Πατήστε πάνω σε μια από τις εικόνες παρακάτω και θα μεταφερθείτε στο κανάλι μας στο youtube
>
«Έστ' ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται καί ές αεί έσεται»


Φίλοι αναγνώστες .Βρίσκεστε σ΄αυτό το ιστολόγιο με δική σας ευθύνη . Ενδεχομένως κάτι που θα διαβάσετε εδώ μπορεί να το θεωρήσετε ύβρη ή να σας θίξει ή να σας προσβάλλει . Θα πρέπει να γνωρίσετε πως δεν έχουμε καμία τέτοια πρόθεση . Έχοντας λοιπόν αυτό υπ΄όψιν οι επιλογές σας είναι δύο : α) ή να φύγετε απ΄το ιστολόγιο αυτό , διακόπτοντας την ανάγνωσή του ,ώστε να αποφύγετε πιθανή προσβολή των ηθικών , θρησκευτικών ή άλλων αξιών σας , ή β) να παραμείνετε αποδεχόμενοι πως ότι και να διαβάσετε δεν θα σας προσβάλλει καθ΄ οιονδήποτε τρόπο . Εμείς απ΄την μεριά μας θα προσπαθήσουμε να διαφυλάξουμε και να προβάλουμε τις πραγματικές ανθρώπινες αξίες , έχοντας πάντα ως γνώμονα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και την αλήθεια . Αν παρ΄όλα αυτά υπάρξει κάποιο πρόβλημα , επικοινωνήστε μαζί μας στο γνωστό e-mail . Καλή συνέχεια .

star

H ελληνο-αρμενική συμμαχία

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011 | 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

 Ελληνο-Αρμενία

Η έννοια της ελληνο-αρμενικής συμμαχίας δεν είναι πρόσφατη. Παραδοσιακά και διαχρονικά αυτές οι δύο χώρες έχουν βαθιά κοινά σημεία και στοιχεία και δεν έχουν ανάγκη από έναν κοινό εχθρό, για να αναπτύξουν στενές σχέσεις. Η ίδια η ιστορία, τα ελληνικά γράμματα και τα σιδερένια έχουν καταγράψει μία κοινή αντίληψη του κόσμου,  η οποία δεν βασίζεται αποκλειστικά στη θρησκεία. Συμβίωσαν μαζί και σε άλλους χώρους και τόπους κι οι δύο λαοί μας ξέρουν πόσο συμβατοί είναι ακόμα και σε φάσεις κρίσης. Βέβαια πλέον το πιο καθοριστικό στοιχείο είναι ότι γνώρισαν και οι δύο τη γενοκτονία και ξέρουν τι σημαίνει να υποστείς ένα έγκλημα κατά της ανθρωπότητας. Επίσης, βιωματικά κατέχουν την έννοια της κατοχής, αλλά και της απελευθέρωσης όσον αφορά το ιστορικό τους έδαφος. Δεν έχουν ούτε καν ανάγκη να μάθουν τη σημασία της αντίστασης, διότι είναι ουσιαστικά η ζωή τους. Ένα άλλο στοιχείο που τους χαρακτηρίζει είναι η διασπορά. Είναι λαοί της εξορίας και της ξενιτιάς, όχι μόνο για λόγους οικονομικούς, αλλά λόγω της βαρβαρότητας. Αυτός ο εξαναγκασμός έχει δώσει και μεγαλύτερη αξία στους ανθρώπους τους, διότι δεν μπορούσαν να καθοριστούν απλά από τη γη τους. Αυτός ο ξεριζωμός άλλαξε ριζικά και για τους δύο αυτούς λαούς τη λέξη «ρίζες». Κι είναι η ιστορικότητά τους κι όχι η γεωγραφία που αποτελεί το υπόβαθρό τους. Με άλλα λόγια, πιο στρατηγικά, είναι λαοί του χρόνου κι όχι του χώρου. Έτσι αντιμετώπισαν και λαούς του χώρου που προσπάθησαν όχι μόνο να τους επιβάλλουν τους κανόνες και τους νόμους τους, αλλά και να εξοντώσουν εξ ολοκλήρου. Έχουν θύματα, επιζήσαντες αλλά και δίκαιους. Με όλο αυτό το πλαίσιο πρέπει να αναλύσουμε την έννοια της ελληνο-αρμενικής συμμαχίας. Αυτή η εποικοδομητική προσέγγιση εξηγεί και την ανάγκη αυτής της σύγκλησης των γεωστρατηγικών στόχων. Τα Βαλκάνια κι ο Καύκασος αποτελούν χώρους, όπου εμφανίζονται τα τριπλά σημεία επαφής, τα οποία λειτουργούν ως τοποστρατηγικά νοητικά σχήματα. Ανήκουν και οι δύο χώρες μας στα σημεία τριβής που προκαλούν οι δεξαμενές έλξης μεγάλων δυνάμεων. Κατά συνέπεια, στοχεύουν στο βάθος χρόνου όχι μόνο για να επιζήσουν, αλλά για να παίξουν και να δημιουργήσουν το μέλλον. Γνωρίζουν τι θυσία αντιπροσωπεύει η μνήμη και το χρέος του παρελθόντος. Με την αντίστασή τους ήδη από την αρχαιότητα, έχουν προσφέρει στην ανθρωπότητα και γι’ αυτό έγιναν και στόχοι από άλλα κράτη που δεν τα σέβονται. Έτσι δεν είναι μόνο αναμενόμενη η ελληνο-αρμενική προσέγγιση, αλλά και απαραίτητη για να υπάρξουν τα νοητικά σχήματα, ώστε ν’ αντισταθούν σε άλλες επιθέσεις της βαρβαρότητας και της λήθης. Σε γενικότερο πλαίσιο, όπου μπορούν να συμπεριληφθούν το Αρτσάχ και η κατεχόμενη Κύπρος, υπάρχουν στρατηγικές απαιτήσεις όσον αφορά στην ανθεκτικότητα. Η προστασία της Ελλάδας προέρχεται από τη θάλασσα κι η προστασία της Αρμενίας προέρχεται από τα βουνά. Δίχως θάλασσα και δίχως βουνά αυτοί οι δύο λαοί μπορεί να μην υπήρχαν πια. Έτσι πρέπει να δώσουν σημασία στα στρατηγικά σημεία που θα αναπτύξουν αναλογικά, για να πετύχουν στόχους τους οποίους οι μη ειδικοί θεωρούν όχι μόνο ουτοπικούς, αλλά σχεδόν αδιανόητους. Ακόμα και οι μικρές χώρες μπορούν να έχουν υψηλή στρατηγική. Κι εκεί βρίσκεται η ουσία αυτής της συμμαχίας. Εδώ και χιλιάδες χρόνια οι λαοί μας ζουν με τη θάλασσα και τα βουνά και πιστεύουν στον ήλιο της δικαιοσύνης. Δεν υπάρχει λόγος λοιπόν να μην πιστέψουν και στις ικανότητές τους, για να δημιουργήσουν το μέλλον τους μαζί.

Ν. Λυγερός ===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Σίγά ρε Μπεγλίτη , πάρτου και καμιά ... χμ ... πίπα

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011 | 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Καινοφανείς δηλώσεις του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνο Μπεγλίτη είχαμε από την Τουρκία μετά την συνάντησή του με τον ομόλογό του υπουργό Άμυνας της Τουρκίας  Ismet Yilmaz. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του υπουργού «Μετέφερα την ανησυχία μας, την ανησυχία της Ελληνικής Κυβέρνησης, για τις πρόσφατες παραβιάσεις του ελληνικού εναέριου χώρου, από την πλευρά των τουρκικών αεροσκαφών. Ένα περιστατικό που είχαμε να το δούμε εδώ και περισσότερο από ενάμιση χρόνο»! Είναι εντυπωσιακή η άγνοια (;) του υπουργού, αλλά το πολιτικό θέμα που δημιουργεί είναι μεγάλο. Είχαμε να δούμε παραβιάσεις τουρκικών μαχητικών των ελληνικών εναέριων συνόρων εδώ και ενάμιση χρόνο; Κανείς δεν τον έχει ενημερώσει από το ΓΕΕΘΑ ότι καθημερινά σχεδόν, ακόμα και τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, έχουμε μέχρι και 25-30 παραβιάσεις; 
Η "αθώωση" της Τουρκίας από τον ίδιο τον υπουργό Εθνικής Άμυνας για τις παραβιάσεις στο Αιγαίο είναι τεράστιο θέμα. Δηλαδή η Άγκυρα είχε σταματήσει να κάνει παραβιάσεις επί 1,5 χρόνο; Πρέπει να δώσει διευκρινήσεις άμεσα.
Δεν του έχει δείξει κανείς από το ΓΕΕΘΑ τον πίνακα των παραβιάσεων; Μόνο μέχρι τις 31 Αυγούστου είχαμε 714 παραβιάσεις του ΕΕΧ για το 2011 από τουρκικά μαχητικά και άλλες 160 των χωρικών μας υδάτων από τουρκικά πολεμικά σκάφη. Πως μπορούν και λένε ότι «Είχαμε ένα δούμε το «περιστατικό» (σ.σ.: εκεί φτάσαμε: Να αποκαλούμε «περιστατικά» τις παραβιάσεις των συνόρων μας σαν να επρόκειτο για τροχαίες παραβάσεις), ενάμιση χρόνο»; 
Ας δούμε ολόκληρη την δήλωση που βέβαια διακρίνεται για τον φοβικό χαρακτήρα αντιμετώπισης της τουρκικής προκλητικότητας. Δια δήλωση «Με το «σεις και με το «σας»» που λένε στην πιάτσα μην τυχόν και θυμώσει η Άγκυρα…
Η συνάντηση έγινε στο πλαίσιο της συνόδου των Υπουργών Άμυνας των χωρών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, στην Αττάλεια.
 «Όπως γνωρίζετε, είναι η πρώτη συνάντηση. Συνάντηση γνωριμίας, διότι είναι νέος υπουργός, μετά το σχηματισμό της νέας τουρκικής κυβέρνησης. Είχα την ευκαιρία, σ' αυτήν την πρώτη συνάντηση, να ανταλλάξουμε απόψεις για τις διμερείς μας σχέσεις στον τομέα της αμυντικής και στρατιωτικής συνεργασίας.
Έθεσα το ζήτημα των Μέτρων Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης, όπου ειλικρινά έχουμε κάνει σημαντική πρόοδο, αλλά μπορούμε να εργαστούμε πολύ περισσότερο οι δυο πλευρές, για να δημιουργήσουμε ένα κλίμα αμοιβαίας εμπιστοσύνης, να μειώσουμε τη δυσπιστία μεταξύ των δυο πλευρών.
Συμφωνήσαμε να συνεχίσουμε και να ανιχνεύσουμε νέους τομείς, όπου μπορούμε να δημιουργήσουμε νέα Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης.
Επίσης, σ' αυτή τη συνάντηση, που ήταν πραγματικά ειλικρινής, ανοιχτή και φιλική, έθεσα τα ζητήματα που πραγματικά μας ανησυχούν.
Μετέφερα την ανησυχία μας, την ανησυχία της Ελληνικής Κυβέρνησης, για τις πρόσφατες παραβιάσεις του ελληνικού εναέριου χώρου, από την πλευρά των τουρκικών αεροσκαφών. Ένα περιστατικό που είχαμε να το δούμε εδώ και περισσότερο από ενάμιση χρόνο.
Έθεσα αυτό το ζήτημα στη βάση των σχέσεων καλής γειτονίας, οι οποίες σχέσεις θα μπορούσαν να υπονομευθούν αν αυτές οι συμπεριφορές συνεχιστούν από την πλευρά της Τουρκίας. Συμφωνήσαμε αυτό το θέμα να το συζητήσουμε και μάλιστα πολύ σύντομα, στο πλαίσιο ενός τακτικού διαλόγου που συμφωνήσαμε να εγκαθιδρύσουμε με τον Τούρκο Υπουργό Άμυνας.
Συζητήσαμε επίσης τις πρακτικές της Τουρκίας στην περιοχή του Καστελόριζου. Έθεσα και αυτό το ζήτημα, διότι δεν συνάδουν αυτές οι πρακτικές με το Διεθνές Δίκαιο και το είπα αυτό πάρα πολύ ειλικρινά, ως ανησυχία και προβληματισμό από την πλευρά της Ελλάδας και της Ελληνικής Κυβέρνησης.
Βεβαίως, είχαμε και τη ευκαιρία να ανταλλάξουμε απόψεις για τις εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή, συμπεριλαμβανομένων και αυτών στην Κύπρο, με αφορμή τις έρευνες που συνεχίζονται στο πλαίσιο της ΑΟΖ της Κυπριακής Δημοκρατίας (σ.σ. ;;;).
Στον Τούρκο συνάδελφό μου τόνισα επίσης ότι οι σχέσεις των δυο χωρών εξαρτώνται από το καλό κλίμα, από τη μείωση της έντασης και από την εμπέδωση της ασφάλειας, της σταθερότητας και των σχέσεων καλής γειτονίας μεταξύ των δυο χωρών μας.
Θέλω να πιστεύω ότι, ως νέος Υπουργός και στις νέες πολιτικές συνθήκες που δημιουργούνται μετά τις εκλογές στην Τουρκία, θα εργαστεί με τον Πρωθυπουργό του και με τη τουρκική κυβέρνηση για να εξαλειφθούν αυτά τα επεισόδια που είδαμε την τελευταία περίοδο, έτσι ώστε να εργαστούμε από κοινού για νέα περίοδο ειρήνης, ασφαλείας και σταθερότητας.
Αυτό που προέχει για εμάς είναι να σταματήσουν - και αυτό μετέφερα και εκ μέρους του Πρωθυπουργού, του κ. Παπανδρέου στη τουρκική πλευρά - ανάλογες συμπεριφορές. Δεν ωφελούν σε τίποτα, δημιουργούν ένα αρνητικό κλίμα και δηλητηριάζουν τις διμερείς σχέσεις. Εμείς θέλουμε την εμβάθυνση, την ανάπτυξη και την επέκταση των διμερών σχέσεων, που είναι προς όφελος των δυο λαών. Είναι προς όφελος των δυο χωρών και προς αυτήν την κατεύθυνση θα συνεχίσουμε  να εργαζόμαστε και βεβαίως πάντα στο πλαίσιο του σεβασμού του Διεθνούς Δικαίου και της διεθνούς νομιμότητας» .
Τους "τσάκισε" με αυτές τις δηλώσεις. Ακόμα κλαίνε!
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

=============================================== 
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Ρωσική Ομάδα Μάχης αεροπλανοφόρου στην ΑΟΖ Κύπρου... (βίντεο)

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011 | 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο



Η Μόσχα ανακοίνωσε πριν λίγο ότι η Ομάδα Μάχης του αεροπλανοφόρου "Ναύαρχος Κουζνέτσοφ" από την Βόρεια Θάλασσα (θάλασσα Μπάρεντς) πρόκειται να πλεύσει για την Ανατολική Μεσόγειο, κοντά στην περιοχή της κυπριακής γεώτρησης του "Οικοπέδου 12", σχεδόν τρία χρόνια μετά την τελευταία του παρουσία στην περιοχή!
Η Ομάδα Μάχης του αεροπλανοφόρου θα αποπλεύσει στις 13 Νοεμβρίου για ασκήσεις στην θάλασσα Μπάρεντς και θα ασκηθεί για μία εβδομάδα. Ακολούθως στις 19 Νοεμβρίου θα ξεκινήσει το ταξίδι της για την Μεσόγειο, χωρίς όμως να έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής τα λιμάνια που θα προσεγγίσει.   
Η διάρκεια της αποστολής της Ομάδα Μάχης του αεροπλανοφόρου στην Μεσόγειο θα είναι τρεις μήνες. Το Ναύαρχος Κουζνέτσοφ και τα πλοία συνοδείας του αναμένονται να περάσουν τα στενά του Γιβραλτάρ στα τέλη Νοεμβρίου όταν θα έχουν γίνει γνωστά και τα αποτελέσματα της κυπριακής γεώτρησης Η ναυτική δύναμη αποτελείται από 6 αντιτορπιλικά, φρεγάτες και πλοία υποστήριξης!
Στην περιοχή ήδη περιπολεί ρωσικό συμβατικό υποβρύχιο, αλλά φαίνεται ότι κρίθηκε πως θα πρέπει να υπάρξει πιο "πειστική" προβολή ισχύος με σκάφη επιφανείας. Κανείς δεν περίμενε βέβαια ότι θα έστελναν το "Ναύαρχος Κουζνέτσοφ". Μαζί με το ρωσικό αεροπλανοφόρο θα πλεύσει και το αντιτορπιλικό Admiral Chabanenko, κλάσης Udaloy II. Πάντως αναλυτές στην ρωσική πρωτεύουσα ανέφεραν ότι "Υπάρχει και μεγάλο ενδιαφέρον για τις εξελίξεις στην Συρία.
Η Ρωσία ήδη έχει ζητήσει άδεια από την Κύπρο για να έκτελέσει έρευνες σε δύο "Οικόπεδα" που τώρα έχει αναπτυχθεί ο ... τουρκικός Στόλος! Πιο σαφή απάντηση στην Άγκυρα δεν μπορεί να υπάρξει.
Το ρωσικό αεροπλανοφόρο είναι εξοπλισμένο με 19 αεροσκάφη Su-33, 4 Su-25 (κρούσης) και 17 ελικόπτερα Κa-27 και μεταφέρει μεγάλο αριθμό πυρηνικών κεφαλών για χρήση από τους πυραύλους Ρ-700 Granit.




===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Το Καστελόριζο ως αιχμή του δόρατος

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Τώρα που η Κύπρος έκανε συμφωνία με το Ισραήλ όσον αφορά στην ΑΟΖ, συμπληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο τις προηγούμενες συμφωνίες με το Λίβανο και την Αίγυπτο, οι τρεις εξωτερικές ΑΟΖ έχουν πλέον την ιδιότητα της συνεκτικότητας, η οποία ξέρουμε πόσο σημαντική είναι στην τοπολογία. Αυτό σημαίνει με άλλα λόγια, ότι η Κύπρος έχει σταθεροποιήσει το νότιο μέρος της και καθορίσει και τα εξωτερικά σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε αυτήν την περιοχή. Κατά συνέπεια, το ευρωπαϊκό πλαίσιο έχει επεκταθεί, τουλάχιστον θεωρητικά, διότι για να αποτελέσει μία πρακτική ιδέα πρέπει η Ελλάδα να κάνει μία συμφωνία όσον αφορά στην ΑΟΖ, με την Κύπρο αφενός και την Ιταλία αφετέρου. Μόνο έτσι η έννοια της συνεκτικότητας θα αποκτήσει μία ευρωπαϊκή οντότητα. Συνεπώς, το Καστελόριζο εμφανίζεται ακόμα πιο κρίσιμα ως αιχμή του δόρατος στην Ανατολική Μεσόγειο, διότι μόνο η ύπαρξή του, κι αυτή με την οικονομική έννοια, επιτρέπει την ένωση της ελληνικής και κυπριακής ΑΟΖ. Η κρισιμότητα αυτού του νησιού δεν είναι πια μια θεωρητική υπόθεση αλλά μία τοποστρατηγική πραγματικότητα. Είναι τώρα θέμα ελληνικής πρωτοβουλίας, το να υλοποιηθεί πραγματικά κι ουσιαστικά όχι ένα ενιαίο αμυντικό δόγμα, το οποίο εμφανίζεται ως ουτοπικό, όταν εξετάζουμε την οντότητά του στην πράξη, αλλά μία ΑΟΖ που θα το εμπεριέχει. Διότι όλα τα άλλα είναι απλώς λόγια. Όσο το Καστελόριζο δεν είναι ενσωματωμένο σε αυτό το ενιαίο πλαίσιο, θα αποτελεί εν δυνάμει μία επόμενη χαμένη πατρίδα και θα ακολουθήσει στην Ιστορία την πορεία της Ίμβρου και της Τενέδου. Η πρόσφατη πρωτοβουλία της Κύπρου πρέπει να ενισχυθεί και από την Ελλάδα, για να υπάρξει μία πραγματική αντίσταση στα σχέδια του νέο-οθωμανικού δόγματος. Μόνο με αυτόν τον τρόπο, ο οποίος παραμένει μοναδικός προς το παρόν θα καταφέρουμε να ελευθερώσουμε το Καστελόριζο από έναν πρακτικό αποκλεισμό και μία πορεία εγκλωβισμού, η οποία μπορεί να καταλήξει μόνο και μόνο στην αναμενόμενη απορρόφησή του από την Τουρκία. Το ευρωπαϊκό πλαίσιο είναι μαζί μας, η κυπριακή πρωτοβουλία μας δίνει το tempo, είναι η σειρά μας να δημιουργήσουμε τη μνήμη μέλλοντος όσον αφορά στο Καστελόριζο μέσω της ΑΟΖ.
===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Ανάγκη αλλαγής νοητικού σχήματος της Θράκης

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Η ανάγκη της αλλαγής του νοητικού σχήματος της Θράκης γίνεται όλο και πιο αισθητή σε ελληνικά δεδομένα λόγω των πιέσεων που υπάρχουν σε διακρατικό επίπεδο. Με έναν παράλογο τρόπο, πολλοί συνεχίζουν να βλέπουν τη Θράκη μας απλώς ως μία περιθωριακή περιοχή. Τα προβλήματά της δεν απασχολούν πραγματικά τα κέντρα εξουσίας παρά μόνο της Τουρκίας. Ενώ η ένταξη της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας έχει ενισχύσει το ευρωπαϊκό πλαίσιο της Θράκης. Υπάρχουν πολλές δυνατότητες στην περιοχή, που παραμένουν δυνατότητες, διότι  δεν υλοποιούνται. Από την άλλη πλευρά, η Θράκη αποτελεί έναν ιστορικό στόχο, που ακολουθεί σταθερά την πορεία της Ίμβρου, της Τενέδου και της Κύπρου. Γεωστρατηγικά το όλο θέμα είναι μια επέκταση της Ανατολικής Θράκης, η οποία θυσιάστηκε στο βωμό της ελληνικής στρατηγικής. Τοποστρατηγικά, το πεδίο δράσης είναι ξεκάθαρο και απομένει μόνο και μόνο ο μετασχηματισμός του σε πεδίο μάχης. Κατά συνέπεια, αναρωτιόμαστε γιατί υπάρχει τόσο μεγάλη αδράνεια σκέψης όσον αφορά στο μέλλον της Θράκης. Ένας ολόκληρος λαός δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει ότι οι συνθήκες που υπάρχουν, είναι ικανές να προκαλέσουν μια αλλαγή φάσης. Κανείς πια δεν θυμάται πώς χάθηκε η Ανατολική Θράκη; Κανείς δεν βλέπει γιατί μιλάμε για Δυτική Θράκη; Κανείς δεν υπολογίζει τα πληθυσμιακά δεδομένα; Ποια είναι τα κριτήρια που πρέπει να ενεργοποιηθούν για να κατανοήσει κανείς σε ευρύτερο πλαίσιο ότι σιγά-σιγά η Θράκη μετατρέπεται σε θρακικό πρόβλημα; Η αλλαγή φάσης που έγινε στην Κύπρο το 1974, ποιος την είχε προβλέψει ακόμα κι ένα χρόνο πριν; Πρέπει απαραίτητα να εμφανιστεί η κρίση για ν’ αρχίσουμε να την αντιμετωπίζουμε; Υπάρχουν διαχρονικά γεωστρατηγικά δεδομένα που αναδεικνύει η τοποστρατηγική. Γιατί να μην τα συμπεριλάβουμε στη νοόσφαιρά μας για να εξελιχθεί η σκέψη μας και να γίνουν αποτελεσματικές οι αποφάσεις μας; Γιατί να περιμένουμε αθώα από το πολιτικό καθεστώς που εξετάζει την περίπτωση της Θράκης παρά μόνο όταν υπάρχουν εκλογές και ποτέ μετά; Η Θράκη είναι ένας θησαυρός για την Ελλάδα, θα πρέπει όμως να το ανοίξουμε και όχι να τον βλέπουμε μόνο και μόνο ως ένα παλιό μπαούλο. Επιπλέον, μιλάμε γενικά για τη Θράκη και δεν εξετάζουμε του Θρακιώτες. Όχι ότι το πρόβλημα βρίσκεται σε τοπικό επίπεδο, αλλά υπάρχει κι ο ανθρώπινος παράγοντας. Αυτό το νοητικό σχήμα αποδεικνύει κι η ύπαρξη του Αρτσάχ σε σχέση με τους Αρμένιους κι ενάντια των Αζέρων. Η περιοχή χρειάζεται και τους ανθρώπους της. Όχι μόνο για να ζουν και να καλλιεργούν τη γη, αλλά και για να θυσιαστούν όταν υπάρχει ανάγκη. Αν δεν υπήρχαν άνθρωποι που να πιστεύουν στη γη των προγόνων τους στο Αρτσάχ, δεν θα υπήρχε πια κανένα αρμενικό στοιχείο σε όλη την περιοχή. Όταν ένας λόχος καταδρομέων είναι ικανός να σταθεί ανάμεσα στον εχθρό κι ένα μοναστήρι πολλών αιώνων, το μήνυμα είναι ξεκάθαρο. Όταν το σύμβολο του Αρτσάχ είναι τα κεφάλια του παππού και της γιαγιάς, υπονοώντας ότι τα κορμιά είναι ριζωμένα μέσα στη γη, ο εχθρός ξέρει τι έχει να αντιμετωπίσει αν προκαλέσει οποιαδήποτε μάχη. Αν η Ελλάδα θα έχει το ίδιο νόημα για μερικούς ακόμα και δίχως τη Θράκη, ας μας το εξηγήσουν, διότι εμείς τα βλέπουμε αλλιώς τα πράγματα..

Διαβάστε επίσης :

Το Καστελόριζο ως αιχμή του δόρατος

Τώρα που η Κύπρος έκανε συμφωνία με το Ισραήλ όσον αφορά στην ΑΟΖ, συμπληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο τις προηγούμενες συμφωνίες με το Λίβανο και την Αίγυπτο, οι τρεις εξωτερικές ΑΟΖ έχουν πλέον την ιδιότητα της συνεκτικότητας, η οποία ξέρουμε πόσο σημαντική είναι στην τοπολογία. Αυτό σημαίνει με άλλα λόγια, ότι η Κύπρος έχει σταθεροποιήσει το νότιο μέρος της και καθορίσει και τα εξωτερικά σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε αυτήν την περιοχή. Κατά συνέπεια, το ευρωπαϊκό πλαίσιο έχει επεκταθεί, τουλάχιστον θεωρητικά, διότι για να αποτελέσει μία πρακτική ιδέα πρέπει η Ελλάδα να κάνει μία συμφωνία όσον αφορά στην ΑΟΖ, με την Κύπρο αφενός και την Ιταλία αφετέρου. Μόνο έτσι η έννοια της συνεκτικότητας θα αποκτήσει μία ευρωπαϊκή οντότητα. Συνεπώς, το Καστελόριζο εμφανίζεται ακόμα πιο κρίσιμα ως αιχμή του δόρατος στην Ανατολική Μεσόγειο, διότι μόνο η ύπαρξή του, κι αυτή με την οικονομική έννοια, επιτρέπει την ένωση της ελληνικής και κυπριακής ΑΟΖ. Η κρισιμότητα αυτού του νησιού δεν είναι πια μια θεωρητική υπόθεση αλλά μία τοποστρατηγική πραγματικότητα. Είναι τώρα θέμα ελληνικής πρωτοβουλίας, το να υλοποιηθεί πραγματικά κι ουσιαστικά όχι ένα ενιαίο αμυντικό δόγμα, το οποίο εμφανίζεται ως ουτοπικό, όταν εξετάζουμε την οντότητά του στην πράξη, αλλά μία ΑΟΖ που θα το εμπεριέχει. Διότι όλα τα άλλα είναι απλώς λόγια. Όσο το Καστελόριζο δεν είναι ενσωματωμένο σε αυτό το ενιαίο πλαίσιο, θα αποτελεί εν δυνάμει μία επόμενη χαμένη πατρίδα και θα ακολουθήσει στην Ιστορία την πορεία της Ίμβρου και της Τενέδου. Η πρόσφατη πρωτοβουλία της Κύπρου πρέπει να ενισχυθεί και από την Ελλάδα, για να υπάρξει μία πραγματική αντίσταση στα σχέδια του νέο-οθωμανικού δόγματος. Μόνο με αυτόν τον τρόπο, ο οποίος παραμένει μοναδικός προς το παρόν θα καταφέρουμε να ελευθερώσουμε το Καστελόριζο από έναν πρακτικό αποκλεισμό και μία πορεία εγκλωβισμού, η οποία μπορεί να καταλήξει μόνο και μόνο στην αναμενόμενη απορρόφησή του από την Τουρκία. Το ευρωπαϊκό πλαίσιο είναι μαζί μας, η κυπριακή πρωτοβουλία μας δίνει το tempo, είναι η σειρά μας να δημιουργήσουμε τη μνήμη μέλλοντος όσον αφορά στο Καστελόριζο μέσω της ΑΟΖ.

===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Τα σκουπίδια του ΠΑΣΟΚ

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011 | 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΥΛΟΠΑΣΟΚΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΠΟΥ 
ΣΕΡΝΕΙ ΤΟΥΣ ΒΑΤΡΑΧΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ...

Πρόκειται για τον Θανάση Τάρτη, βρωμερό κομματόσκυλο και στέλεχος του Πασοκ Χαλκίδας, με καταγωγή από χωριό του Κιλκίς-ορμητήριο Κομιτατζήδων και δοσιλόγων στο παρελθόν, όπως αποκαλύπτει ο "Στόχος".

Η συμμετοχή του στη δίκη των Ο.Υ.Κ καταδεικνύει πως ΕΠΙΣΗΜΑ οι γραικύλοι πρασινοφρουροί επιζητούν την καταδίκη τους: Δεν είναι λοιπόν ο Δημητράς μπροστάρης-εκείνος ως πρακτορίσκος απλά κάνει ό,τι του πουν τα αφεντικά του-αλλά η ίδια η ψευτοκυβέρνηση του Μνημονίου!
 

ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΧΑΡΤΟΓΙΑΚΑΔΕΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ...ΚΑΜΑΡΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΕΤΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΜΑΤΙΑΣΟΥΜΕ!
ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΠΟ ΧΑΛΚΙΔΑ: Ο ΤΑΡΤΗΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ "ΣΤΟΧΟΥΣ" ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ!

Αύριο πρωϊ πρωϊ θα τα ξαναγεμίσουμε... Θα τα ξαναγεμίζουμε κάθε μέρα! Μέχρι να μάθει η Ελλάδα όλη και η Χαλκίδα ιδιαίτερα, ότι ο δικηγόρος που κυνηγάει με μανία τους ΟΥΚάδες ο Θανάσης ο Τάρτης είναι... "Μακεντόνσκι".

Ο κυρ Θανάσης ο Τάρτης λοιπόν θεώρησε πως με το να αγοράσει όλους τους "Στόχους" γύρω από τα Δικαστήρια, δεν θα μάθουν όλοι την αλήθεια.  Οι πληροφορίες μας λένε ότι πήγε Ο ΙΔΙΟΣ ο κυρ Θανάσης κι αγόρασε τις εφημερίδες κι ότι δεν έβαλε κάποιον άλλον! Ποιόν να βάλει δηλαδή;

Αφού δεν είναι κακό να είσαι "Μακεντονσκι" Θανάση Τάρτη γιατί το κρύβεις; Γιατί δεν βάζεις ταμπέλα στο γραφείο σου με την μητρική σου γλώσα τα σλαβοβουλγάρικα που τα αποκαλείς "Μακεδονικά";

Ά! Και να αλλάξεις και το ονοματεπώνυμο σου... Ντροπή είναι πιά ή απαγορεύεται; Καντο όπως ήταν παλιά... Εσύ ξέρεις! Νάτσε Τάρτιτσ; Τάρτοφ; Καθόλου δεν μας απασχολεί και δεν μας πέφτει λόγος κιόλας! Δικαίωμα σου είναι. Γιατί δεν παραδειγματίζεσαι από τον Πάβλο τον Βοσκόπουλο που το έκανε Φιλίπποφ; Έπαθε τίποτα;

πηγή
===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Η μεγάλη απάτη : σχέδιο EUREKA

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

 ΣΧΕΔΙΟ EUREKA : ΔΕΝ ΞΕΠΟΥΛΑΜΕ, ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΠΛΟΥΤΟ!

ΤΑ 50 ΔΙΣ. ΤΩΝ «ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ» ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΕΝΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ 125 ΔΙΣ!
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΕΛΙΤ!
Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΩΝ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΩΝ ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΣΧΕΔΙΟ ''EURECA'' ΤΗΣ ROLAND BERGER ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΔΩ
Τυφλή υποταγή στις συμφωνίες με τους «εταίρους» της χώρας διατυμπάνιζε ο Γ. Παπανδρέου στη συνέντευξη τύπου πριν τη συνάντηση του με την Α. Μέρκελ και φυσικά, εντός του πλαισίου των συμφωνηθέντων με τη Γερμανία βρίσκεται και η υλοποίηση σχεδίων που μετατρέπουν την Ελλάδα σε Γερμανικό και Ευρωπαϊκό προτεκτοράτο, όπως το περίφημο “Eureka” του γερμανικού οίκου συμβούλων, Roland Berger Strategy Consultants.

Το συγκεκριμένο σχέδιο, που τυλίγει την ελληνική δημόσια περιουσία σε ένα χαρτοφυλάκιο συμμετοχών και το παραδίδει βορά στους «σωτήρες» της χώρας, προβλέπει ούτε λίγο, ούτε πολύ την υποθήκευση του ελληνικού πλούτου προκειμένου σε καμία περίπτωση οι πιστωτές μας – κράτη μέλη της ευρωζώνης να μη χάσουν ούτε σεντ από τα κεφάλαια και τους ληστρικούς τόκους που έχουν λαμβάνειν από τα δάνεια «διάσωσης» που έχουν δώσει για την Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, το σχέδιο Eureka προβλέπει την εκχώρηση των περιουσιακών στοιχείων του Δημοσίου σε μία εταιρία, με έδρα το Λουξεμβούργο, και τη σταδιακή πώλησή τους με στόχο, κατά τους εμπνευστές του, τη μείωση του χρέους στο 88% του ΑΕΠ.
Με βάση το σχέδιο, το οποίο επεξεργάζονται οι στενοί σύμβουλοι της Γερμανίδας καγκελαρίου κ. Ά. Μέρκελ με επικεφαλής τον κ. Martin Wittig, διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας Roland Berger, η Ελλάδα θα πρέπει να εκχωρήσει περιουσιακά στοιχεία αξίας 125 δισ. ευρώ σε μία εταιρία holding με έδρα το Λουξεμβούργο.
Στα περιουσιακά στοιχεία περιλαμβάνονται τράπεζες, ακίνητα, λιμάνια, τηλεπικοινωνίες, ενώ η διαδικασία ιδιωτικοποίησης εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί έως το 2025.
Το σχέδιο κάνει λόγο για εξαγορά της εταιρίας holding από την Ευρωπαϊκή Ένωση, έναντι 125 δισ. ευρώ, τα οποία η Ελλάδα θα χρησιμοποιήσει για να αποπληρώσει μέρος των υποχρεώσεων προς την ΕΚΤ και το EFSF, μειώνοντας έτσι το χρέος της στο 88% του ΑΕΠ από τα σημερινά επίπεδα του 145%.
Παράλληλα η εταιρία που θα συσταθεί βάσει σχεδίου θα έχει τη δυνατότητα να επενδύσει 20 δισ. ευρώ στην αναδιάρθρωση των ελληνικών στοιχείων ενεργητικού, ώστε να μεγιστοποιηθούν τα έσοδα από τις ιδιωτικοποιήσεις, αποκομίζοντας επιπλέον κέρδος της τάξης των 40 - 60 δισ. ευρώ.
Το οριστικό ξεπούλημα της χώρας αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως το 2025 και, αν τα έσοδα είναι χαμηλότερα των 125 δισ. ευρώ, η Ελλάδα θα αναλάβει το κόστος, υπό την προϋπόθεση ότι το συνολικό ποσό δεν υπερβαίνει το 30% του ΑΕΠ ή τα 150 δισ. ευρώ έως το 2025.
Παράλληλα με το ως άνω σχέδιο, Ε. Βενιζέλος και Γ. Παπανδρέου κινούμενοι στο παρασκήνιο επιταγχύνουν τη διαδικασία εκχώρησης της διακυβέρνησης της χώρας στα χέρια του ευρωπαϊκού -και δη του Γερμανικού- κεφαλαίου και προετοιμάζονται ακόμα και για το ενδεχόμενο αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους, πιθανότατα μέσα στα πλαίσια της ελεγχόμενης από την τρόικα "πτώχευσης" της χώρας, σενάριο που διατηρεί πάντοτε ως εναλλακτική λύση και το Βερολίνο.
Έτσι, μπορεί ο Ε. Βενιζέλος και η κυβέρνηση να διοχέτευσαν στον τύπο αναφορικά με το ταξίδι του πρώτου στην Ουάσινγκτον μόνο τα όσα αφορούν τις επίσημες συναντήσεις του με κρατικούς αξιωματούχους και εκπροσώπους διεθνών οργανισμών, ωστόσο σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες της Ίσκρα που επαληθεύονται και από διάφορα εγχώρια αλλά και ξένα ΜΜΕ, οι επαφές του δεν περιορίστηκαν εκεί.
Μεταξύ άλλων, ο Ε. Βενιζέλος, είχε συνάντηση με εκπροσώπους της εταιρείας Alvarez & Marsal. Πρόκειται για γραφείο που λειτουργεί ως εκκαθαριστής έχοντας αναλάβει από τις μεγαλύτερες υποθέσεις χρεοκοπίας φημισμένων εταιρειών (Enron), ενώ συνδέεται και με την κατάρρευση της Lehman Brothers το 2008.
Μάλιστα η Alvarez & Marsal στην ιστοσελίδα της διαφημίζει τον εαυτό της ως «πρωτοπόρο στην αναδιάρθρωση» ή ως «ιδρυτή της σύγχρονης βιομηχανίας αναδιάρθρωσης».
Είναι προφανές, πως παρά τις βαρύγδουπες, πλην όμως κενές περιεχομένου, δηλώσεις του Ε. Βενιζέλου, περί μη πτώχευσης της Ελλάδας, η ελληνική κυβέρνηση προετοιμάζεται και γι’ αυτό το ενδεχόμενο. Και πως θα μπορούσε να μη συμβεί κάτι τέτοιο, από τη στιγμή που, όπως φαίνεται, μια τέτοια εξέλιξη, δείχνει, μάλλον, να προκρίνεται από το μεγαλύτερο μέρος της Γερμανικής ελίτ, στην οποία, εχθές, ο Γ. Παπανδρέου, εξέφρασε για μία ακόμα φορά την πλήρη υποταγή του ίδιου και της κυβέρνησης του.
Βέβαια η αποικιοποίηση της χώρας δε συντελείται μόνο μέσα από τις απαράδεκτες δηλώσεις Παπανδρέου αλλά ενισχύεται με την παράδοση των "κλειδιών" του τόπου σε ένα ευρωπαϊκό διευθυντήριο που θα εγκατασταθεί στην Αθήνα και θα αναλάβει να ασκήσει την εκτελεστική εξουσία στη χώρα μας, όντας αυτό που θα εξειδικεύει τα απαιτούμενα, για την εφαρμογή του μεσοπρόθεσμου προγράμματος, μέτρα και θα παίζει αποφασιστικό ρόλο στην επιλογή των νέων μέτρων λιτότητας και εξόντωσης του ελληνικού λαού που έπονται.
Βασικό ρόλο σε αυτό το «διευθυντήριο» φαίνεται πως θα παίξει ευρωπαϊκός οίκος συμβούλων, πιθανότατα γερμανικής προέλευσης, που προφανώς τυγχάνει της απόλυτης εμπιστοσύνης και επιδοκιμασίας του γερμανικού κατεστημένου.
Φαίνεται, μάλιστα, πως αυτή ακριβώς η επιλογή από την κυβέρνηση Παπανδρέου του ευρωπαϊκού οίκου συμβούλων για την εκτέλεση των μνημονιακών συμφωνιών, είχε τεθεί ως προαπαιτούμενο από το Βερολίνο για να προσκληθεί ο Έλληνας πρωθυπουργός στην ημερίδα της Ομοσπονδίας Γερμανών Βιομηχάνων και να συναντηθεί με τη Γερμανίδα Καγκελάριο, Α. Μέρκελ.
Ενώ λοιπόν τρόικα, Βερολίνο και κυβέρνηση ετοιμάζουν τα νέα δώρα προς το χρηματοπιστωτικό κεφάλαιο, η διεθνής των κερδοσκόπων εκμεταλλεύεται ήδη τις προηγούμενες ευγενικές χορηγίες των ηγετών της ευρωζώνης και ξετρυπώνουν επενδυτικές ευκαιρίες για τεράστια κέρδη, επανερχόμενοι στην αγορά ελληνικών ομολόγων.
Έτσι από τις 21 Ιουλίου έως σήμερα, μεγάλα επενδυτικά κεφάλαια υψηλού ρίσκου από το εξωτερικό φαίνεται να έχουν αγοράσει ομόλογα αξίας άνω των 30 δισ. ευρώ, τζογάροντας με τη σχέση ανάμεσα στη σημερινή τιμή των ελληνικών ομολόγων και το «κούρεμα» των τελευταίων λόγω του προγράμματος ανταλλαγής ομολόγων (PSI).
Για την πληρέστερη ενημέρωση των αναγνωστών της γύρω από το συγκεκριμένο θέμα η Ίσκρα παραθέτει σχετικό ρεπορτάζ από άλλες ιστοσελίδες.

ΠΑΡΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ
ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΣΤΟ 40% ΤΗΣ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΑΣ
Πάρτι έστησαν οι κερδοσκόποι γύρω από το πρόγραμμα ανταλλαγής ομολόγων (το περίφημο PSI). Το μικρό κούρεμα των ομολόγων που θα υπαχθούν στο πρόγραμμα, μόλις 21%, σε συνδυασμό με την καταβαράθρωση των τιμών τους στο 40% της ονομαστικής τους αξίας, διαμόρφωσαν συνθήκες ευνοϊκές για να αποκομίσουν υψηλά κέρδη.
Την ευκαιρία αυτή για εύκολο και γρήγορο κέρδος σε περιβάλλον υψηλής αστάθειας και αβεβαιότητας δεν άφησαν απ' ό,τι φαίνεται ανεκμετάλλευτα τα περιώνυμα hedge funds (επενδυτικά κεφάλαια υψηλού ρίσκου) από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Εκτιμάται ότι μετά τη συμφωνία της 21ης Ιουλίου οι παραπάνω επενδυτές «σκούπισαν» την αγορά αγοράζοντας ομόλογα αξίας άνω των 30 δισ. ευρώ.
Μετά τη συνδρομή των hedge funds ο στόχος που έχει τεθεί για την ανταλλαγή ομολόγων, αξίας 135 δισ. ευρώ, φαίνεται πλέον περισσότερο εφικτός. Για το θέμα της ανταλλαγής των ομολόγων κάνουν εκτενή αναφορά οι «New York Times», υποστηρίζοντας ότι τα ελληνικά ομόλογα, τα οποία περιφρονούσαν για πολύ καιρό οι επενδυτές, επανέρχονται και πάλι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Ταυτόχρονα το ξαφνικό αυτό επενδυτικό ενδιαφέρον καταδεικνύει ότι οι όροι που συμφωνήθηκαν για την ανταλλαγή των ομολόγων, στους οποίους όπως αναφέρει δηκτικά η εφημερίδα η Ελλάδα δεν είχε ιδιαίτερη συμβολή, είναι περισσότερο επωφελείς για τους επενδυτές παρά για την ίδια τη χώρα.
Σε αυτό το μήκος κύματος κινείται και το οικονομικό κατεστημένο της Γερμανίας, το οποίο πιέζει για μεγαλύτερο κούρεμα των ομολόγων. Είναι ενδεικτική η αποστροφή του Otmar Issing, εμβληματικής φυσιογνωμίας στους κύκλους των οικονομολόγων της Γερμανίας, ο οποίος υποστήριξε ότι η «συγκεκριμένη συμφωνία ανταλλαγής των ομολόγων δεν θα βοηθήσει καθόλου την Ελλάδα».
Με την ψυχρή λογική των αριθμών, η άποψη αυτή δεν στερείται περιεχομένου, καθώς ακόμη και αν η συμμετοχή των ιδιωτών στο πρόγραμμα φτάσει το 90% και το EFSF διαθέσει τα 20 δισ. ευρώ για επαναγορές ομολόγων, το χρέος της Ελλάδος έως το 2015 θα έχει περιοριστεί στο 122% του ΑΕΠ της χώρας. Το ποσοστό αυτό κρίνεται ιδιαίτερα υψηλό και προκαλεί εύλογα ερωτήματα για το κατά πόσο η χώρα θα είναι σε θέση να το αποπληρώσει. Βέβαια, από τον Ιούλιο του 2013 θα πρέπει να έχει τεθεί σε λειτουργία ο μόνιμος μηχανισμός στήριξης, ο ESM -διάδοχος του EFSF-, ο οποίος θα παρέχει τη δυνατότητα του κουρέματος των ομολόγων εκείνων των χωρών που θα αναγκαστούν να ζητήσουν τη συνδρομή του.
Στο μεταξύ, μετά την επικύρωση της συμφωνίας για το νέο διευρυμένο ρόλο του EFSF από τα εθνικά κοινοβούλια, το ενδιαφέρον είναι στραμμένο πλέον στην ολοκλήρωση της συμφωνίας ανταλλαγής των ομολόγων. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα οριστικά αποτελέσματα για τη συμμετοχή των ιδιωτών, η οποία φαίνεται να ξεπερνάει το 80%, αναμένεται να ανακοινωθούν έως τα μέσα Οκτωβρίου. Μέχρι τότε όλα δείχνουν ότι ο «ακήρυχτος» πόλεμος μεταξύ Αγγλοσαξόνων και Γερμανών για ένα μεγαλύτερο κούρεμα των ομολόγων θα συνεχίζεται. Οι Γερμανοί είναι εμφανές ότι πιέζουν προκειμένου οι επενδυτές που θα ανταλλάξουν τα ομόλογά τους να υποστούν ένα κούρεμα της τάξεως του 40% με 50% (όσο περίπου είναι η αγοραία τους τιμή). Παρ' όλο που μια τέτοια επιλογή βρίσκεται εντελώς εκτός πλαισίου της συμφωνίας της 21ης Ιουλίου, την οποία έχουν αποδεχθεί οι τράπεζες μέσω του Διεθνούς Χρηματοπιστωτικού Ινστιτούτου (IIF). Από την άλλη πλευρά, η πίεση που ασκείται από τις τράπεζες, οι οποίες θα υποστούν τεράστιες απώλειες στην περίπτωση ενός πιο γενναίου κουρέματος των ομολόγων, αποτυπώνεται σε χθεσινό άρθρο των «Financial Times», το οποίο μεταφέρει τις αντιδράσεις των τραπεζών σ' αυτό το ενδεχόμενο.
Πηγη: enet.gr

 Από εδώ
=============================================== 
 Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Ρώσο-Ισραηλινή ομπρέλα προστασίας πάνω απο την Κύπρο

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Ρωσία και Ισραήλ καθιστούν σαφείς, με τις πράξεις τους, τις προθέσεις τους, υπέρ των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Κυπριακής Δημοκρατίας, προειδοποιώντας την Τουρκία ότι τα ψέματα τελείωσαν. 
 
Ισραηλινά  μαχητικά αεροσκάφη, θα εμφανιστούν στον κυπριακό ουρανό στις 4 Οκτωβρίου. Εξάλλου, ρωσικής στήριξης και μάλιστα σε εξαιρετικά μεγάλο βαθμό, θα τύχει η περιοχή του οικοπέδου 12 της Κυπριακής ΑΟΖ.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ΣΙΓΜΑ, δύο Ισραηλιτικά  μαχητικά αεροσκάφη, θα εμφανιστούν στον κυπριακό ουρανό την Τρίτη 4 Οκτωβρίου και θα κάνουν σκοπίμως κύκλους πάνω από την Κύπρο, με μεγάλες πιθανότητες προσγείωσης στην αεροπορική βάση «Αντρέας Παπαντρέου» στην Πάφο
Στην περίπτωση που δεν προσγειωθούν, θα κάνουν προσομοίωση προσγείωσης. Αξιόπιστη Ισραηλινή πηγή, δήλωσε στο Sigmalive ότι αυτή η κίνηση αποσκοπεί στο να δείξει, από τη μια, στους Κύπριους ότι δεν είναι μόνοι τους και από την άλλη, στην Τουρκία ότι τα ψέματα τελείωσαν.
Επίσης, τα αεροσκάφη θα προβούν σε σχηματισμούς σε μια προσπάθεια τόνωσης του αισθήματος ασφάλειας.
Η Μόσχα ανακοίνωσε και επίσημα πως ισχυρή μοίρα του Ρωσικού Στόλου του Βορρά πρόκειται να περάσει τα στενά του Γιβραλτάρ, με προορισμό την Ανατολική Μεσόγειο. Η ναυτική δύναμη αποτελείται από 6 σκάφη, με πρώτο και κύριο το αεροπλανοφόρο «Ναύαρχος Κουζνέτσωφ».
Η είδηση προκάλεσε εντύπωση, ιδιαίτερα στην Τουρκία. Το γεωπολιτικό ενδιαφέρον της Ρωσίας συμπίπτει χρονικά με την ένταση που επικρατεί στην περιοχή εξόρυξης υδρογονανθράκων, νότια-νοτιοανατολικά της Κύπρου, στη θέση «Αφροδίτη». Ήδη στην ευρύτερη αυτή γεωγραφική ζώνη επιχειρούν μονάδες του Τουρκικού Πολεμικού Ναυτικού και πολύ κοντά στην εξέδρα με το γεωτρύπανο «Όμηρος» πλέει και το τουρκικό ερευνητικό σκάφος «Πίρι Ρέις».
Η παρουσία του Ρωσικού Στόλου προσλαμβάνει διαστάσεις από τη στιγμή που, υπεργολαβικά, η ρωσική εταιρεία πετρελαιοειδών «CAZPROM» συνεργάζεται με τον πετρελαϊκό όμιλο που έχει αναλάβει την εξόρυξη υδρογονανθράκων από την κυπριακή και ισραηλινή ΑΟΖ. Άλλωστε, η Ρωσία διαθέτει ναυτική βάση στη Συρία.
Οι σχέσεις Ισραήλ –Τουρκίας έχουν ραγδαίως επιδεινωθεί το τελευταίο διάστημα. Η επιδείνωση αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στη διαδικασία εξόρυξης υδρογονανθράκων. Η Άγκυρα εννοεί να διεκδικήσει ρόλο στην περιοχή και μερίδιο στους υδρογονάνθρακες, ασκώντας διπλωματικές πιέσεις, ακόμη και με απειλές στρατιωτικού περιεχομένου. «Αν χρειαστεί, θα πάμε σε πόλεμο με το Ισραήλ» δήλωνε προ ημερών ο πρωθυπουργός της Τουρκίας, Ταγίπ Ερντογάν, στις Η.Π.Α. όπου παρευρέθη στις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης του Ο.Η.Ε.

===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Ν.Λυγερός και Θ.Καρυώτης.

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Η συνέντευξη του Ν.Λυγερού στην Δήμητρα Αλεξάκη στην εκπομπή Casus Belli με τη συμμετοχή του Θ.Καρυώτη.

===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Άντε μεγάλε Απόστολε ...

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011 | 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

Δεν τον γουστάριζα από τότε που χτύπησε τον οδηγό λεωφορείου αλλά από τώρα δηλώνω fan  !!!



Αυτό είναι χώσιμο ... μπράβο στον Απόστολο Γλέτσο ... ας παραδειγματιστούμε όλοι μας ...
===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Στρατηγικά βήματα προς την καθιέρωση της ελληνικής Α.Ο.Ζ.

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011 | 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο



Η εμμονή μας να λύσουμε όλα τα προβλήματά μας με την Τουρκία, για να καθορίσουμε εκ των υστέρων τα όρια της ελληνικής Α.Ο.Ζ. δεν είναι μόνο μη αποτελεσματική, αλλά κι επικίνδυνη σε βάθος χρόνου. Το Casus belli, τα 12 ναυτικά μίλια και το πρόβλημα της υφαλοκρηπίδας δεν είναι παρά μόνο λεπτομέρειες σε σχέση με το γενικό πλαίσιο της Α.Ο.Ζ. Η στρατηγική μας αποκτά ένα απλοϊκό χαρακτήρα, όπως το απέδειξαν οι συμφωνίες της Κύπρου με την Αίγυπτο και το Λίβανο. Το θέμα μας δεν είναι να επικεντρωθούμε πάνω στην Τουρκία κι ειδικά με ένα αποκλειστικό τρόπο. Αλλιώς οι καθυστερήσεις κι οι πλάγιες επιθέσεις στο χώρο των διαπραγματεύσεων δεν δίνουν μόνο ιδέες στους άλλους παίκτες της θεωρίας παιγνίων, αλλά δημιουργούν και δεδικασμένα τουλάχιστον στο de facto επίπεδο. Έχουμε το παράδειγμα της Γαύδου με τη Λιβύη. Στην πραγματικότητα, ο καθορισμός της ελληνικής Α.Ο.Ζ. δεν έχει λόγο ν' αρχίσει με την Τουρκία. Θεωρούμε ότι το πρώτο βήμα πρέπει να γίνει με την Ιταλία, η οποία είναι η μόνη χώρα που συνορεύει μαζί μας κι ανήκει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, δίχως προβλήματα με την Τουρκία, με την οποία έχουμε ήδη υπογράψει μια σύμβαση όσον αφορά στο F.I.R. Το επόμενο βήμα θα πρέπει να γίνει με την Αλβανία κι αυτό με ένα δίκαιο τρόπο. Το τρίτο βήμα αφορά την Λιβύη και την επίλυση του προβλήματος της Γαύδου. Το τέταρτο βήμα πρέπει να γίνει με την Κύπρο, έτσι ώστε να ενισχυθεί το όλο πλαίσιο του Ενιαίου Αμυντικού Δόγματος. Και μόνο το πέμπτο βήμα θα αγγίξει την Τουρκία. Έτσι αυτή η τελική διαπραγμάτευση, που θα γίνεται βέβαια σε ευρωπαϊκό πλαίσιο, δεν θα είναι σε πρωτογενές επίπεδο, αφού θα έχουν προηγηθεί όλες οι άλλες συμφωνίες κι σε ευρωπαϊκό πεδίο και σε ευρωμεσογειακό πεδίο. Το θέμα της Α.Ο.Ζ. δεν είναι μόνο ένα πρόβλημα, αλλά ένας ολόκληρος προβληματισμός που πρέπει να έχει απαραίτητα η πατρίδα μας, αν θέλει να ενσωματώσει τα νέα δεδομένα που καθορίζουν το παγκόσμιο γίγνεσθαι. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχει νόημα να περιμένουμε τη συγκρότηση μιας επιτροπής με ειδικές αρμοδιότητες όσον αφορά στην Α.Ο.Ζ. Στην πραγματικότητα, η Α.Ο.Ζ. πρέπει να συμπεριληφθεί ως ένας παράγοντας στη νοητική μας στρατηγική. Δεν είναι ούτε μία εξαίρεση, ούτε μία ειδική περίπτωση. Ανήκει στα δεδομένα της γεωστρατηγικής μας μέσω της τοποστρατηγικής. Κατά συνέπεια, είναι δική μας ευθύνη να περάσουμε το μήνυμα σε όλο το πολιτικό-διπλωματικό-στρατιωτικό επίπεδο, αν θέλουμε πραγματικά να έχουμε απόδοση σε εθνικά θέματα. Εκτός αν λέμε ότι ασχολούμαστε με τα τελευταία, δίχως να πιστεύουμε στο βάθος ότι μπορούμε να τα λύσουμε. Ο προβληματισμός της Α.Ο.Ζ. ξεκαθαρίζει πολλά προβλήματα που παρουσιάζονται πρακτικά μόνο σε μεγάλες αποστάσεις. Η εικόνα που έχουμε του Αιγαίου με τα 6 ναυτικά μίλια, δεν έχει καμιά σχέση με την επόμενη πραγματικότητα. Ας εμπλουτίσουμε τα δεδομένα μας κι ας αναδείξουμε τα νοητικά σχήματα που θα μπορέσουν ν' αντέξουν τις αλλαγές δίχως να υποστούν εκφυλισμούς.


Ν. Λυγερός




========================================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Παράδοξα σενάρια στρατηγικής

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011 | 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο



Όταν εξετάζουμε την ελληνική κυριαρχία στο Καστελόριζο, ο προβληματισμός μας είναι τουρκικός. Με λόγια πιο στρατιωτικά, ο σχεδιασμός είναι απλός τουλάχιστον θεωρητικά.

Αν η Τουρκία επιχειρήσει μία απόβαση στο Καστελόριζο, η στρατιωτική απάντηση της Ελλάδας θα είναι άμεση, δηλαδή θα ενεργοποιηθεί όλο το σχέδιο που αφορά το Αιγαίο γενικότερα. Εδώ δεν θέλουμε να εξετάσουμε την αποτελεσματικότητα της άμυνάς μας, σ' αυτήν την περίπτωση που στην ουσία θα είχε τη μορφή της μάχης της Κύπρου.

Ποια θα ήταν η αντίδρασή μας στην επόμενη περίπτωση που αποτελεί περίπτωση πλάγιας επίθεσης; Σ' αυτήν την περίπτωση η Τουρκία θεωρεί ότι το Καστελόριζο δεν έχει Α.Ο.Ζ. Από αυτή την τεχνητή υπόθεση, συνεπάγεται ότι η τοποστρατηγική της περιοχής αλλάζει ριζικά, αφού η νέα τουρκική Α.Ο.Ζ θα έχει επαφή με την αιγυπτιακή Α.Ο.Ζ, πράγμα που σημαίνει ότι η Ελλάδα κι η Κύπρος δεν θα συνορεύουν πια όσον αφορά στην Α.Ο.Ζ. Τότε η Τουρκία, δίχως ν' αμφισβητήσει την ελληνική οντότητα του Καστελόριζου, θα διαχειρίζεται οικονομικά όλη την περιοχή.

Το ερώτημά μας είναι το εξής: κατά πόσο ο ελληνικός στρατός θα μπορέσει να αντιδράσει απέναντι σε αυτό το φαινομενικά παράδοξο σενάριο στρατηγικής; Και μάλλον πιο ουσιαστικά στην πραγματικότητα, ποια θα είναι η πολιτική μας ηγεσία που θα αποφασίσει ότι πρόκειται τουλάχιστον για ένα χτύπημα, αν όχι για μία αιτία πολέμου με την Τουρκία. Αν δεν υπάρξει αντίδραση εκ μέρους μας, το Καστελόριζο θα μετατρεπόταν de facto, αν όχι de jure, σε τουρκικό νησί, διότι θα ήταν εντελώς αποκλεισμένο.

Βέβαια, ο αντίλογος υπάρχει και βασίζεται στην ιδέα ότι η έννοια της Α.Ο.Ζ αφορά μόνο και μόνο οικονομικά θέματα. Είναι σίγουρο ότι θα υπάρξει και γεωοικονομικό θέμα. Επιπλέον, λόγω της θέσης του προβλήματος στην ευρύτερη περιοχή, ο μετασχηματισμός του γεωοικονομικού σε γεωστρατηγικό θα είναι όχι μόνο αναμενόμενος, αλλά και φυσιολογικός. Και τότε, μέσω των διαγραμμάτων Voronoi, θα επανέλθουμε ορθολογικά σε ένα τοποστρατηγικό πρόβλημα. Λόγω της τοποθεσίας, υπάρχουν αναλογίες με την περίπτωση της Ίμβρου και της Τενέδου, και με την περίπτωση της Κύπρου. Η πίεση που ασκείται σε μία μικρή περιοχή που έχει μεγάλες επιπτώσεις, μπορεί να πάρει πολλές μορφές.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, με την ορολογία της μορφοκλασματικής ανάλυσης, έχουμε ένα μικρό ελκυστή σε μία τεράστια δεξαμενή έλξης. Ο ελκυστής είναι ορατός, αλλά όχι η δεξαμενή του, δίχως τα εργαλεία της τοποστρατηγικής. Η συμβολή της τελευταίας είναι ότι μας δίνει τη δυνατότητα να εξετάσουμε αποτελεσματικά παράδοξα σενάρια στρατηγικής, τα οποία μπορούν να υλοποιηθούν και να φέρουν σε δύσκολη θέση την κλασική μας αντιμετώπιση της κυριαρχίας και της εμπλοκής των ενόπλων δυνάμεών μας. Η προετοιμασία μας πρέπει να είναι πρώτα απ' όλα νοητική, έτσι ώστε να δούμε την επόμενη πραγματικότητα, πριν εμφανιστεί και την υποστούμε παθητικά.
Ν. Λυγερός=========================================================

Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Ερντογάν: Απειλεί με πυρηνικά και επίθεση στην γεώτρηση!

| 3 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


"Έχει κόψει αλυσίδες" (για να χρησιμοποιήσουμε μια αγοραία έκφραση) ο πρωθυπουργός της Τουρκίας Ρ.Τ.Ερντογάν και πλέον ανακοινώνει πιθανό πρόγραμμα απόκτησης πυρηνικών όπλων και προειδοποιεί εμμέσως με ... καταβύθιση των δυτικών και ισραηλινών δυνάμεων γύρω από την εξέδρα της γεώτρησης στο "Οικόπεδο 12", μιλώντας στην τελετή αποδοχής της MILGEM.    Κατ' αρχήν, ουσιαστικά εξήγγειλε πρόγραμμα απόκτησης πυρηνικών όπλων και εδώ θα πρέπει πλέον η ελληνική πλευρά να ξυπνήσει από τον λήθαργο. Οι σκέψεις απόκτησης πυρηνικών όπλων από την Ελλάδα στην δεκαετία του ΄70 είναι βέβαιο ότι θα μας απασχολήσουν έντονα προσεχώς. Είπε λοιπόν ο Ρ.Τ.Ερντογάν: κόμα και χώρες με εθνικό εισόδημα πολύ χαμηλότερο από το δικό μας αποφάσισαν να φτιάξουν πυρηνικά όπλα επειδή τα διέθεταν οι αντίπαλοί τους και το κατάφεραν. Αυτό μπορεί να κάνει και η Τουρκία αν χρειαστεί"!
Κατ' αρχήν, ποιοι είναι οι αντίπαλοι της Τουρκίας; Το Ιράν; Όχι βέβαια, φίλοι και σύμμαχοι είναι. Οι Κούρδοι;, οι Έλληνες; Μάλλον συνολικά οι δυτικοί!
Και για να μην μείνει καμιά αμφιβολία για το ποιος είναι ο εχθρός ιδού και ο συμβολισμός; Η τελετή αποδοχής του πλοίου και η ένταξή του στον τουρκικό στόλο έγινε την ημέρα της 473ης επετείου της νικηφόρου για τους Οθωμανούς ναυμαχίας της Πρέβεζας, όπως ήδη έχει γράψει το defencenet.gr.
Και ο Ρ.Τ.Ερντογάν θεώρησε σωστό και λογικό να αναγράψει τα εξής: "Τότε ο στόλος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας νίκησε τον μεγαλύτερο σε μέγεθος στόλο της Δύσης και στέλνει ένα σαφές μήνυμα στο σήμερα. Συνιστώ στη διεθνή κοινότητα να διδαχτεί από το μάθημα της νίκης στην Πρέβεζα. Τα τουρκικά εθνικά συμφέροντα δεν τελειώνουν στις ακτές μας. Ξεκινούν από την Ανατολική Μεσόγειο και τη Διώρυγα του Σουέζ και φθάνουν μέχρι τον Ινδικό Ωκεανό»
Οι ακόλουθοι Άμυνας των χωρών της Δύσης που είχαν προσκληθεί στην τελετή, νόμισαν αρχικά ότι δεν είχαν ακούσει καλά και ζήτησαν ολόκληρο το απομαγνητοφωνημένο κείμενο, όπου (εκεί δεν κάνουν λαρθοτυπίες, όπως κάπου αλλού) όταν δα πιστώθηκε ότι όντως ο Ερντογάν απειλούσε με καταναυμάχηση τους Δυτικούς! 
Η Milgem σε ποσοστό 100% έχει ναυπηγηθεί τα τουρκικά ναυπηγεία και σε ποσοστό 50% τα υποσυστήματά του πλοίου είναι δυτικά. 

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Η βία θέλει βία και το αίμα – αίμα ρεεε… Πάρτε τις πέτρες ρε, αρπάξτε στειλιάρια, τούβλα, αγκωνάρια και οτιδήποτε άλλο βρεθεί μπροστά σας και πλακώστε τους…

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011 | 2 αναγνώστες άφησαν σχόλιο



Πείτε μου τι στο διάολο είμαστε και ανεχόμαστε αυτόν τον... αρχιηλίθιο, αυτό το πολιτικό ξέρασμα, αυτό το σκατό, να μας πουλάει ως φτηνιάρικο εμπόρευμα δεκάρας στους πάγκους των τοκογλύφων, να μας υβρίζει, να μας εκβιάζει, να μας απειλεί, να μας ξευτελίζει, να μας προκαλεί…

Έχουμε μέσα μας αίμα;
Μας έχει απομείνει στάλα φιλότιμου, ευθιξίας και παλικαριάς;

Αφού είμαστε ανάξιοι πραγματικής επανάστασης, ανίκανοι να εξεγερθούμε και να στείλουμε στο διάολο το προδοτικό σινάφι του αρχισυνωμότη πράκτορα της παγκοσμιοποίησης, προτιμότερη είναι η ομαδική αυτοκτονία από τον καθημερινό θάνατο και εξευτελισμό…

Ναι ρε… Απομεινάρια Ελλήνων είμαστε, θρασύδειλα ανθρωπάκια της ξευτίλας και της καρπαζιάς έτοιμοι να συμβιβαστούμε έναντι πινακίου φακής με τον βιαστή μας!

Διεφθαρμένα ανθρωπάκια που φτάσαμε στην εσχατιά της ανυποληψίας, γιατί ενώ τα μάτια μας πιστεύουν μόνο αυτά που βλέπουν, τα αυτιά μας ακούνε μόνο αυτά που τους υπόσχονται…

Αυτό το γελοίο πλαδαρό ιδεολογικό μίασμα, αυτή η μάστιγα που λέγεται Γ.Α. Παπανδρέου είχε το σθένος, με τις πλάτες των ξένων βέβαια, να εφαρμόσει στην ψύχρα πολιτικές και πρακτικές που δε θα αποτολμούσε ούτε κατά διαφάνεια να εφαρμόσει άλλος πολιτικός.

Αυτό το σίχαμα ξεδιάντροπα πλέον τάσσεται αναφανδόν υπέρ της παγκοσμιοποίησης και έχει το θράσος δημόσια και με κάθε ευκαιρία να το διαδηλώνει!

Αυτό το άδειο τσουβάλι έχει την ψυχή να μας προγκίζει κι εμείς, κότες λειράτες, αναλωνόμαστε σε απεργίες εκτονωτικού χαρακτήρα, πορείες του κώλου, γιαουρτοεκτονώσεις, συζητήσεις «στα λόγια να βρισκόμαστε» και εξατμισμένες πλατειοσυνάξεις αγανακτισμένων στα λόγια… και σφάξε μας Πασά μου να αγιάσουμε!

Πάρτε τις πέτρες ρε, αρπάξτε στειλιάρια, τούβλα, αγκωνάρια και οτιδήποτε άλλο βρεθεί μπροστά σας και πλακώστε τους…

Η βία θέλει βία και το αίμα – αίμα ρεεε…

Και η άγρια βιασμένη από τους ιθαγενείς κλέφτες πολιτικούς και τους διεθνείς τοκογλύφους…. Η αποτρόπαια σφαγμένη από τη «σοσιαλιστική» μάχαιρα του αρχιμειοδότη, Πατρίδα…

ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΙΜΟΡΡΑΓΕΙ…

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΜΑΤΑΙΑ ΧΕΡΙ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ…

Βασίλης Ν. Τριανταφυλλλίδης
(Χάρρυ Κλυνν)

πηγή
===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Η γυναίκα του Λοβέρδου διορίστηκε στο δημόσιο !!! Κι όμως είναι αληθινό!

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

Γράφει ο Στέφανος Χίος

Η κυρία στη φωτογραφία λέγεται Πηνελόπη Παπαιωάννου, τα τελευταία χρόνια λέει ότι είναι αγιογράφος ενώ από το 1993 μέχρι το 2009 ήταν αεροσυνοδός στην Ολυμπιακή Αεροπορία.

Στις 12 Νοεμβρίου 2010 με την απόφαση των υπουργών Ντόλιου, Σαχινίδη και Ρέππα, “διορίστηκε” στο δημόσιο και συγκεκριμένα στο Υπουργείο Εσωτερικών σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση.
Όλα τα παραπάνω θα είχαν την αξία ενός ακόμα “νόμιμου” ρουσφετιού εαν η κυρία Παπαιωάννου δεν ήταν η σύζυγος του Υπουργού Υγείας Ανδρέα Λοβέρδου. Ιδού και το ΦΕΚ (δεξιά) για να μην υπάρχουν παρερμηνείες.
Η κυρία Παπαιωάννου όταν έφυγε από την Ο.Α πήρε εφ άπαξ 50.000 ευρώ και τώρα θα έχει το δικαίωμα να πάρει ένα δεύτερο και βέβαια να απολαμβάνει τον μισθό της και μια καλή συνταξη για τα γηρατειά. Είναι η γνωστή συνταγή Καρχιμάκη περί “μεταφοράς” των απολυμένων της Ο.Α στο δημόσιο. Νόμιμο, θα πείτε. Ηθικόν; Αλλά τι λέμε τώρα.


Το θέμα δημοσιεύεται σήμερα στην εφημερίδα “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ” και όπως του πρέπει θα θαφτεί από όλα τα ΜΜΕ. Το βράδυ όμως στο “ΜΑΚΕΛΕΙΟ”, στο “ΚΟΝΤΡΑ” στις 10.15 ,θα πάρει την αξία που του πρέπει όπως και άλλα ονομάτα φίλων του κ.δελφίνου-Βασιλάκη Καίλα του ΠΑΣΟΚ που βολεύτηκαν στο δημόσιο με υπέρογκους μισθούς.

Και να φανταστούμε ότι ο μέγας πολιτικός υποκριτής Λοβέρδος, πριν από μία εβδομάδα έβριζε συλλήβδην όλους τους εργαζόμενους στο δημόσιο ως τεμπέληδες. “1 εκ δημόσιοι υπάλληλοι ταλαιπωρούν 9 εκ έλληνες”. Ειναι και η γυναικούλα σας μέσα κύριε Αντρέα;” Ντροπή σας και ντροπή μας που σας ανεχόμαστε ακόμα…

πηγή
===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Συνέντευξη του Ν.Λυγερού "Πολιτικοί διάλογοι" 22/9/11

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο




===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Στον αέρα η θεωρία του Αϊνστάιν - Τα Νετρίνα ταχύτερα από το φως υποστηρίζουν ότι εντόπισαν επιστημόνες του CERN

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Γενεύη
Μία σημαντική και για την ώρα ανεξήγητη ανακάλυψη που, αν επαληθευτεί, μπορεί να ταράξει συθέμελα το οικοδόμημα της μοντέρνας φυσικής δηλώνει ότι έκανε ομάδα επιστημόνων που εργάζεται στο CERN.

Μετά από τρία χρόνια μετρήσεων κατέγραψαν νετρίνα που κινούνται με ταχύτητα μεγαλύτερη του φωτός, το απόλυτο όριο ταχύτητας στο σύμπαν.

Τα νετρίνα είναι υποατομικά σωματίδια με ελάχιστη μάζα και μηδενικό φορτίο τα οποία δεν αλληλεπιδρούν σχεδόν καθόλου με άλλα σωματίδια. Κινούνται με την ταχύτητα του φωτός, δηλαδή 300.000 χιλιόμετρα το δευτερόλεπτο, ενώ είναι επίσης δυνατόν να αλλάξουν αυθόρμητα από τον ένα τύπο στον άλλο.

Έτσι ένα νετρίνο, για παράδειγμα από τον Ήλιο μπορεί θεωρητικά να διασχίσει ολόκληρο τον πλανήτη χωρίς να προσκρούσει σε κανένα άτομο. Ωστόσο, μία τέτοια σύγκρουση δεν είναι εντελώς απίθανη και μπορεί να καταγραφεί.

Η ομάδα των επιστημόνων εξέπεμψε από το CERN μία δέσμη νετρίνων μ και μέτρησε πόσα νετρίνα τ έφτασαν στο ερευνητικό κέντρο του Γκραν Σάσο στην Ιταλία.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις τους, εντόπισαν νετρίνα που διένυσαν την απόσταση των 730 χιλιομέτρων 60 νανοδευτερόλεπτα ταχύτερα από το χρόνο που χρειάζεται το φως. Το περιθώριο λάθους είναι μονο 10 νανοδευτερόλεπτα.

Ένα από τα μέλη της ομάδας, ο Αντόνιο Ερεντιάτο, μιλώντας στο Reuters είπε ότι «έχουμε μεγάλη εμπιστοσύνη στα αποτελέσματα μας. Χρειαζόμαστε όμως και άλλους συναδέλφους να κάνουν πειράματα και να τα επιβεβαιώσουν».

Τα μέλη της ομάδας θα δημοσιεύσουν τα δεδομένα του πειράματος στο Ίντερνετ ενώ προγραμματίζουν σεμινάριο στο CERN.

Η ταχύτητα του φωτός και το γεγονός ότι τίποτα δεν μπορεί να κινηθεί ταχύτερα είναι ένα από τα θεμέλια της θεωρίας της σχετικότητας του Άλμπερτ Άινσταιν η οποία εδώ και περίπου 100 χρόνια έχει επιβεβαιωθεί και μάλιστα από πολύ μεγάλη ακρίβεια από πλήθος πειραμάτων.

Αν επαληθευτούν τα πορίσματα των ερευνητών του CERN όλη η μοντέρνα φυσική θα πρέπει μάλλον να αναθεωρηθεί, πιθανότατα εκ βάθρων.
Newsroom ΔΟΛ

ΒΒC: Σε έξι εβδομάδες ελεγχόμενη ελληνική χρεοκοπία με "κούρεμα" 50%

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Σύμφωνα με δημοσιεύματα των BBC και Reuters αναμένεται ένα «κούρεμα» του ελληνικού χρέους κατά 50%, κάτι που θα εεπιφέρει ελεγχόμενη μεν, πλήρη χρεοκοπία δε, της Ελλάδας, αύξηση των κεφαλαίων του μηχανισμού EFSF (από 440 δισ. ευρώ σε 2 τρισ. ευρώ) και περαιτέρω κεφαλαιακή ενίσχυση των ευρωπαϊκών τραπεζών.


Το BBC αναφέρει μάλιστα ότι οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι ελπίζουν να έχουν έτοιμο το σχέδιο τις επόμενες πέντε ή έξι εβδομάδες, αν και χαρακτηρίζει το νέο αυτό εγχείρημα «αρκετά δύσκολο».

«Το τίμημα της αποτυχίας θα μπορούσε να είναι μια οικονομική κρίση που θα γύριζε την παγκόσμια οικονομία σε αναιμική ανάπτυξη σε ύφεση ή και χειρότερα», αναφέρεται.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το βρετανικό πρακτορείο, το νέο πακέτο αναμένεται να οδηγήσει σε  τετραπλασιασμό της δύναμης του EFSF με την πρόβλεψη ότι η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα θα δανείζει μαζί με τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας.

Το δημοσίευμα αναφέρει επίσης ότι οι ιδιώτες επενδυτές κάτοχοι ελληνικού χρέους είναι πιθανό να πρέπει να αποδεχθούν μείωση κατά 50% σε ό, τι τους οφείλεται.

Παράλληλα, το Reuters, αναφέρει μετά από πιέσεις των ΗΠΑ, της Κίνας, οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι επικεντρώνονται σε τρόπους για να ενισχύσουν τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (EFSF) ύψους 440 δισ. ευρώ.

Σύμφωνα με το πρακτορείο, οι αγορές φοβούνται ότι οι ευρωπαϊκές τράπεζες θα μπορούσαν να «βουλιάξουν» εξαιτίας της Ελλάδας και άλλων χρεωμένων ευρωπαϊκών χωρών, και οι αναλυτές λένε ότι η δημιουργία ενός ταμείου διάσωσης των 2 ή 3 τρισ. ευρώ θα ήταν αναγκαία, σε περίπτωση μάλιστα που η κρίση εξαπλωθεί στην Ιταλία ή την Ισπανία.

«Πρέπει να βρούμε ένα μηχανισμό, με τον οποίο θα μπορούμε να μετατρέψουμε ένα ευρώ από τους πόρους του EFSF σε πέντε ευρώ, αλλά δεν υπάρχει ακόμη απόφαση πώς θα γίνει αυτό», δήλωσε αξιωματούχος της ΕΕ, σύμφωνα με το Reuters.
Τμήμα ειδησεων defencenet.gr


===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

ΑΟΖ, ονομασίες και στρατηγική

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Το πλαίσιο της ΑΟΖ δημιουργεί μια δυναμική σε πολλούς τομείς και ενώ φαίνεται να αφορά αποκλειστικά ένα οικονομικό θέμα έχει επιπτώσεις σε διάφορους τομείς λόγω στρατηγικής. Ένα χειροπιαστό παράδειγμα αφορά τη σημειωτική. Οι ονομασίες των κοιτασμάτων στο πεδίο της έρευνας δεν είναι τυχαίες. Όσον αφορά στο Ισραήλ έχουμε ήδη τις ονομασίες Dalit, Leviathan και Tamar, οι οποίες έχουν σχέση με την εβραϊκή μυθολογία. Όσον αφορά στην Κύπρο έχουμε πλέον την Αφροδίτη, κι ας μην ξεχάσουμε ότι η πλατφόρμα της γεώτρησης ονομάζεται Όμηρος όπως το είχαμε ήδη επισημάνει σε παλαιότερη αναφορά. Για λόγους λειτουργικότητας τα blocks, τα οικόπεδα δηλαδή, καθορίζονται γεωμετρικά έτσι ώστε να ελαχιστοποιούν τις κορυφές του τόπου και για λόγους απλοποίησης έχουμε συχνά ένα τετραγωνικό σχήμα. Στην περίπτωση της Κύπρου, τα 13 οικόπεδα έχουν αυτήν την ιδιότητα, δεν έχουν όμως σημασία. Και οι ονομασίες των εταιριών αφορούν τα κοιτάσματα που έχουν μια πολυπλοκότερη δομή λόγω γεωλογίας. Από την άλλη πλευρά, η τοποστρατηγική ανάλυση της ΑΟΖ μέσω των διαγραμμάτων Voronoi, επιτρέπει με τις κυψέλες αλλά και τις γενικευμένες κυψέλες να καθοριστούν εύκολα και αποτελεσματικά περιοχές. Δηλαδή, με άλλα λόγια προσφέρει τη δυνατότητα της ονομασίας. Πιο συγκεκριμένα, για την περίπτωση της Ελληνικής ΑΟΖ, κάθε νησί μας μπορεί να έχει μια γενικευμένη κυψέλη, η οποία αποτελείται από τα σημεία της θάλασσας, τα οποία βρίσκονται σε κοντινότερη απόσταση από το νησί. Αφού τα διαγράμματα Voronoi υποστηρίζουν τη μέση γραμμή είναι εύκολο να γίνει ο επιμερισμός της ΑΟΖ μας με τις γενικευμένες κυψέλες και αυτές να έχουν την ονομασία των νησιών. Με αυτόν τον τρόπο, δείχνουμε με άμεσο τρόπο την περιοχή της ΑΟΖ, που υπάγεται σε αυτό το νησί. Αυτή η στρατηγική ονομασία επιτρέπει βέβαια την επικάλυψη όλης της ελληνικής ΑΟΖ και αναδεικνύει και την επιρροή κάθε νησιού. Έτσι, δίχως να υπάρχει αρίθμηση μπορούμε εύκολα να αναφερόμαστε σε μια ειδική περιοχή της ΑΟΖ μας. Και η ελληνική ονομασία αποτελεί το επιπλέον στίγμα όταν πρόκειται να βρεθούμε σε κρατικές διαπραγματεύσεις για τις διακρατικές συμφωνίες. Ακόμα και αν υπάρχει μια χώρα που να αμφισβητεί μερικά σημεία της ΑΟΖ μας, θα πρέπει να κάνει χρήση της ονομασίας αυτής και όχι μιας ουδέτερης αρίθμησης που δεν θα αντιπροσωπεύει κανένα από τα μέρη της διαπραγμάτευσης και της διεκδίκησης.
Ν. Λυγερός===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Το έτος 2000 και πιο συγκεκριμένα στις 23 Αυγούστου, η Τράπεζα της Ελλάδος κατόπιν σχετικού αιτήματος ενημερώνει γνωστό εκπαιδευτικό θεσμό, ο οποίος εδρεύει στην Περιφέρεια, για το περιεχόμενο του χαρτοφυλακίου που διαθέτει.

Το όνομα του θεσμού δεν αναφέρεται σε αυτό το κείμενο διότι απλώς δεν υφίσταται προς το παρόν κανέναν λόγος να αποκαλυφθεί. Άλλωστε το ζήτημα δεν επικεντρώνεται στο όνομα του θεσμού αλλά στην απάντηση του τραπεζικού ιδρύματος.

Όπως καταδεικνύεται από το έγγραφο το οποίο αποκαλύπτει η zougla.gr, στο χαρτοφυλάκιο αυτό συμπεριλαμβάνονται χρεόγραφα της «Εθνικής Τράπεζας» τα οποία και αναφέρονται.

(Πατήστε επάνω για να δείτε το έγγραφο σε μεγέθυνση)

Η τελευταία αναφορά στον κατάλογο αυτόν αφορά χρεόγραφα της Τράπεζας της Ανατολής. Είναι αξιοπερίεργο ωστόσο πώς εν έτι 2000, δηλαδή 68 χρόνια μετά την απορρόφηση της συγκεκριμένης τράπεζας από την «Εθνική», το τραπεζικό αυτό ίδρυμα αποδέχεται και αναφέρει την ύπαρξη χρεογράφων της Τράπεζας της Ανατολής.

Είναι αξιοπερίεργο διότι η ίδια η «Εθνική» με επίσημη ανακοίνωσή της προ ημερών, ισχυρίζεται πώς η αξία των μετοχών της Τράπεζας της Ανατολής έχει εκμηδενιστεί για μία σειρά από λόγους οι οποίοι και αναφέρονται στην επίσημη αυτή ανακοίνωση. Ο αφελέστερος λοιπόν των παρατηρητών διερωτάται το γιατί, πολύ πρόσφατα, το έτος 2000, η ίδια ακριβώς τράπεζα, συμπεριλαμβάνει στην ενημέρωση της προς πελάτη της τις μετοχές αυτές οι οποίες (κατά την «Εθνική» πάντα) δεν έχουν την παραμικρή αξία.

Το κεντρικό κατάστημα της Τράπεζας της Ανατολής στην οδό Σοφοκλέους

Το κεντρικό κατάστημα της Τράπεζας της Ανατολής στην οδό Σοφοκλέους
Το δεύτερο συμπέρασμα που εξάγεται από το έγγραφο αυτό είναι πώς αν και έχουν περάσει πολλές δεκαετίες από το 1936, οπότε και κατά την «Εθνική» ολοκληρώθηκε η ειδική εκκαθάριση της συγχώνευσης της Τράπεζας της Ανατολής, και παρά τις επανειλημμένες τοποθετήσεις τραπεζικών υπαλλήλων του τραπεζικού αυτού ιδρύματος έναντι πελατών ότι αυτές οι μετοχές έχουν ακυρωθεί (;) τότε πώς είναι δυνατόν στην ως άνω αναφορά να καταγράφονται 320 μετοχές;

Προφανώς η «Εθνική Τράπεζα» οφείλει και σε αυτήν την περίπτωση μία απάντηση και μάλιστα αξιόπιστη. Άλλωστε ακόμη αναμένεται η δημοσιοποίηση εκ μέρους του τραπεζικού ιδρύματος το έγγραφο εκείνο ή το σχετικό ΦΕΚ δια του οποίου θα επιβεβαιωθεί ο ισχυρισμός της τραπέζης ότι η ειδική εκκαθάριση της απορρόφησης της Τράπεζας της Ανατολής ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο του 1936.

Εν αναμονή αυτών των απαντήσεων η zougla.gr, αποκαλύπτει τις δύο μεθόδους βάση των οποίων πραγματοποιήθηκε η αποτίμηση της μετοχής των 125 γαλλικών χρυσών φράγκων της Τράπεζας της Ανατολής.

Δύο ειδικοί ο κ. Θεόδωρος Καρυώτης, οικονομολόγος καθηγητής του Πανεπιστημίου του Maryland και ο Νικόλαος Γεωργατζάς καθηγητής της Συστημικής Δυναμικής στο Πανεπιστήμιο Fordham της Νέας Υόρκης, ειδικός επί των αποτιμήσεων, ο οποίος επανειλημμένα αναφέρεται ως expert σε δίκες που αφορούν ζητήματα ειδικών αποτιμήσεων εταιρειών κλπ, καταθέτουν την δική τους μέθοδο ανάλυσης και εκτίμησης της πραγματικής σημερινής αξίας της μετοχής της Τράπεζας της Ανατολής.

Μέθοδος 1η. Θεόδωρος Καρυώτης. Παρατίθεται για λόγους αξιοπιστίας και ακριβείας η μελέτη του κ. Καρυώτη στα αγγλικά και στα ελληνικά.

Σε αυτήν την μέθοδο επιχειρείται από τον καθηγητή του Marylandη αποτίμηση (παράλληλα) της αξίας της μετοχής δε τρία νομίσματα (Δολάριο. Δραχμή και Ευρώ) με συνεχή βεβαίως αναφορά στην τιμή του χρυσού.

(Πατήστε πάνω στα έγγραφα για να τα δείτε σε μεγέθυνση)


H μελέτη μεταφρασμένη στα ελληνικά




Μέθοδος 2η. Νικόλαος Γεωργατζάς. Στην μέθοδο αυτή συμπεριλαμβάνεται και διάγραμμα στο οποίο καταγράφεται η εκθετική αύξηση της αξίας της μετοχής από τότε που εκδόθηκε έως και σήμερα.

Κατόπιν όλων τούτων τόσο οι πολίτες –δικαιούχοι των μετοχών όσο και οι υπόλοιποι πολίτες οι οποίοι παρακολουθούν με εύλογο ενδιαφέρον τις εξελίξεις στην υπόθεση αυτή που έχει αφήσει άφωνο το πανελλήνιο, είναι προφανές πώς κάποιος αρμόδιος οι κάποιοι αρμόδιοι οφείλουν απαντήσεις.

(Πατήστε πάνω στα έγγραφα για να τα δείτε σε μεγέθυνση)



Ποιοι πολιτικοί έχουν εμπλακεί στην υπόθεση

Το ζήτημα της μετοχής «τέρας» έχει απασχολήσει πολιτικούς της Μεταπολίτευσης. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι αρχηγός κόμματος αρνήθηκε την παραλαβή μετοχών της Τράπεζας της Ανατολής για λόγους που έχουν να κάνουν με την ίδια την ιδιοσυγκρασία του δεδομένου ότι η προσφορά συνδεόταν άμεσα και με την χρηματοδότηση της προεκλογικής εκστρατείας του κόμματος του. Αυτά παλαιότερα διότι μεταγενέστερα, άλλος πολιτικός φαίνεται πώς δεν διέθετε τέτοιες… αντοχές και «υπέκυψε» στο δέλεαρ.

Οψόμεθα...

Το δημοσιεύομε με κάθε επιφύλαξη
πηγή