Σε ποιόν θεό πιστεύουμε τελικά ?

Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

star


Κατά το βιβλίο "Bounbesh" (η γέννηση των Περσών) έχουμε :τον θεό "Ormust" νοητό Θεό-Ήλιο, δημιουργό του σύμπαντος ,όπου μάχεται τον θεό του σκότους "Ahriman". Ο πρώτος θεός της άνοιξης και θέρους και ο δεύτερος του φθινοπώρου και του χειμώνα . Ο δεύτερος δημιουργεί ένα φίδι που θα σπείρει το κακό στη γη (το φίδι της Εύας??).είχαν επίσης παράδεισο και κόλαση όπως επίσης αγγέλους του σκότους και του φωτός!!

Ο πρώτος θεός όμως θα στείλει στη γη τον γιο του "Υιον του Φωτός", με το όνομα Μίθρας που θα γεννηθεί προς το τέλος του χειμώνα και συγκεκριμένα κατά το χειμερινό ηλιοστάσιο, στις 25 Δεκεμβρίου, μέσα σε ένα σπήλαιο από παρθένα μητέρα την ώρα που ένα άστρο θα φωτίζει την φάτνη της γέννησης του. Τρεις μάγοι στην συνέχεια θα του πάνε δώρα. Τελικά ο θεός θανατώνεται από τον θεό του σκότους όμως ανασταίνεται την ίδια ακριβώς εποχή με το χριστιανικό Πάσχα. Κατά την ανάσταση του Μίθρα οι πιστοί ανάβουν λευκές λαμπάδες, για εικονίσουν το θρίαμβο του φωτός. Οι ιερείς του θεού φορούν λευκά ρούχα και οι πιστοί μεταφέρουν το νέο φως στα σπίτια τους.
Ο υπέρτατος ιερέας λέγεται "ποντιφηξ" και οι ναοί των Μιθραιστων ήταν ακριβώς ίδιοι με τις σημερινές βυζαντινορθόδοξες εκκλησίες . Η Μιθραική λατρεία είχε επίσης τα μυστήρια της. Το βάπτισμα ,τις ευχαριστίες ,την κοινωνία ,το νόμο της εγκράτειας ,την αποδοχή της αναστάσεως ,όλα αυτά τουλάχιστον μερικές εκατονταετίες π.Χ.
Σύμπτωση ή αντιγραφή ?????
Άλλη περίπτωση! Πολύ παλαιότερη.
Αφορά τον Διόνυσο –Βάκχο -Ηλίου. Γεννήθηκε σ΄ ένα σπήλαιο πάλι στις 25 Δεκεμβρίου. Έκανε θαύματα κατά την περίοδο του βίου του ,θεράπευε ασθενείς, ανάσταινε νεκρούς και προέλεγε το μέλλον .Κατά την βρεφική του ηλικία απειλήθηκε να δολοφονηθεί. Στις 6 Ιανουαρίου γιορταζόταν το θαύμα των τριών υδριών όπου το νερό γίνονταν κρασί. Στον ναό του στην Άνδρο, στην ιερή σπηλιά, μια πηγή ανέβλυζε κρασί αντί για νερό την ομώνυμη μέρα. Καλούσαν τον θεό "Σωτήρα-Υιό του θεού-και Νόηση του ".Μητέρα του ήταν η ουράνια Παρθένος. Οι πιστοί του περίμεναν την δευτέρα παρουσία του θεού. Την σορό του την μετέφεραν μέσα σ΄ ένα λουλουδιασμένο τάφο λίγο πριν την ανάσταση του.
Η λατρεία του έγινε παγκόσμια με τα ίδια σχεδόν τελετουργικά ! !Άλλες παρόμοιες περιπτώσεις υπάρχουν; ΝΑΙ!!!
Έχουμε λοιπόν :Άδωνης των Φοινίκων, Άττης των Φρυγών, Όσιρις-Ώρος-Σέραπις των Αιγυπτίων ,Σολ των Ρωμαίων, Βήλος-Βελ των Βαβυλώνιων ...........Συνολικά 36 γνωστές εκδοχές.
Προχωρώντας επίσης στις αντιγραφές ή συμπτώσεις ή διαστρεβλώσεις ξένων στοιχείων από τον χριστιανισμό θα δούμε ότι οι ιερείς του Μαντείου των Δελφών ονομάζονταν "όσιοι" και "προφήτες". Οι "άγγελοι" είναι ορολογία των Νεοπλατωνικών ,οι "δαίμονες" ορολογία των Πυθαγορείων με άλλη έννοια. Ο "εωσφόρος" ο φέρων το φως έγινε "διάβολος"(=βάλλει τον Δια).
Δευτερογενείς είναι επίσης και ο μύθος του Νώε και της κιβωτού του, διότι πρόκειται για κακή αντιγραφή του μύθου του Δευκαλίωνος και της Πύρας .Απορίας άξιον είναι πως ένας λαός βοσκών που δεν έχει δει θάλασσα, να ναυπηγήσει ένα πλοίο τεράστιων διαστάσεων χωρίς να έχει ναυπηγικές γνώσεις.

Τα συμπεράσματα δικά σας

Από τον Δαυλό
star

0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας την γνώμη σας για την ανάρτηση αυτή .