Όταν είδαμε το θέμα στην εφημερίδα «Πατρίς» της Κρήτης (το θέμα ανέδειξαν και κάποια ιστολόγια), ότι με ομόφωνη (!) απόφαση της Συνόδου της Εκκλησίας της Κρήτης, οι ιεράρχες του νησιού έγιναν... Τούρκοι υπήκοοι, οργιστήκαμε! Μάλιστα, οι αξιοθρήνητοι παπάδες αυτοί, πήγαν και μια βόλτα ως το Φανάρι, τον ιερό τόπο των απανταχού οικουμενιστών, ώστε να υπογράψουν τα απαραίτητα έγγραφα για την απόκτηση της τουρκικής υπηκοότητας. Ποιοι είναι αυτοί, για να ξέρετε σε ποιους να δείξετε την περιφρόνησή σας; Είναι οι μητροπολίτες Ιεραπύτνης και Σητείας Ευγένιος, Πέτρας και Χερσονήσου Νεκτάριος, Κίσσαμου και Σέλινου Αμφιλόχιος και Αρκαλοχωρίου, Καστελίου και Βιάννου Ανδρέας. Φυσικά, η στόχευση είναι να μπορούν οι παραπάνω να διεκδικήσουν τη διαδοχή στο Φανάρι.
ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΣ ΟΡΘΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟ-ΣΟΥΡΓΕΛΟ-ΦΑΣΙΣΤΟ-ΞΕΦΤΙΛΑΡΟΠΛΗΚΤΟΣ
ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ: Ρητορικός πληθωρισμός
-
Αυτή η φωτογραφία μαζί με κείνη τη χαρακτηριστική, που πανηγυρίζουν
Σκέρτσοι και Καπουτζίδηδες το νόμο για την υιοθεσία, δείχνουν πολύ
παραστατικά και απ...

