Όταν ο λαός, οι πολίτες είναι αναγκασμένοι να επιλέγουν την αποχή, το άκυρο, το λευκό, την στιγμιαία ψήφιση ενός κόμματος που δεν είναι της σταθερής επιλογής τους, τότε βρισκόμαστε σε συνθήκες ολοκληρωτισμού όχι Δημοκρατίας. Ακόμη και όταν ψηφίζουν αυτούς που όχι μόνο δεν αποδέχονται και δεν αγαπούν, αλλά περιφρονούν. Η δημοκρατία είναι συνώνυμη της ελεύθερης έκφρασης, της θέλησης των πολιτών όχι του καταναγκασμού τους.
ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ, ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ, ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΑΣ...ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ;
-
*Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗ
ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΩΝ ΚΥΜΑΤΩΝ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ*
*Από την Ρόντ...

