Αποφασίζομεν και διατάσσομεν ...

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013 | 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο



  Γελά δ' ο μωρός καν τι μη γελοίον εί.

Περιορισμό των μετακινήσεων, της κυκλοφορίας οχημάτων εντός συγκεκριμένων περιοχών, απαγόρευση κίνησης σκαφών αναψυχής και ιδιωτικών αεροσκαφών, ακύρωση πτήσεων και δρομολογίων πλοίων χωρίς κάποια ελάχιστη πληρότητα και πολλά αλλά.

Το υπουργείο Άμυνας θα καθορίσει τον τρόπο και το μέγεθος συμβολής των Ενόπλων Δυνάμεων στην υλοποίηση των μέτρων του έκτακτου σχεδίου. Τα καλύτερα θα έρθουν αργότερα όπως απαγόρευση της κυκλοφορίας σε συγκεκριμένες ώρες, ηλεκτροδότηση για συγκεκριμένες ώρες και πάει λέγοντας. Πατριώτες ακόμα δεν έχετε δει τίποτα!

Τα καλυτέρα έρχονται. Πάντα στο όνομα της «δημοκρατίας» των τραπεζιτών και της παρέας τους. Έτσι δεν θα χρειαστεί να βγουν τα τανκς για να φυλάξουν τις τράπεζες όπως έλεγε ο Πάγκαλος.

Το θυμάστε;

Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου, η οποία αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Πρωθυπουργού στη «Διαύγεια», καθορίζει το πρώτο κυβερνητικό«Σχέδιο Μέτρων Έκτακτης Ανάγκης για την αντιμετώπιση σοβαρών διαταραχών του εφοδιασμού σε πετρέλαιο ή πετρελαιοειδή προϊόντα».

Το Υπουργικό Συμβούλιο, υιοθετώντας σχετική πρόταση του υπουργού Περιβάλλοντος, θέσπισε αυστηρά μέτρα για την ακραία περίπτωση που η χώρα βρεθεί σε κατάσταση έλλειψης καυσίμων. Αυτά θα ισχύσουν κλιμακωτά για τις περιπτώσεις τοπικής ή διεθνούς σοβαρής έλλειψης στον εφοδιασμό των καυσίμων.
Για την αναγνώριση των σχετικών συνθηκών και την εφαρμογή του Σχεδίου, αναφέρεται, θα λαμβάνεται υπόψη η απόφαση του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας ή της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα κριτήρια αναγνώρισης της τοπικής σοβαρής κρίσης θα είναι η συστηματική μείωση των ημερήσιων προμηθειών πετρελαίου και πετρελαιοειδών προϊόντων κατά τουλάχιστον 7% σε σχέση με τη μέση ημερήσια ζήτηση στη χώρα, για χρονικό διάστημα τουλάχιστον 15 ημερών, αλλά και η απότομη μείωση των ημερήσιων προμηθειών κατά τουλάχιστον 30% για χρονικό διάστημα μικρότερο των 15 ημερών, καθώς και οι ελλείψεις συγκεκριμένων πετρελαιοειδών προϊόντων, που δημιουργούν προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία της οικονομίας.

Μέτρα υποχρεωτικού και εθελοντικού χαρακτήρα

Αν ενεργοποιηθεί το σχέδιο, λαμβάνονται μέτρα έκτακτης ανάγκης τόσο υποχρεωτικού όσο και εθελοντικού χαρακτήρα. Τα δεύτερα, τα οποία συνοδεύονται από επικοινωνιακή εκστρατεία, θα καλούν το κοινό να πάρει τα μέσα μαζικής μεταφοράς, να χρησιμοποιήσει μοτοσικλέτα ή ποδήλατο αντί ΙΧ, να μοιράζεται το αυτοκίνητο ή το ταξί με άλλους επιβάτες, να μειώσει την εξοικονόμηση ενέργειας στο σπίτι ή στη δουλειά, ή και να περιορίσει εν γένει τις μετακινήσεις. Παράλληλα, θα ακυρώνονται δρομολόγια πλοίων τα οποία θα έχουν χαμηλή πληρότητα.

Τα υποχρεωτικά μέτρα είναι ιδιαίτερα αυστηρά και προβλέπουν τη μείωση των ανωτάτων ορίων ταχύτητας στους δρόμους και τον περιορισμό της κυκλοφορίας οχημάτων εντός συγκεκριμένων περιοχών, αλλά την περιοδική κυκλοφορία των οχημάτων αναλόγως του αριθμού κυκλοφορίας τους.
Ακόμη, εισηγούνται τη μείωση της συχνότητας δρομολογίων ή και των στάσεων των μέσων μαζικής μεταφοράς, τον περιορισμό κυκλοφορίας συγκεκριμένων κατηγοριών οχημάτων, την απαγόρευσης κίνησης σκαφών αναψυχής και ιδιωτικών αεροσκαφών, την ακύρωση πτήσεων και δρομολογίων πλοίων χωρίς κάποια ελάχιστη πληρότητα, την εντατική χρήση λεωφορείων με φυσικό αέριο και την υποχρεωτική από κοινού μετακίνηση συγκεκριμένου αριθμού επιβατών με ΙΧ.

Επίσης, θεσπίζονται μέτρα περιορισμού κατανάλωσης ενέργειας, όπως ο περιορισμός των ορίων των θερμοστατών κτιρίων, κατοικιών, του χρόνου λειτουργίας κεντρικών θερμάνσεων ή συστημάτων ψύξης, του χρόνου λειτουργίας εμπορικών καταστημάτων και των φωτεινών επιγραφών, καθώς και του δημόσιου φωτισμού.
Ακόμη, προβλέπεται η υποχρέωση υποκατάστασης της χρήσης πετρελαιοειδών προϊόντων από άλλα ενεργειακά προϊόντα ή εναλλακτικές μορφές ενέργειας, αλλά και μέτρα περιορισμού της λειτουργίας βιομηχανικών μονάδων - ιδιαίτερα των ενεργοβόρων. Ακόμη, προβλέπονται μέτρα περιορισμού του εφοδιασμού των καταναλωτών.

Το ύψος αποθεμάτων έκτακτης ανάγκης

Παράλληλα, τροποποιείται το υποχρεωτικό ύψος των αποθεμάτων έκτακτης ανάγκης, οι τρόποι διάθεσής τους, αλλά και η αποδέσμευση και διάθεσή τους. Επίσης, θα υπάρχει δυνατότητα λήψης μέτρων περιορισμού των εξαγωγών, αλλά και αγορανομικής ρύθμισης των ανώτατων τιμών πώλησης.
Για την εφαρμογή του έκτακτου σχεδίου συνυπολογίζονται το κόστος και τα οφέλη των μέτρων. Σε περίπτωση κρίσης θα τροφοδοτούνται κατά προτεραιότητα νοσοκομεία και κέντρα υγείας, σχολεία και πανεπιστήμια, ο Στρατός, η Αστυνομία, το Λιμενικό και η Πυροσβεστική, οι ΔΕΚΟ και κατηγορίες καταναλωτών ή γεωγραφικές περιοχές με ιδιαίτερες ανάγκες.

Η ακολουθία των μέτρων έκτακτης ανάγκης είναι η εφαρμογή μέτρων επηρεασμού της ζήτησης, όπως η εθελοντική μείωση της ζήτησης, ο περιορισμός της κίνησης μέσων μεταφοράς και λειτουργίας βιομηχανικών μονάδων, αλλά και η υποκατάσταση καυσίμων και ο περιορισμός εφοδιασμού καταναλωτών από πρατήρια.

Επίσης, προβλέπονται δράσεις για τον επηρεασμό της προσφοράς, όπως η μείωση του ύψους υποχρέωσης τήρησης αποθεμάτων, ο περιορισμός των εξαγωγών, η διάθεση αποθεμάτων, η αύξηση του ποσοστού ανάμειξης των βιοκαυσίμων με συμβατικά καύσιμα, η επιβολή ανωτάτου ορίου στον εφοδιασμό πρατηρίων και η υποχρεωτική παραγωγή συγκεκριμένων πετρελαιοειδών προϊόντων. Εφόσον αποφασισθεί τερματισμός της κατάστασης εκτάκτου ανάγκης, όλα τα μέτρα αίρονται ολικά ή σταδιακά.

Οι υπηρεσίες

Σύμφωνα με το σχέδιο, όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες συντρέχουν, όπου απαιτηθεί, με όλα τους τα μέσα, πλην εκείνων που σχετίζονται με την εθνική ασφάλεια και άμυνα της χώρας, μέσα από τις διευθύνσεις πολιτικής σχεδίασης έκτακτης ανάγκης των υπουργείων.
Πέρα από το υπουργείο Περιβάλλοντος, αυξημένο ρόλο θα έχει το Υπουργείο Οικονομικών, που θα χορηγεί τις πιστώσεις από τον προϋπολογισμό, θα καθορίζει οικονομικά ή άλλα αποκαταστατικά μέτρα και θα εξασφαλίζει τη λειτουργία των τελωνείων.

Επίσης, το υπουργείο Εσωτερικών θέτει, αν απαιτηθεί, σε ετοιμότητα τις αποκεντρωμένες διοικήσεις και τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ενώ το υπουργείο Άμυνας θα καθορίσει τον τρόπο και το μέγεθος συμβολής των Ενόπλων Δυνάμεων στην υλοποίηση των μέτρων του έκτακτου σχεδίου.
Ακόμη, το υπουργείο Ναυτιλίας θα προχωρήσει σε επίταξη των απαιτούμενων πλοίων ή πλωτών μέσων για τη θαλάσσια μεταφορά πετρελαιοειδών προϊόντων, εάν χρειαστεί και θα κινητοποιήσει το Λιμενικό Σώμα.

Πηγή: vima.gr - Χεκίμογλου Αχιλλέας

Δεν είστε ευρωπαίοι , είστε ... πέη !

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

 
\
Πως εξαφανίστηκε η Αρχαία Σπάρτη;
Θησαυροί της αρχαίας ελληνικής τέχνης καταστραφήκαν και λεηλατηθήκαν, όπως είναι γνωστό, από ρωμαίους, φράγκους σταυροφόρους, από τον ενετό στρατηγό Μοροζινι και από τον Άγγλο (Σκωτο για την ακρίβεια) Έλγιν.  
 
Εξίσου μεγάλη καταστροφή επήλθε από περιηγητές και απεσταλμένους μουσείων, πανεπιστημίων και βασιλιάδων της Ευρώπης, που ηλθαν στην Ελλάδα στους χρόνους της τουρκοκρατίας, για να αποθησαυρίσουν νομίσματα, χειρόγραφα, επιγραφές και έργα τέχνης.
 
Όλους αυτούς υπέρβαλε σε απληστία και σε καταστροφές που προκάλεσε στους προγονικούς θησαυρούς της Ελλάδας ο αββας Michel Fourmont (1690/1746), απεσταλμένος του βασιλιά της Γαλλίας Λουδοβίκου IE'. Ο αββάς Fourmont ξεπερνάει και τον Έλγιν όσο αφορά στο βάναυσο τρόπο της καταστροφής των μνημείων, που κυριολεκτικά αφάνισε, αλλά και στον απίστευτο αριθμό των αρχαιοτήτων που κατάστρεψε.  
 
Στην προσπάθειά του να φανεί αρεστός στο βασιλιά του και να εξασφαλίσει αποκλειστικά για εκείνον μονό το δικαίωμα της μελέτης και της ερευνάς επιγραφών και μνημείων, μετά την καταγραφή τους επιδιδόταν με, παρανοϊκή στην κυριολεξία, μανία στην καταστροφή τους επιχαίροντας μάλιστα γι' αυτήν. Ο Fourmont αναζήτησε επιγραφές στην Αθηνά, στη Σαλαμίνα, στα Μέγαρα και στην Πελοπόννησο, οπού διείσδυσε ακόμη και στα αγριότερα μέρη της Μάνης.
 
Ο ίδιος ομολογεί σε χειρόγραφο του, που σώζεται μαζί με το ημερολόγιο του, ότι συγκέντρωσε πάνω από 1.500 επιγραφές στην περιήγηση του το 1729 στην Ελλάδα. Σε επιστολή του προς τον κόμη Maurepas, o Fourmont καυχιέται ότι κατέστρεψε(!) τις επιγραφές, για να μην αντιγραφούν από μελλοντικό περιηγητή!!! (...)(...)  
 
Όσα γραφεί ο fourmont για την καταστροφή που έκανε στη Σπαρτή εξηγούν και τη σπανιότητα των αρχαιοτήτων σήμερα στη φημισμένη πόλη.
 
Σημειώνει λοιπόν ο αββας τα εξής απίστευτα: "επί 30 μέρες και πλέον 30, 40 και 60 εργάτες εκθεμελιώνουν, καταστρέφουν, εξαφανίζουν την πόλη της Σπάρτης. Μου υπολείπονται 4 μονό πύργοι να καταστρέψω... Προς το παρόν ασχολούμαι με την καταστροφή των τελευταίων αρχαιοτήτων της Σπάρτης. Καταλαβαίνετε (αποτείνεται στο Maurepas) τι χαρά δοκιμάζω(!).
 
Αλλά να η Μαντινεία, η Στυμφαλία, η Τεγέα και ιδιαίτερα η Νεμέα και η Ολυμπία αξίζουν την εκ βάθους εκθεμελίωση. (!!!!!!!!!)Έκανα πολλές πορείες αναζητώντας αρχαίες πόλεις αυτής της χωράς και έχω καταστρέψει μερικές. Ανάμεσα τους την Τροιζηνα, την Ερμιόνη, την Τύρινθα (tyrins στο χειρόγραφο αντί tiryns), τη μισή ακρόπολη του Άργους, τη Φλιασιά, το φενέο...  
 
Εισέδυσα στη Μάνη.Εδώ και έξι εβδομάδες ασχολούμαι με την ολοκληρωτική καταστροφή της Σπάρτης! Γκρεμίζοντας τα τείχη, τους ναούς της, μην αφήνοντας πέτρα στην πέτρα θα κάνω και την τοποθεσία της άγνωστη στο μέλλον, για να την ξανακάνω εγώ γνωστή. Έτσι θα δοξάσω το ταξίδι μου. Δεν είναι αυτό κάτι;".
 
 
Και πιο κάτω: "η Σπάρτη είναι η πέμπτη πόλη που κάτεσκαψα. Ασχολούμαι τώρα με την καταστροφή των βαθύτερων θεμελίων του ναού του Αμυκλαίου Απόλλωνα. Θα κατέστρεφα και άλλους αρχαίους τόπους το ίδιο εύκολα, αν με άφηναν. Τον πύργο τον γκρέμισα ολοκληρωτικά."
 
Για την Τροιζήνα αναφέρει: "γκρέμισα ότι απέμεινε από τα οχυρά και τους ναούς της.". Και με απίστευτη αφέλεια ομολογεί: "από τους περιηγητές που προηγήθηκαν δεν θυμάμαι να τόλμησε κανείς να κατεδαφίσει πύργους και άλλα μεγάλα κτίρια!".
 
Παρανοϊκός; ημιμαθής; φανατικός εχθρός του αρχαίου πνεύματος; δεν ξέρει κανείς την ακριβή απάντηση. Ίσως λίγο από όλα.Το βέβαιο ωστόσο είναι πως η καταστροφή που προκάλεσε είναι κολοσσιαία και σ' αυτήν οφείλεται η εξαφάνιση της αρχαίας Σπάρτης, της Τροιζήνας και της Ερμιόνης.
 
Σύμφωνα με τα στοιχεία, που ο ίδιος δίνει, μόνο στη Σπάρτη πλήρωσε 1.200 ημερομίσθια για το γκρέμισμα των μνημείων και των κτιρίων που σώζονταν ακόμη. Ανατριχιάζει κανείς με τη σκέψη ότι θα μπορούσε ο Fourmont να μεταφέρει το βαρβαρικό μένος στην Ολυμπία, που την επίσκεψη της μάλιστα είχε προγραμματίσει. Αλλά ανακλήθηκε, ευτυχώς, στη Γαλλία λίγο αργότερα. (...)
 
περιοδικο "αρχαιολογια", τευχος 9, αυγουστος 1983, σελιδες 93-94.
 
 www.afriksos.blogspot
 
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr