Ο ΚΡΕΤΙΝΙΣΜΟΣ κάποιων «αριστερών» ειδώλων είναι από τις πλέον απωθητικές «ιδιότητες» , διότι αποτελεί το κατακάθι της ακραίας καθεστωτικής αλλοτρίωσης και απάτης.
Τα «αριστερά» ηρωικά «σύμβολα» έχουν πάθει τέτοια ζημιά, έχουν τόσο πολύ αλλοιωθεί και αλλοτριωθεί από την καθεστωτική τους ενσωμάτωση που όχι μόνο δεν είναι σε θέση να διακρίνουν ΤΙΠΟΤΕ εκτός από το είδωλό τους, αλλά καταναλώνουν ασύστολα κούφιες και ανόητες ρητορικές κορώνες, πιστεύοντας ότι λένε εξυπνάδες «δημοκρατικές» και «αντιεξουσιαστικές»…
Ο φλύαρος και βλακώδης βερμπαλισμός του αστού δημοκράτη (αριστερός το παίζει), Μανώλη Γλέζου σπάει κόκκαλα!!!
Το καθεστωτικό αυτό είδωλο που πέραν από τις κοινοβουλευτικές δημοκρατικές σκιές δεν βλέπει τίποτα, βρόντηξε και άστραψε πάλι: Είπε «ηρωικό» ΟΧΙ στην προτομή του Μ. Αλεξάνδρου στην..Πάρο!
Γιατί; Διαβάστε:
«Από την εποχή του Μ. Αλεξάνδρου και πιο πριν του πατέρα του Φιλίππου καταργήθηκε η δημοκρατία. Αρνούμαστε λοιπόν την διαστρέβλωση της ιστορίας».
Το διαβάσαμε ΕΔΩ:
http://trelogiannis.blogspot.com/2011/09/blog-post_1908.html
ΕΔΩ που ζούμε δεν έχει μείνει τίποτα όρθιο, η Ελλάδα είναι υπό ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΗ οικονομική, πολιτική και αλλοδαπή κατοχή, ξεπουλιέται και ιδιωτικοποιείται, τα κοινοβούλια και τα κόμματα έχουν μεταλλαχτεί σε διακοσμητικά ντεκόρ του ψεύδους και της απάτης, η ίδια η εθνική υπόσταση της χώρας μας υπονομεύεται και ο Γλέζος μάς μιλάει για «Σουμέριους και βαβυλωνίους», για το Μ Αλέξανδρο και το Φίλιππο που «κατάργησαν τη δημοκρατία»!!!!!
Είτε σκόπιμα, είτε από ανοησία, είτε επειδή πέραν από το «είδωλό» του δεν υπάρχει τίποτε άλλο, παρέχει για μια άλλη μια φορά το τεκμήριο και το άλλοθι στους νεοταξικούς σχεδιασμούς και στο αμερικάνικο προτεκτοράτο των Σκοπίων…
Βεβαίως, για μια φορά ακόμα, δείχνει την ιστορική του ανεπάρκεια, τη δραματική θεωρητική του φτώχεια και την πολιτική, βερμπαλιστική του ρηχότητα.
ΟΧΙ μόνο δεν ξεχωρίζει τις διαφορετικές ιστορικές εποχές, αλλά ούτε και το κοινωνικό περιεχόμενο της «δημοκρατίας».
Η «δημοκρατία» για το Γλέζο είναι ένας μαθηματικός τύπος και όχι το τσόφλι ενός κοινωνικού και ιστορικού καρπού.
Έτσι τη «δημοκρατία» την κατάργησε ο Μ. Αλέξανδρος!!!
Προφανώς για το φτωχό Γλέζο ο Μ. Αλέξανδρος και ο Φίλιππος φταίνε για το γεγονός ότι δεν έχουμε δημοκρατία σήμερα!!!!
Κάποιοι άλλοι αστείοι φορτώνουν όλα τα κακά της μοίρας μας στο Μαρξ και στο Λένιν. Ο Γλέζος πάει ακόμα πιο πίσω…
Βεβαίως με τη λογική του Γλέζου η «δημοκρατία» ήταν καταργημένη πιο παλιά, από την ίδια την Αθηναϊκή Δημοκρατία. Πού ακούστηκε σε δημοκρατία να υπάρχουν δούλοι, πολίτες τρίτης κατηγορίας;
Τέτοιες αστειότητες λέει ο Γλέζος, που αδυνατείς να πιστέψεις ότι μπορεί να ξεστομίζονται στην εποχή μας, εκτός και αν αυτές οι φαιδρότητες λέγονται σκόπιμα, ενταγμένες μέσα στα νεοταξικά σχέδια αποδόμησης της ελληνικής ιστορίας.
Πώς είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνει ο Γλέζος (κάνει και τον αριστερό) τη ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ της ιστορίας;
Πώς είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνει ότι η Αλεξανδρινή εποχή είναι ένα βήμα ανώτερης εξέλιξης από την κλασσική αρχαιότητα των πόλεων-κρατών και ότι αποτελεί το τέλος της Αρχαιότητας και την απαρχή της ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗΣ περιόδου της παγκόσμιας ιστορίας;
Ο Μ. Αλέξανδρος ολοκλήρωσε την ενοποίηση των αυτόνομων ελληνικών πόλεων-κρατών της εποχής, απελευθέρωσε τις ελληνικές ιωνικές πόλεις στα παράλια της Μικράς Ασίας, μεταλαμπάδευσε τον Ελληνικό Πολιτισμό στην Ανατολή, «έριξε το φράχτη» που χώριζε την Ευρώπη από την Ασία και έκανε την Ελλάδα να ταυτιστεί με την τότε Οικουμένη…
Η εποχή του Μ. Αλεξάνδρου ήταν γιγάντιο ιστορικό βήμα προς τα εμπρός και μέγας «ιστορικός κρίκος» της συνέχειας του Ελληνικού Πολιτισμού…
Μόνο ανιστόρητοι, θεωρητικά ραχιτικοί και πολιτικά πιόνια του εθνομηδενισμού και της Νέας Τάξης μπορεί να λένε τέτοιες αρλούμπες για το Μ. Αλέξανδρο, σαν και αυτές του Μανώλη Γλέζου…
πηγή
Δεν πειράζει παππούλη, θέλουν οι Σκοπιανοί, οι οποίοι δεν υποκλίνονται στη γνώμη σου και προχωρούν. Έτσι, εμείς θα μείνουμε με τη "δημοκρατία σου" στο χέρι κι οι Σκοπιανοί με τη Μακεδονία μας. Ευτυχώς ή δυστυχώς δεν θα ζεις να απολαύσεις τη Βουλγαρική δημοκρατία, που έρχεται στη Μακεδονία μας, που εγκαταλείπετε (με ε) με τις αμπελοφιλοσοφίες σας, αλλά και με κάθε άλλο τρόπο....
... Είναι σαφές ότι οι γνώσεις του κ. Γλέζου είναι φτωχές ιστορικά και δεν αντέχουν σε καμία συζήτηση. Πιο σαφές ακόμα είναι, ότι ο κ. Γλέζος ως ένα γνήσιο τέκνο της αριστερής θολοκουλτούρας (που ενίοτε μισθώνει τις παρακμασμένες ιδέες της από ΠΑΣΟΚ έως ΣΥΡΙΖΑ προκειμένου να γευτεί ένα κομμάτι εξουσίας), προσπαθεί να διαχωριστεί και λόγω αυτού να ακουστεί, ακόμα, και απ' ότι είναι ιστορικά αποδεδειγμένο και αποτελεί παράδοση μίας ολάκερης φυλής.
πηγή
ΥΓ. Στην αγνωμοσύνη του Γλέζου θα απαντήσουμε με άλλη ανάρτηση προσεχώς .
Αλήθεια λέει ο Γλέτσος παιδιά. Διαβάστε την ιστορία ανάμεσα στον Φίλιππο και τους Ρωμαίους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτήν την ιστορία ΔΕΝ θα την βρείτε σε σχολικά βιβλία. Δεν διδάσκεται.
Ο Φίλιππος ΚΑΤΕΛΥΣΕ την δημοκρατία. 22.000 Σπαρτιάτες έσφαξέ διότι δεν υποτάχθηκαν.
Οι επίγονοι ΔΙΚΤΑΤΟΡΕΣ άνοιξαν τις οικονομικές πύλες για την Ρωμαϊκή κατοχή.
Δηλαδή οι Ρωμαίοι είχαν κατακτήσει οικονομικά την Αθήνα και η εδαφική ήταν απλώς θέμα χρόνου.
Οπως γίνεται σήμερα, γι' αυτό δεν διδάσκεται.
Πριν αρχίζουμε τα ανάθεμα, καλλίτερα θα ήταν ν' ανοίγαμε κανένα ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΟ βιβλίο.
Δεν γνωρίζω για ποια βιβλία μιλάς φίλε A;iolow αλλά κάνεις λάθος . Θα τα πούμε όμως αργότερα ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΚΟΥΡΟΣ - Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΨΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήτου Χαράλαμπου Θεοδωρίδη.
Το νικ μου είναι "Αίολος" αλλά έκανα λάθος και το έγραψα στα λεγόμενα "λατινικά".
Καλησπέρα Αίολε .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ένα πολύ καλό βιβλίο πράγματι , που βρίθει όμως γενικολογιών . Κατ΄εμέ , σε πολλά σημεία του βιβλίου παρουσιάζετε ένα πλήθος αντιφάσεων , ανακριβειών και μεροληπτικών απόψεων με την κριτική του να κείται από μονοσήμαντη έως και ελλιπή . Σε πολλές των περιπτώσεων αναφέρεται σε στοιχεία που και ο ίδιος τα χαρακτηρίζει ως μυθεύματα ή ανακριβή . Εγώ θα απέδιδα στο βιβλίο αυτό περισσότερο μυθιστορηματική και διδακτική αξία και λιγότερο πραγματειακή .
Δεν είναι κριτήριο αξιών και ηθών του αρχαίου κόσμου το βιβλίο του κ. Θεοδωρίδη .
Καλημέρα ΜΑΚΕΔΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΙσως να έχεις δίκιο, αλλά έχουμε και τον Δημοσθένη στους 4 φιλιππικούς λόγους του στους οποίους προσπαθεί να πείσει τους Αθηναίους να μην υποταγούν στον Φίλιππο, όπως ήθελαν οι πλουτοκράτες των Αθηνών, διότι το δημοκρατικό καθεστώς εμπόδιζε το άκρατο πλουτισμό, κάτι που δεν τους άρεσε.
Τους έπεισε τελικά να πολεμίσουν τον Φίλιππο στην Χαιρώνια.
Εχασαν, και αυτό σήμαινε το τέλος της δημοκρατίας και την υποτέλεια κάτω από το σκήπτρο του Φιλίππου, του Αλεξάνδρου, των επιγόνων και στο τέλος των Ρωμαίων.
ΚΑΤΑΚΤΗΤΗΣ ήταν ο Φίλιππος, άσχετα αν εκείνοι που θέλουν να ωραιοποιήσουν την κατάσταση μιλάνε για τον "αγαθό" σκοπό της ένωσης των Ελλήνων.
Η Σπάρτη αφανίστηκε διότι οι αρχές των Σπαρτιατών δεν επέτρεπαν την υποταγή.
Ταν ή επί τας. Ελευθερία ή θάνατος.
Στις εκστρατείες του Αλεξάνδρου μας λένε ότι συμμετείχαν οι Αθηναίοι και άλλοι ΠΛΗΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΩΝ. Δεν αρνήθηκαν οι Σπαρτιάτες να συνδράμουν τον Αλέξανδρο, όπως αφήνουν οι "ιστορικοί" έντεχνα να εννοειθεί ότι είχαν το δικαίωμα της επιλογής, απλά ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ για να συνδράμουν. Τους είχε σφάξει ο Φίλιππος.
Ολοι οι υπόλοιποι ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ να συμμετέχουν.
Αν θέλεις, μπορούμε να μιλήσουμε και για την προσωπικότητα του Αλεξάνδρου και γιατί την κοπάνησε ο Αριστοτέλης.
Καλημέρα Αίολε .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι γνωστός ο αντιμακεδονισμός του Δημοσθένη και των Αθηναίων γενικά [κατι που βλέπω πως κληρονόμησες κι εσύ (:]
Είναι επίσης γνωστές οι έριδες και οι μάχες των κρατών-πόλεων της εποχής εκείνης . Δεν μπορούμε σήμερα εμείς μπροστά από έναν υπολογιστή να τους κρίνουμε .
Γνωστό και αδιαμφισβήτητο είναι επίσης πως επί Μεγάλου Αλεξάνδρου ο Ελληνισμός γνώρισε την μεγαλύτερη δόξα και απαλλάχθηκε από τους χειρότερους εχθρούς της .
Δεν ήταν , και ούτε είναι , ένας κόσμος αγγελικά πλασμένος . Και οι Σπαρτιάτες και οι Αθηναίοι και οι Αργείοι και οι Θηβαίοι και οι Θράκες κλπ είχαν κάνει πράξεις που σήμερα μας φαίνονται ανοσιουργήματα αισχίστου είδους . Είναι όμως έτσι ;
Η Ελλάς υπο τις παρούσες συνθήκες έπρεπε να ενωθεί για να επιβιώσει . Ο Δημοσθένης ήθελε να είναι υπό την κυριαρχία των Αθηναίων η υπόλοιπη Ελλάδα , κάτι το οποίο δεν έγινε . Είναι απ΄τους κύριους υπαίτιους ενός ακόμη εμφύλιου σπαραγμού .
Ως Έλληνας και ως Μακεδόνας είμαι το ίδιο υπερήφανος και για τους Αθηναίους και για τους Σπαρτιάτες και για τους Θηβαίους και για τους Μακεδόνες κλπ .
Αυτά που λες εσύ σήμερα , τα λέει η σύγχρονη προπαγάνδα κατά του Ελληνισμού και της Ελλάδος .
Τώρα πες μου που έχεις διαβάσει πως ο Φίλιππος έσφαξε τους Σπαρτιάτες ; Ούτε ο Φίλιππος αλλά ούτε και ο Μεγαλέξανδος έκαναν ποτέ πόλεμο με την Σπάρτη , ποτέ!
Οι Σπαρτιάτες επίσης δεν πήραν μέρος στην εκστρατεία του Μεγαλέξανδρου στη Ασία διότι ήθελαν να ηγούντο αυτοί επηρεασμένοι από το μεγαλειώδες παρελθόν τους .
Να προσέχεις τις πηγές σου Αίολε ... Τα λέμε .