Πατήστε πάνω σε μια από τις εικόνες παρακάτω και θα μεταφερθείτε στο κανάλι μας στο youtube
>
«Έστ' ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται καί ές αεί έσεται»


Φίλοι αναγνώστες .Βρίσκεστε σ΄αυτό το ιστολόγιο με δική σας ευθύνη . Ενδεχομένως κάτι που θα διαβάσετε εδώ μπορεί να το θεωρήσετε ύβρη ή να σας θίξει ή να σας προσβάλλει . Θα πρέπει να γνωρίσετε πως δεν έχουμε καμία τέτοια πρόθεση . Έχοντας λοιπόν αυτό υπ΄όψιν οι επιλογές σας είναι δύο : α) ή να φύγετε απ΄το ιστολόγιο αυτό , διακόπτοντας την ανάγνωσή του ,ώστε να αποφύγετε πιθανή προσβολή των ηθικών , θρησκευτικών ή άλλων αξιών σας , ή β) να παραμείνετε αποδεχόμενοι πως ότι και να διαβάσετε δεν θα σας προσβάλλει καθ΄ οιονδήποτε τρόπο . Εμείς απ΄την μεριά μας θα προσπαθήσουμε να διαφυλάξουμε και να προβάλουμε τις πραγματικές ανθρώπινες αξίες , έχοντας πάντα ως γνώμονα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και την αλήθεια . Αν παρ΄όλα αυτά υπάρξει κάποιο πρόβλημα , επικοινωνήστε μαζί μας στο γνωστό e-mail . Καλή συνέχεια .

star

Προς τον χοντρομαλάκα του ΣΥΡΙΖΑ Νάσσο Θεοδορίδη που είπε πως τα Ίμια ανήκουν στην Τουρκία !!!

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013 | 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο



Σε πρώτο πλάνο ο χοντρομαλάκας
Δείτε τι έγραψε ο βλάκας :
 
Άνοιξε λοιπόν τα στραβά σου χαζογκαγκά και διάβαζε  ... και σάλτα και γαμήσου βλάκα
 Τα Δωδεκάνησα είχαν περιέλθει στην Ιταλία μετά τον Ιταλοτουρκικό πόλεμο του 1912. Με βάση τη Συνθήκη Ειρήνης της Λωζάννης που υπογράφτηκε την 24.7.1923 μεταξύ της Τουρκίας και των Νικητριών Δυνάμεων του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, η Τουρκία παραιτήθηκε οριστικά υπέρ της Ιταλίας παντός δικαιώματος επί των κατεχομένων υπό της Ιταλίας νήσων "[...] Καλύμνου [...] και των υπ'αυτών εξαρτημένων νησίδων".

Κατά την εφαρμογή της Συνθήκης Ειρήνης της 24.7.1923, προέκυψαν αμφισβητήσεις μεταξύ της Τουρκίας και της Ιταλίας ως προς τα ακριβή όρια ανάμεσα στα Ιταλοκρατούμενα Δωδεκάνησα και την Τουρκική επικράτεια και σε ό,τι αφορούσε τις ενδιάμεσες νησίδες. Για την μερική διευθέτηση αυτών των διαφορών συνήφθη η Σύμβαση της'Αγκυρας της 4.1.1932 μεταξύ Ιταλίας και Τουρκίας, η οποία οριοθετούσε ορισμένα σημεία των εκατέρωθεν χωρικών υδάτων και ορισμένες νησίδες, όχι όμως τις συγκεκριμένες βραχονησίδες.

 Αυθημερόν ( 4.1.1932 ) οι δύο αντιπροσωπείες αντάλλαξαν επιστολές, βάσει των οποίων αναλάμβαναν την υποχρέωση να προβούν στον καθορισμό και του υπολοίπου τμήματος των ιταλοτουρκικών θαλασσίων συνόρων.

Ο καθορισμός του εναπομείναντος τμήματος των ιταλοτουρκικών θαλασσίων συνόρων έγινε με το Πρακτικό που υπογράφτηκε στην Αγκυρα 12 μήνες αργότερα, την 28.12.1932 μεταξύ της Τουρκίας και της Ιταλίας. Στη συμφωνία αυτή προσδιορίζεται το πού ανήκουν οι περισσότερες νησίδες της περιοχής, οι οποίες "ουδεμίας αμφισβητήσεως αποτελούν αντικείμενον"- μεταξύ αυτών και "οι βραχονησίδες Kardak", των οποίων επιβεβαιώνεται η υπαγωγή στην Ιταλία, καθώς η οροθετική γραμμή σημειώνεται "στο μέσον της αποστάσεως μεταξύ των βραχονησίδων Kardak και της νήσου Kato της Ανατολίας".

Την εγκυρότητα του Πρακτικού της 28.12.1932 επιχειρεί σήμερα να αμφισβητήσει η Τουρκία, με το εξής επιχείρημα: Η τότε Κοινωνία Των Εθνών (Κ.Τ.Ε.), πρόδρομος του Ο.Η.Ε., είχε ορίσει ότι οποιαδήποτε Συνθήκη μεταξύ των μελών της, για να ισχύει, έπρεπε να κατατίθεται στην Κ.Τ.Ε., να πρωτοκολλείται και να δημοσιεύεται επισήμως από αυτήν. Πράγματι, οι προαναφερθείσες Συνθήκες της 24.7.1923 και της 4.1.1932 ακολούθησαν αυτή τη διαδικασία, όχι όμως και το συμπληρωματικό Πρακτικό της 28.12.1932. Η ερμηνεία που δίνει το Ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών είναι ότι το τελευταίο κρίθηκε ότι δεν έχρηζε πρωτοκολλήσεως κ.τ.λ., διότι θεωρήθηκε ως συμπλήρωμα της προηγούμενης Συνθήκης. Το επιχείρημα αυτό επιβεβαιώνεται από σχετικό σχόλιο που έκανε την 1.2.1996 υπηρεσιακός παράγοντας του Ιταλικού Ύπουργείου Εξωτερικών.

Τα Δωδεκάνησα περιήλθαν τελικά στην Ελλάδα με βάση τη Συνθήκη Ειρήνης των Παρισίων που υπογράφτηκε την 10.2.1947 μεταξύ της Ιταλίας και των Νικητριών Δυνάμεων του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Βάσει αυτής της Συνθήκης, η Ιταλία παραχώρησε στην Ελλάδα την πλήρη κυριαρχία επί των νήσων "[...] Καλύμνου [...] και των παρακειμένων νησίδων". Διαδεχόμενη η Ελλάδα την Ιταλία στην κυριαρχία της Δωδεκανήσου, κληρονόμησε ό,τι έλεγχε προηγουμένως η Ιταλία, συνεπώς και τις νησίδες "Καρντάκ-Αιμνιά-Ίμια", που ρητά σημειώνονται ως Ιταλικές στο Πρακτικό της 28.12.1932. Το Πρακτικό αυτό χρησιμοποιήθηκε άλλωστε ως πηγή επισήμων πληροφοριών για την οριοθέτηση της περιοχής που παραχωρήθηκε στην Ελλάδα, όπως προκύπτει και από τον Ελληνικό Νόμο 547 του 1948, που περιλαμβάνει ονομαστική απαρίθμηση των νησίδων και βραχονησίδων που υπήχθησαν στις επαρχίες στις οποίες διαιρέθηκαν τα Δωδεκάνησα. Συγκεκριμένα τα Αίμνια, Μικρό και Μεγάλο, σημειώνονται ρητά ως υπαγόμενα στην Επαρχία Καλύμνου.

Από το 1947 που οι βραχονησίδες είχαν ενσωματωθεί στην Ελλάδα, η Τουρκία ουδέποτε επί μία πεντηκονταετία είχε διατυπώσει κάποια αμφισβήτηση σε ό,τι αφορά το καθεστώς τους, ώς τον Δεκέμβριο του 1995. Την 29.12.1995, με αφορμή την προσάραξη ενός Τουρκικού φορτηγού πλοίου στην μία των βραχονησίδων Ίμια και την εν τέλει ρυμούλκηση του ως την Τουρκία από Ελληνικό ρυμουλκό, η Τουρκία προέβη σε ρηματική διακοίνωση προς την Ελλάδα, με τον ισχυρισμό ότι τα Ίμια αποτελούν τουρκικό έδαφος και είναι εγγεγραμμένα στο κτηματολόγιο της Τουρκικής Επαρχίας της Μούγκλας (Mugla). Η Ελλάδα προέβη με τη σειρά της σε ρηματική διακοίνωση προς την Τουρκία, απορρίπτοντας τον τουρκικό ισχυρισμό, με το σκεπτικό ότι η Τουρκία είχε αναγνωρίσει βάσει της προαναφερθείσης διμερούς συμφωνίας του 1932 ότι τα Ίμια ανήκαν στην Ιταλία, η οποία και τα παραχώρησε στην Ελλάδα το 1947. Ενα μήνα αργότερα, την 29.1.1996,η Τουρκία με νέα ρηματική διακοίνωση ισχυρίστηκε ότι η διμερής ιταλοτουρκική συμφωνία του 1932 δεν ισχύει πλέον, διότι α) οι συνθήκες είναι σήμερα διαφορετικές και β) η Ελλάδα δεν είχε υπογράψει την τότε συμφωνία. Επακολούθησε κλιμάκωση της έντασης, καθώς ξεκίνησε ένας "πόλεμος συμβόλων", με αλλεπάλληλες υψώσεις και υποστολές των σημαιών των δύο χωρών και συγκέντρωση ναυτικών δυνάμεων στην ευρύτερη περιοχή. Το θερμό επεισόδιο απεφεύχθη και επήλθε εν τέλει την 31.1.1996, μετά από ολονύκτιες διαβουλεύσεις, μια καταρχήν αποκλιμάκωση.

Επανερχόμενη στο ζήτημα η Τουρκική πλευρά, εξέφρασε επισήμως (ανακοινώσεις 4-5.2.1995) την άποψη ότι "η υπογραφείσα την 28.12.1932 Συμφωνία μεταξύ Τουρκίας και Ιταλίας δεν είναι Συνθήκη, εφόσον δεν είχε συζητηθεί στην Τουρκική Εθνοσυνέλευση, ούτε είχε επικυρωθεί, αλλά είναι ένα πρακτικό συνεδρίασης αξιωματούχων κατωτέρου επιπέδου των δύο χωρών, το οποίο δεν δεσμεύει νομικά την Τουρκία. Εφόσον, λοιπόν, δεν υπάρχει κάποια συμφωνία, το Αιγαίο εισέρχεται σε μία φάση αλλαγής. Στο Αιγαίο υπάρχουν 3.000 αμφισβητήσιμα βράχια, νησίδες, ακόμη και νησιά, των οποίων η Τουρκία εξετάζει διεξοδικά την κατάσταση βάσει κάθε Συνθήκης".
Αποκρούοντας αυτήν την άποψη, το Ιταλικό Υπουργείο Εξωτερικών δήλωσε την 6.2.1996 ότι "η ιταλο-τουρκική συμφωνία του 1932 είναι έγκυρη και παραμένει εν ισχύι". Μία εβδομάδα αργότερα, την 15.2.1996 το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με ψήφισμα του θεώρησε τις τουρκικές ενέργειες ως "παραβίαση εκ μέρους της Τουρκίας των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδας", και επεσήμανε ότι "η βραχονησίδα Ίμια ανήκει στο νησιωτικό σύμπλεγμα της Δωδεκανήσου, με βάση τη Συνθήκη της Λωζάννης του 1923, το Πρωτόκολλο Ιταλίας-Τουρκίας του 1932 και τη Συνθήκη των Παρισίων του 1947, καθώς ακόμη και τους Τουρκικούς γεωγραφικούς χάρτες της δεκαετίας του 1960, όπου το εν λόγω νησιωτικό σύμπλεγμα εμφανίζεται ως τμήμα της Ελληνικής επικρατείας".

 Επί Τουρκοκρατίας, οι προαναφερόμενες νησίδες βρίσκονταν στα όρια δύο διοικητικών ενοτήτων του οθωμανικού κράτους: του Βιλαετίου των Νήσων της Ασπρης Θάλασσας (Αιγαίου) και του Βιλαετίου της Σμύρνης. Σε χάρτη που σχεδιάστηκε από τον Γερμανό ακαδημαϊκό Henri Kiepert, βάσει οθωμανικών πηγών, και εκδόθηκε στο Βερολίνο το 1886, χαράσσονται με σχολαστική ακρίβεια τα όρια αυτά. Τα Αιμνιά, εμφανίζονται ανωνύμως σε αυτόν τον χάρτη και βρίσκονται σαφώς στα δυτικά της κόκκινης οροθετικής γραμμής, εντός δηλαδή του Βιλαετίου των Νήσων του Αιγαίου Πελάγους (συνημ. χάρτης #1). Πρόκειται συνεπώς, κατά την αντίληψη της ίδιας της Οθωμανικής διοίκησης, περί "εξαρτημένων νησίδων" των παρακειμένων Δωδεκανήσων και όχι της αντίπερα Μικρασιατικής ακτής.

Στη Συνθήκη της Λωζάννης, που υπογράφτηκε στις 24 Ιουλίου 1923 μεταξύ της Τουρκίας και των Νικητριών Δυνάμεων του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, οριζόταν ότι "η Τουρκία παραιτείται υπέρ της Ιταλίας όλων των δικαιωμάτων και τίτλων της επί των ακολούθων νήσων: [...] Καλύμνου [...] και των υπ' αυτών εξαρτημένων νησίδων". Το κείμενο της συνθήκης συνοδευόταν από χάρτη του Αιγαίου στον οποίο δεν σημειώνονται μεν οι δύο βραχονησίδες, αλλά παρατηρώντας την απόσταση της οροθετικής γραμμής (+-+-+) στα ανατολικά του Καλολίμνου, είναι προφανές'ότι τα Αιμνιά βρίσκονται εντός των χωρικών υδάτων της Δωδεκανήσου (βλ.συνημ.χάρτη #2).

Σε ανεπίσημο πολιτικό Τουρκικό χάρτη του 1924 (συνημ. χάρτης #3 ) δεν σημειώνονται οι δύο βραχονησίδες, αλλά παρατηρώντας και εδώ την κόκκινη οροθετική γραμμή ανατολικά της Καλύμνου, είναι προφανές ότι τα Αιμνιά βρίσκονται εντός των Ιταλικών χωρικών υδάτων.

Σε ημιεπίσημο Ιταλικό χάρτη του 1929 (συνημ. χάρτης #4) σημειώνονται οι δύο βραχονησίδες ανωνύμως, στα ανατολικά του Καλόλιμνου. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι στον χάρτη αυτό αναφέρεται ως "Qardaghlar Adasi" ένα άλλο νησιωτικό σύμπλεγμα, το οποίο βρίσκεται ανατολικότερα, εντός των Τουρκικών χωρικών υδάτων τότε και σήμερα. Το σύμπλεγμα αυτό σήμερα περιλαμβάνει τα νησιά Çatal Ada, Kuyruk Ada και Yassi Ada.

Σε επίσημο Ιταλικό χάρτη του 1932 (συνημ. χάρτης #5) σημειώνονται οι δύο βραχονησίδες εντός των Ιταλικών χωρικών υδάτων, αναφερόμενες με την Ελληνική τους ονομασία "Isolotti Immia".

Στο Πρακτικό της Αγκυρας, που υπογράφτηκε στις 28 Δεκεμβρίου 1932 μεταξύ της Τουρκίας και της Ιταλίας, ορίστηκαν τα θαλάσσια όρια μεταξύ των Ιταλοκρατουμένων Δωδεκανήσων και της Τουρκικής επικρατείας, επί των αγγλικών υδρογραφικών χαρτών υπ' αρ. 236, 872 και 1546. Συγκεκριμένα οριζόταν ότι το σημείο 30 της οροθετικής γραμμής διέρχεται "στο μέσον της αποστάσεως μεταξύ των βραχονησίδων Kardak (Ίμια) και της νησίδας Kato της Ανατολίας"(βλ. συνημ. χάρτη #6).

Σε επίσημο στρατιωτικό Τουρκικό χάρτη του 1969 (συνημ. χάρτης #7 ) οι δύο βραχονησίδες, με την ελληνική τους ονομασία "Immia adalari", σημειώνονται σαφώς εντός των Ελληνικών χωρικών υδάτων.

Σε επίσημο πολιτικό Τουρκικό χάρτη του 1971 (συνημ. χάρτης #8 ) δεν σημειώνονται οι δύο βραχονησίδες, αλλά παρατηρώντας πού χαράσσεται η ελαφρά γκρίζα διακεκομμένη οροθετική γραμμή ανατολικά του Καλόλιμνου, είναι προφανές ότι τα Αιμνιά βρίσκονται εντός των Ελληνικών χωρικών υδάτων.

Σε επίσημο χάρτη της Αμερικανικής Πολεμικής Αεροπορίας του 1964 (συνημ. χάρτης #9) σημειώνονται οι δύο βραχονησίδες ανωνύμως, αλλά εντός των Ελληνικών χωρικών υδάτων.

Σε επίσημο χάρτη του Σοβιετικού Πολεμικού Ναυτικού του 1989 (συνημ. χάρτης #10) σημειώνονται οι δύο βραχονησίδες με την ελληνική τους ονομασία Ό. иMиA
и

Στον επίσημο Βρετανικό υδρογραφικό χάρτη του 1989 (συνημ. χάρτης #11) σημειώνονται οι δύο βραχονησίδες με την ελληνική τους ονομασία "Ν. Imia" , αναφερόμενες με τον ελληνικό προσδιορισμό "Ν(ήσοι)" και όχι με τον αντίστοιχο τουρκικό "Ad(alari)" , που χαρακτηρίζει τις νήσους εντός των τουρκικών χωρικών υδάτων.

Σε επίσημο χάρτη του Αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού του 1990 (συνημ. χάρτης #12) σημειώνονται οι δύο βραχονησίδες με την ελληνική τους ονομασία "Nisoi Limnia" και την επισήμανση εντός παρενθέσεως, ότι ανήκουν στην Ελλάδα: (GREECE).

Στις 21.5.1992 το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης εξέδωσε την Κοινοτική Οδηγία 92/43 "για τη διατήρηση των φυσικών οικοτόπων και της άγριας χλωρίδας και πανίδας", με βάση την οποία τα Ίμια εντάχθηκαν στο "Δίκτυο NATURA 20000" των προστατευομένων ευρωπαϊκών οικοτόπων, και συγκεκριμένα στην περιοχή GR 4210010, μαζί με τα υπόλοιπα ελληνικά νησιά Λειψοί, Αρκιοί, Αγαθονήσι, Φαρμακονήσι και Καλόλιμνος (βλ. συνημ. χάρτη #13).

Σε επίσημο χάρτη του 1994 που σχεδιάστηκε από το Τουρκικό Υπουργείο Αμύνης σε συνεργασία με τον Γερμανικό χαρτογραφικό οίκο Reinhart Ryborsch της Φρανκφούρτης (συνημ. χάρτης # 14), οι δύο βραχονησίδες σημειώνονται με την ελληνική τους ονομασία "Ν. Limnia" και ορίζονται επισήμως ως ελληνικές, δεδομένου ότι αναφέρονται με τον ελληνικό προσδιορισμό "Ν(ήσοι)" και όχι με τον αντίστοιχο τουρκικό Ad(alari)", που χαρακτηρίζει τις νήσους εντός των τουρκικών χωρικών υδάτων.

Από ελληνικής πλευράς δόθηκε στη δημοσιότητα, την 30 Ιανουαρίου 1996, επίσημος Τουρκικός χάρτης του 1953. Σε ορισμένες ελληνικές εφημερίδες ο χάρτης δημοσιεύτηκε με το σχόλιο ότι "δείχνει σαφώς ότι η νήσος Ίμια ανήκει στην Ελλάδα" (βλ. συνημ. χάρτης #15). Στην πραγματικότητα ο χάρτης αυτός δεν σημειώνει τις δύο επίμαχες βραχονησίδες αλλά μόνον τη νησίδα Καλόλιμνο. Και εδώ βέβαια η οροθετική γραμμή αφήνει προφανώς τα Αιμνιά εντός των Ελληνικών χωρικών υδάτων.

Στον Ελληνικό χάρτη της Στατιστικής'Υπηρεσίας του 1951, (συνημ. χάρτης #16) οι επίμαχες βραχονησίδες σημειώνονται καθαρά και αναφέρονται, όπως είπαμε ήδη, ως Νήσοι Αιμνιά (τα), Μεγάλο Αιμνιό & Μικρό Αιμνιό.

 Με αυτό το όνομα (Αιμνιά) σημειώνονται στους περισσότερους κατοπινούς χάρτες (βλ. συνημ. χάρτη #17 της Εθνικής ΣτατιστικήςΎπηρεσίας της Ελλάδος του 1963/1972 
 και συνημ. χάρτη #12 του Αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού του 1990). 

Στη συνέχεια αναφέρονται ως Ιμια (βλ.συνημ. Ιταλικό χάρτη #5 του 1932: Isolotti Immia και Τουρκικό χάρτη #7 του 1969: Immia adalari, και τους συνημ. χάρτες της'Υδρογραφικής'Υπηρεσίας του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού #18 του 1985: Βραχόνησίδα Ίμια,


 και #19 του 1992: ΝησίδεςΊμια.


 Αυτά τα ολίγα επί του παρόντος ...

Γιατί "πάγωσε" η εκμετάλευση του ζεόλιθου στον Έβρο ;Έχει σχέση με την ξαδέλφη του Παπακωνσταντίνου (της λίστας ... Λαγκάρτ);

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013 | 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

 

Πριν έναν περίπου μήνα είχαμε πληροφορηθεί για το πάγωμα της εκμετάλλευσης του κοιτάσματος Ζεολίθου που υπάρχει στον βόρειο Έβρο. Είμασταν οι πρώτοι που είχαμε αναδείξει το θέμα και την εμπλοκή συγγενούς πολιτικού υψηλά ιστάμενου πολιτικού προσώπου της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ το οποίο απαίτησε την πρόσβαση στα αρχεία ερευνών του ΙΓΜΕ. Μετά την άρνηση που εισέπραξε (και πολύ καλώς έπραξε ο αρμόδιος διευθυντής του ΙΓΜΕ), την επόμενη ημέρα ο κ. Πάγκαλος ζήτησε το κλείσιμο του ΙΓΜΕ.
Να θυμίσουμε πως εκατοντάδες έρευνες του ΙΓΜΕ αυτή τη στιγμή αγνοούνται, ενώ το ίδιο το ΙΓΜΕ έχει παύσει να υφίσταται, μυστηριωδώς, τη στιγμή που έχει γίνει γνωστό τοις πάσι πως η χώρα μας είναι πλουσιότατη σε ποιότητα και ποσότητα ορυκτών κοιτασμάτων, ενώ άγνωστοι επίσης είναι οι λόγοι για τους οποίους το αρμόδιο υπουργείο ενώ ενημερωνόταν για αποτελέσματα ερευνών του ΙΓΜΕ έστελνε (σχεδόν σε μόνιμη βάση) απαντητικό σημείωμα που έλεγε "τσιμεντώστε την τρύπα"...

Σύμφωνα, τώρα, με δημοσίευμα, το κοίτασμα ζεόλιθου επανέρχεται στη δημοσιότητα και όλως παραδόξως φαίνεται πως αυτή τη φορά φέρεται ως εμπλεκόμενα ένα άλλο (πρώην) πολιτικό πρόσωπο που ενδέχεται να απασχολήσει και τη Δικαιοσύνη. Το όνομα "Παπακωνσταντίνου", φέρεται να εμπλέκεται σε εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Βουλγαρία και εισάγει στην Ελλάδα ποσότητες ζεολίθου...

Τι λέει το σχετικό δημοσίευμα

Είναι γνωστό ότι στο βόρειο Έβρο, στα όρια του Δήμου Ορεστιάδας, έχει εντοπιστεί ένα από το πλουσιότερα και ποιοτικότερα κοιτάσματα ζεολίθου. Το συγκεκριμένο κοίτασμα στα Πετρωτά του Έβρου υπολογίζεται σε 100 εκατομμύρια τόνους, τη στιγμή που η Ελλάδα εισάγει ετησίως περίπου 50-60 χιλιάδες τόνους κυρίως από τη Βουλγαρία και την Τουρκία. Από το 2005 μία ελληνική εταιρεία από τη Θεσσαλονίκη εκδήλωσε ενδιαφέρον για να εκμεταλλευτεί το κοίτασμα, δημιουργώντας πολλές θέσεις εργασίας σ’ αυτό το νευραλγικό σημείο της ελληνικής επικράτειας που μαστίζεται από τη μετανάστευση και την ανεργία και αναπτύσσοντας μια εξαγωγική δραστηριότητα με προφανή οφέλη για την εθνική οικονομία. Η πορεία του επενδυτικού σχεδίου εμπεριέχει όλα τα στοιχεία της κακοδαιμονίας που χαρακτηρίζει τη δημόσια διοίκηση στην Ελλάδα. Επί σειρά ετών δεν προχωρούσε τίποτα μέχρι τη στιγμή που η υπόθεση έφτασε στην Ομάδα Εργασίας για την Απεμπλοκή Επενδύσεων, υπό το συντονισμό του τότε Αντιπροέδρου της Κυβερνήσεως Θεόδωρου Πάγκαλου. Η απόφαση που πάρθηκε στις αρχές του 2011, έβαζε τις βάσεις για την προώθηση της επένδυσης, πράγμα που επετεύχθη λίγο αργότερα με ανάληψη πρωτοβουλιών από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας-Θράκης. Έτσι στις 22 Μαρτίου 2011 ο Γενικός Γραμματέας της ΑΔ Μακεδονίας – Θράκης κάνει δεκτή την αίτηση θεραπείας της συγκεκριμένης εταιρείας και στις 20 Μαΐου 2011 υπογράφεται πανηγυρικά η σύμβαση παραχώρησης από το ελληνικό δημόσιο και τη βορειοελλαδίτικη εταιρεία, με την παρουσία του ΓΓ Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης, του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, της Αντιπεριφερειάρχη Έβρου, του Δημάρχου Ορεστιάδας, τοπικών Βουλευτών και λοιπών εκπροσώπων τοπικών φορέων. Λίγες μέρες μετά, ένας βουλευτής από τη Χίο, ο σημερινός Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, καταθέτει ερώτηση στη Βουλή θεωρώντας ότι υπάρχουν νομικά προβλήματα στην υπόθεση αυτή. Ο τότε Υφυπουργός Περιβάλλοντος Γιάννης Μανιάτης, αποφασίζει στις 14 Ιουνίου 2011 να ακυρώσει τη διαδικασία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης και την υπογραφή της σύμβασης (αν και όλα είχαν γίνει σύμφωνα με τις εντολές του προϊσταμένου του Αντιπροέδρου της κυβέρνησης), θεωρώντας ότι έπρεπε να γίνει διαγωνισμός. Η υπόθεση κολλάει για μια ακόμη φορά και μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα. Οι τοπικοί φορείς και οι κάτοικοι του βορείου Έβρου διαμαρτύρονται και θεωρούν ως απόλυτη κοροϊδία την πλήρη αδυναμία των εκάστοτε κυβερνήσεων να βρουν τρόπο ώστε να υλοποιηθεί μία αναπτυξιακή επένδυση στα σύνορα, με οποιοδήποτε τρόπο και διαδικασία. Πάμε τώρα να δούμε κάποια δεδομένα που αφορούν την υπόθεση αυτή και κάποιες .συμπτώσεις. Κοίτασμα ζεολίθου υπάρχει και στην άλλη πλευρά των συνόρων, λίγα χιλιόμετρα από τα Πετρωτά του Έβρου. Είναι το κοίτασμα στην περιοχή Κίρτζαλι της Βουλγαρίας, το οποίο εκμεταλλεύεται μια εταιρεία, που μάλιστα εξάγει το προϊόν και στην Ελλάδα. Άρα η εταιρεία αυτή έχει συμφέρον να μην υπάρξει εκμετάλλευση του συγκεκριμένου ελληνικού κοιτάσματος, για να μην έχει ανταγωνισμό στην αγορά. Η εταιρεία αυτή ανήκει από το 2003 κατά 96,8%, στον όμιλο S&B Βιομηχανικά Ορυκτά, ελληνικών συμφερόντων (Οδυσσέας Κυριακόπουλος). Ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Θεόδωρος Πάγκαλος (και η Ομάδα Εργασίας για την Απεμπλοκή Επενδύσεων) τα βρίσκει όλα νόμιμα και δίνει εντολή να προχωρήσει η σύμβαση. Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης προχωρά και υπογράφεται η σύμβαση παραχώρησης από το ελληνικό δημόσιο. Η υπόθεση μπλοκάρεται μετά την ερώτηση που κατέθεσε ένας βουλευτής από τη Χίο, ο οποίος βρήκε χρόνο και τις κατάλληλες πληροφορίες να ασχοληθεί με τις λεπτομέρειες μίας σύμβασης στα σύνορα του Έβρου. Πολύ καλά έκανε και αυτή θα έπρεπε να είναι η στάση όλων των Ελλήνων βουλευτών, αν και είναι πολύ σπάνια περίπτωση. Ο υφυπουργός Περιβάλλοντος ακυρώνει τη σύμβαση στις 14 Ιουνίου 2011. Στις 16 Ιουνίου 2011 ανακοινώνεται ανασχηματισμός της κυβέρνησης, ο Υφυπουργός παραμένει στη θέση του, αλλά προϊστάμενός του Υπουργός Περιβάλλοντος τοποθετείται ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου, μέχρι τότε Υπουργός Οικονομικών. Ενάμιση χρόνο μετά και ακόμη δεν έχει γίνει τίποτα, ο ελληνικός ζεόλιθος παραμένει στη γη, εισάγουμε ζεόλιθο από το εξωτερικό και λίγα χιλιόμετρα δυτικά μια εταιρεία ελληνικών συμφερόντων εκμεταλλεύεται το βουλγαρικό ζεόλιθο. Τελικά φαίνεται πως αυτή η εταιρεία είναι ο μόνος κερδισμένος από το «μπλοκάρισμα» της επένδυσης στο βόρειο Έβρο και τη μη εκμετάλλευση των 100 εκατομμυρίων τόνων ζεολίθου στα Πετρωτά Ορεστιάδας. Εάν προσθέσουμε ότι στο Διοικητικό Συμβούλιο αυτής της εταιρείας φιγουράρει το όνομα της κυρίας Ελένης Παπακωνσταντίνου (εξαδέλφης του πρώην Υπουργού και εμπλεκόμενης στην υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ) θα εκπλαγείτε πολύ Τελικά ζούμε στη χώρα των πολλών συμπτώσεων και των πολύ μικρών «παρεών». Κάποια ονόματα τα συναντάς σχεδόν παντού.
Μετά από όλα αυτά, εμείς αναμένουμε να γίνουν έρευνες και -κυρίως- να αιτιολογηθεί το γιατί δεν εκμεταλλεύεται η χώρα μας το συγκεκριμένο κοίτασμα ζεολίθου, τη στιγμή που μία τέτοια ενέργεια θα αποφέρει σημαντικά οικονομικά οφέλη για την Ελλάδα.
Υπάρχει κανείς να απαντήσει, ή να υποθέσουμε πως οι φήμες που αναφέρονται σχετικά και που μιλάνε για "δόσιμο" σε ξένη εταιρεία που "αναμένει", είναι αληθινές;

 πηγή

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ! Πούλησαν νησί στην Τουρκία !

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο



Διαστάσεις μείζονος εθνικού σκανδάλου λαμβάνει το ξεπούλημα σε Τούρκους επιχειρηματίες οι οποίοι συνηθέστατα είναι "το μακρύ χέρι της ΜΙΤ", (αυτό δεν το λέμε εμείς, το λένε οι ίδιοι οι Τούρκοι που διαφημίζουν στη χώρα τους τα "θετικά" των τουρκικών επενδύσεων στο εξωτερικό) με πιο πρόσφατο "επίτευγμα" τη αγορά νησιού από Τούρκο επιχειρηματία! Ναι, αυτό που διαβάσατε είναι αληθινό: Πούλησαν σε Τούρκο ελληνικό νησί!
Και το ερώτημα είναι πιο νησί; Αν και αυτό μικρή σημασία έχει, εν τούτοις αν το νησί βρίσκεται στο Αιγαίο ή στο Ιόνιο επάνω στις γραμμές περιπολίας των τουρκικών υποβρυχίων που προέρχονται από την βάση που διατηρούν στην Αλβανία;
Και ποιος ενέκρινε την πώληση του νησιού; Μήπως πρέπει να ενημερωθούν στο υπουργείο Τουρισμού ότι υπάρχουν και ειδικά δικαστήρια, αλλά και στρατοδικεία που θα πρέπει να λογοδτήσουν αν κάτι πάει στραβά για τα ελληνικά συμφέροντα στα ελληνοτουρκικά και κριθεί ότι π.χ. η τουρκική ιδιοκτησία στην μαρίνα της Μυτιλήνης έπαιξε πρακτόρικο ρόλο σε ένα "θερμό" επεισόδιο;
Έτσι, μετά το εξευτελιστικό ξεπούλημα των ελληνικών μαρίνων στον μεγάλο τουρκικό επιχειρηματικό όμιλο, Doğus Grubu, τώρα, δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας Türkiye, ένα μεγιστάνας, αναφέρει ότι πρόεδρος γνωστής τουρκικής λέσχης, αγόρασε πρόσφατα και για πρώτη φορά ένα ελληνικό νησί για να το μετατρέψει, όπως υποστήριξε, σε τουριστικό παράδεισο, φυσικά με όλα τα οικονομικά οφέλη να πηγαίνουν κατ’ ευθείαν στην Τουρκία.
Το νέο αυτό σκάνδαλο παίρνει μεγάλες διαστάσεις καθώς, όπως αναφέρουν οι δημοσιογραφικές πληροφορίες από την Άγκυρα, η πώληση αυτού του νησιού είναι η αρχή και νέων πωλήσεων ελληνικών νησιώτικων εκτάσεων στους Τούρκους .
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, οι Έλληνες αναγνώρισαν πως οι Τούρκοι είναι οι καλύτεροι πελάτες στις μεγάλες ευκαιρίες που εμφανίζονται συνεχώς στην ελληνική αγορά.
Ο ίδιος ο Έλληνας πρόεδρος της Eurοpean Travel Tours, (το ευρωπαϊκό τους μάρανε), Παύλος Σωτηρίου, δήλωσε χαρακτηριστικά στους Τούρκους ότι "Eνώ υπάρχουν περί τις δέκα ξένες εταιρείες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για αγορά νησιώτικης γης στην Ελλάδα, (καθώς όλα πλέον ξεπουλιούνται σε τιμή ευκαιρίας από την προδοτική κλίκα που μας κυβερνά), οι Τούρκοι φέροντα σαν οι πιο σοβαροί πελάτες και για τον λόγο αυτό προτιμούνται από την ελληνική κυβέρνηση και πληρώνουν όσοσ-όσο"!
Η διευθύντρια του Eurοpean Travel Tours, Κατερίνα Πάλα, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι οι Τούρκοι επιχειρηματίες είναι οι πιο σοβαροί πελάτες για αγορά ελληνικής τουριστικής γης και μάλιστα, όπως αποκάλυψε, οι Τούρκοι επιχειρηματίες που ήδη δραστηριοποιούνται στον χώρο του τουρισμού έχουν ήδη ανοίξει επιχειρήσεις τουρκικών συμφερόντων σε… 12 ελληνικά νησιά.
Στην ερώτηση ποιος είναι ο περίφημος Τούρκος μεγιστάνας που πρώτος αγόρασε ελληνική νησιώτικη γη, η Κ.Πάλα δεν αποκάλυψε το συγκριμένο όνομα του προφανώς για ευνόητους λόγους.
Το ζήτημα είναι ποιο ελληνικό νησί αγόρασαν οι Τούρκοι; Όπως είχε αποκαλύψει το defencenet.gr στις 21/01/2013 αγγελία πώλησης που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα privateislandsonline.com έφερε να πωλούνται οι οι νησίδες Τοκμάκια στα ανοικτά του Μανταμάδου της Λέσβου, πολύ κοντά στην μικρασιατική ακτή με τιμή εκκίνησης τα 4.000.000 ευρώ.
Λεπτομέρεια: Οι βραχονησίδες όπως φαίνεται και στο χάρτη βρίσκονται μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας απέναντι από την Β.Α ακτή της Λέσβου. Ελέγχουν το δίαυλο του νησιού με την μικρασιατική ακτή και κατά συνέπεια αποτελούν έδαφος υψηλού στρατηγικού ενδιαφέροντος.
Γράφαμε τότε ότι: "Προφανώς κάποιοι κύκλοι επεξεργάζονται την ανάδειξη και ενδεχομένως τον εποικισμό των βραχονησίδων του Ανατολικού Αιγαίου, με απώτερο στόχο την μείωση της ελληνικής κυριαρχίας καθώς σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο: "Σε ένα νησί αναγνωρίζεται υφαλοκρηπίδα μόνον όταν στο έδαφός του ασκείται έστω και μικρή οικονομική δραστηριότητα".
Μέχρι σήμερα, τα νησάκια ενοικιάζονταν από τους ιδιοκτήτες τους, σε βοσκούς. Βρίσκονται σε απόσταση μικρότερη του ενός χιλιομέτρου από τις ακτές της Λέσβου ενοικιάζονταν από τους ιδιοκτήτες τους σε βοσκούς. Η ομορφιά τους, αφήνει τους επισκέπτες άφωνους.
Πρόκειται για  ομάδα μικρών νησιών ανατολικά της Λέσβου στο βορειοανατολικό Αιγαίο. Οι ανθρώπινες δραστηριότητες περιλαμβάνουν τη κτηνοτροφία, το ψάρεμα και τον τουρισμό. Χαρακτηρίζονται από απόκρημνες και βραχώδεις ακτές).
Συγκεκριμένα πρόκειται για περισσότερα  από 1,900 στρ. της περιοχής που καλύπτονται από τη Ζώνη Ειδικής Προστασίας ΝΗΣIΔΕΣ ΛΕΣΒΟΥ (ΣYΜΠΛΕΓΜΑ ΤΟΜΑΡΟΝΗΣIΩΝ, ΚIΔΩΝΑΣ, ΑΓIΟΣ ΓΕΩΡΓIΟΣ, ΓΛΑΡΟΝΗΣI, ΚΛΠ.).
Οι νησίδες Τοκμάκια πρωταγωνιστούσαν σε συγκεκριμένο σχέδιο για την αξιοποίηση πολλών βραχονησίδων του Αιγαίου στα μέσα της δεκαετίας του 90’.
Συγκεκριμένα τον Νοέμβριο του 1995 η ελληνική κυβέρνηση μελετούσε ένα πρόγραμμα εποικισμού μικρονησίδων με κρατική επιδότηση. Ανακοινώθηκε ότι το πρόγραμμα αποσκοπούσε στην ανάπτυξη μιας μορφής αγροτικού τουρισμού.

Και να πούμε και κάτι άλλο:Είναι γεγονός ότι με νόμο της κυβέρνησης Παπανδρέου, εξαιρέθηκε το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και πιο συγκεκριμένα το ΓΕΝ από την κατάθεση γνωμοδότησης, η οποία μπορούσε να μπλοκάρει τέτοιου είδους πωλήσεις. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το υπουργείο Εθνικής Άμυνας ή το ΓΕΝ ή το ΓΕΕΘΑ πρέπει να παρακολουθούν άπραγοι αυτό που συμβαίνει στην χώρα και να μην θέτουν ζητήματα εθνικής ασφάλειας...

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Και εγώ μαζί σου ...

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/0/?ui=2&ik=14c66cb1bd&view=att&th=13c97443160f3a3c&attid=0.1.0&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8c1eORQE9HSgNJWB1-Qa8F&sadet=1359809058638&sads=S2m0TKanEFD-iekCtmfyJ8P_ZFc&sadssc=1 


Δημοσιεύω το παρακάτω μήνυμα που μου έστειλε ένας καλός φίλος ... η οργή και η αγανάκτηση του κόσμου πλέον ξεχειλίζει  ... πουτάνας γιοί , έρχεται η ώρα σας ...




Αν η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, τότε ο καλός ο μήνας μάλλον από τις 1.

Βλέπε επισύναψη.
Σημερινή ιστορία με διακοπή ρεύματος από την ΔΕΗ, ενώ είχα ήδη πληρώσει πριν
10 μέρες 200 ευρώ για να μην το κόψουν και σήμερα βρισκόμουν σε ουρά δυόμισι
ώρες για την πληρωμή των υπόλοιπων. Παράνομη και αυθαίρετη διακοπή, ενώ
έχουν κατατεθεί χρήματα στον λογαριασμό της ΔΕΗ. Και ο λογαριασμός ήταν
ΕΝΑΝΤΙ !!!!!!!!!!!!

Είσαι υπάλληλος της ΔΕΗ ????? ΣΟΥ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ
ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ !!!!!!!!!

Ήρθε το πρωί 10+30 ένα μουνί που υποτίθεται είχε αρχίδια στο παντελόνι κι
έκοψε το ρεύμα.

(Που αν ήμουν εκείνη την ώρα στην πρέσα, θα είχα κόψει το χέρι στα σίγουρα.
Αν είχα βάλει φούρνο, θα πήγαινε χαμένη/κατεστραμένη ολόκληρη παραγωγή 600
ευρώ από το απότομο σταμάτημα του ρεύματος.)

Ενώ ΗΔΗ βρισκόμουν στην ΔΕΗ για το υπόλοιπο της εξόφλησης. Μου είπαν ότι
πληρώνεται μέσω κάρτας από το κεντρικό κατάστημα, στο οποίο υπάρχει
μηχάνημα. Αρχίδια μηχάνημα. Τίποτα δεν υπήρχε. Περιμένω μιά ώρα και κάτι
στην ουρά, υποτίθεται ότι θα πέρναγε την κάρτα μου εκείνη στο κομπιούτερ, κι
όταν φτάνω λέει δεν πληρώνεται, πρέπει να πάω τράπεζα και να πληρώσω εκεί τα
υπόλοιπα αφού δεν είναι σε μετρητά.

Μπαίνοντας στο αμάξι για την τράπεζα, μου τηλεφωνάει η γυναικα μου και μου
λέει ότι ήρθε ένας σιχαμένος Δ.Υ. πουλώντας τσαμπουκά και μας έκοψε το
ρεύμα. Του είπε ότι είχαμε δώσει προ 10 ημερών προκαταβολή και του είπε να
περιμένει να με πάρει τηλέφωνο να του μιλήσω αλλά αυτός δεν την άφησε και
της είπε επιτακτικά: "Όχι, ΤΩΡΑ θα το κόψω". Και τόκοψε.



ΑΥΤΟΣ είναι φιλε μου ο φωτεινός, φωτοδότης αρχιδαράς μακρυπεής και βαρυόρχης
ΈΛΛΗΝΑΣ που έχει ανθρωπιά και φιλότητα μέσα του και περιμένουμε να δούμε τα
θαυμαστά έργα του, για τον οποίον και κόπτεσαι, ενώ πρέπει να τον αφήσεις να
τον ΛΙΑΝΙΣΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΟ !!!! Πρέπει το σάπιο αυτό οικοδόμημα να πέσει κι όταν
πια πέσει θα πετάξουμε στα σκυλιά όλα τα μουνόπανα αυτά για να καθαρίσει κι
ο τόπος. Άφησέ το να πέσει, γιατί αν δεν πέσει θα συνεχίζει να μας τρώει η
μούχλα του και θα πεθάνουμε από την βρώμα "μας".

Γιατί άραγε σκοτώνεις ένα βλαβερό μικρόβιο όταν το έχεις μέσα σου και δεν το
αφήνεις να ζήσει;;;;; Μην τρελαθούμε τώρα.

Έξω ήταν κόσμος και μοίραζε χαρτιά για να μην πληρώνουν το χαράτσι. ΜΕΣΑ
όμως ξέρεις τί ΠΟΥΣΤΙΑ έγινε; Κάποιος είχε πληρώσει στην ΔΕΗ όλο το ποσόν
του ρεύματος και του κόψανε το ρεύμα. Διαμαρτυρήθηκε και η υπάλληλος του
είπε ότι το.... "ρομπότ" (αυτοματισμός) έστειλε το ποσόν στην κυβέρνηση σαν
ΧΑΡΑΤΣΙ κι έτσι φαίνεται η ΔΕΗ απλήρωτη και του ζήτησαν να πληρώσει ειδάλλως
δεν θα του το συνέδεαν. Κάποιος πρέπει επιτέλους να πυροβολήσει αυτά τα 3
καλοπληρωμένα ΚΑΘΙΚΙΑ που δήθεν μας κυβερνάνε. Εμένα ΔΕΝ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ
!!!!!!!!!!! ΜΟΝΑΧΑ ΕΓΩ !!!!!! Και ανήκω στο 73% που δεν τους ψήφησε.



Αφού λοιπόν μετά από ταλαιπωρία ένα κάρο ωρών στις ουρές κατάφερα και
ξεμπέρδεψα και τους είπα να το ξανασυνδέσουν, έβαλα αυτό που βλέπετε στην
φωτο, πάνω στον μετρητή, μαζί με το μαχαίρι. Και θα υπάρχει εκεί ες αεί. ΚΑΙ
ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ !!!!! Γι' αυτό να με υπολογίζεις ήδη στην φυλακή, να με ταΐζουν η
γυναίκα του νεκρού και τα παιδιά του από τους φόρους τους. Σε 10 χρόνια θάχω
βγει με καλή διαγωγή, αν δεν έχω σκοτώσει και κάναν πακιστανό. Που ενώ
ήμουνα στην εξώπορτα και περίμενα νάρθουνε να το συνδέσουνε, έχοντας τα
τσιγάρα στα σκαλάκια κι εγώ μισό μέτρο πιο μέσα να μιλάω στο κινητό, πάει
ένα πακιστάνι να μου τα κλέψει, τον προλαβαίνω και του χώνω μια μαχαιριά και
τούσκισα το πουκάμισο στο χέρι, δεν ξέρω αν τούκοψα και κάνα φιλέτο. Έφυγε
τρέχοντας και αλαλάζοντας. Δεν υπολογίζω ούτε θεό ούτε άνθρωπο και καλό
είναι να με φοβούνται οι πάντες πλέον. Εκεινον που ξέρατε ξεχάστε τον.



Στις 6 απόγευμα επιτέλους ήρθε ένας με ένα μηχανάκι για να επανασυνδέσει.
Τον ρώτησα αν ήταν αυτός που τόκοψε το πρωί και είπε όχι. Το επιβεβαίωσε και
η γυναικα μου. Μόλις διάβασε το κείμενο, με ρώτησε αν τόγραψα εγώ και του
είπα ΝΑΙ. Του εξιστόρησα το τί έγινε, ότι δεν ήθελε να ακούσει τίποτα και
τόκοψε με το έτσι θέλω, με αποτέλεσμα να κοντέψει να πεθάνει ένα άτομο που
είχαμε στο σπίτι με μηχανική υποστήριξη (ρεύμα) και για να τον σώσουμε τον
πήγαμε στο διπλανό σπίτι που είχε ρεύμα. Μου είπε ότι ξέρει ποιός είναι κι
ότι είναι όντως μαλάκας. Ρώτησε την γυναικα μου αν ήταν ένας ψηλός και αυτή
το επιβεβαίωσε. Κι ο ίδιος αυτός που έκανε την επανασύνδεση, μας είπε ότι
δεν έπρεπε ο άλλος να το κόψει, έπρεπε πρώτα να μιλήσει με τον ιδιοκτήτη ή
να αφήσει ειδοποίηση αν δεν πληρωθεί σήμερα ότι θα κοπεί αύριο, ή να ρωτήσει
αν έχει ήδη πληρωθεί. Με ρώτησε μετά αν το μαχαίρι προορίζεται για τον
πρωινό και του είπα ότι είναι όλο για πάρτυ του και για οποιονδήποτε πράξει
παρόμοια, και να τον ενημερώσει ότι την γλύτωσε φτηνά.

Αν τυχόν περάσει αύριο πρωί να μου ζητήσει τα ρέστα, θα γίνει φονικό.

Μην μιλάς λοιπόν, για "ΈΛΛΗΝΕΣ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ" και για φωτιά και τσεκούρι στους
προσκυνημένους γιατί θα σβήνω τα μέηλ αδιάβαστα.

Προσκυνημένοι είναι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ. Ουδείς απροσκύνητος. Η χώρα δεν καθορίζεται
από την ιστορία της αλλά από τους ανθρώπους που κάνουν την ιστορία της. Οι
αυθεντικοί Έλληνες, οι αρχιδάτοι Έλληνες, πέθαναν προ πολλού. Είναι πια....
ιστορία. Τώρα όσο κι αν σε πικραίνει, ΔΕΝ υπάρχουν πλέον Έλληνες παρά μόνον
10 στο ένα εκατομμύριο. Κι αυτοί δεν έχουν ανάγκη από "ΈΛΛΗΝΕΣ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ",
γιατί είναι σε καθημερινή εγρήγορση από μόνοι τους. Κι ας είναι και
χριστιανοί. Παραπλανημένοι, αλλά ΕΛΛΗΝΕΣ !!!!

Με αυτούς τους 100, εγώ κάνω κράτος.

Με άτομα που ξέρουν να σκουπίζουν "μόνα τους" τον κώλο τους και δεν χέζουν
στο ύπαιθρο αλλά στο στόμα των Δ.Υ. και του κάθε εθνοσωτήρα με τα δις που θα
σώσουν την Ελλάδα.

Ποιά Ελλάδα; Υπάρχει πια Ελλάδα; Μόνο ρέμπελοι που κατουράνε και ξαπλώνουν
πάνω στα χώματα που κάποιοι έδωσαν την ζωή τους για να υπάρχουν οι ρέμπελοι
που θα ξαπλώνουν και θα κατουράνε πάνω σε αυτά τα χώματα.

Τί ΜΑΛΑΚΑΣ που ήσουνα ρε Κολοκοτρώνη. Τί μαλάκας !!!!!!!

Αλλά κι εγώ ο βωμολόχος..... Καραϊσκάκης ??????

Μη μου ξαναστείλεις κείμενα με εγρηγόρσεις.

Στείλε μου κάτι με τον Μίκυ Μάους και τον Γκούφη.

Ούτε την Τζούλια, γιατί μου θυμίζει που δεν είμαι αράπης.

Γιάννης.

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ... Αντώνης Σαμαράς : "Θα κάτσουμε στα τέσσερα στην τρόικα " !!!

Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013 | 1 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

Ο Πρωθυπουργός της  Ελλάδος (ο εβραίος της λέσχης  μπιλτεμπερκ ,Σαμαρούκος) προτρέπει τους υπουργούς του και κατά συνέπεια όλον τον ελληνικό λαό - μπροστά στις απαιτήσεις της τρόικας - να κάτσουν στα τέσσερα !

Αν είναι δυνατόν !!!

 Η αποκάλυψη έγινε από τον δικό του υφυπουργό Νίκο Νικολόπουλο . Παρακολουθείστε το σχετικό βίντεο παρακάτω ...



Στα τέσσερα να κάτσεις εσύ και όλο το σου το γαμημένο προδοτικό σόι ρε εβραιόπουλο ... είστε μαθημένοι εσείς . Τα ίδια έκανε και ο προδότης ο παπούς σου , Αλέξανδρος Ζάννας .

Για όσους δεν ξέρουν ο Αλέξανδρος Ζάννας ήταν ιδρυτικό μέλος της "Επιτροπής Εθνικής Αμύνης" η οποία και παραχώρησε τα κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδας στους πρέσβεις της Αντάντ, που είχαν ήδη όχι μόνο παραβιάσει την ουδετερότητα της Ελλάδας αλλά και ενεργήσει στρατιωτικές σε βάρος της επιχειρήσεις, αποκλεισμούς, βομβαρδισμούς αποβάσεις κ.λ.π. Θα έρθει η ώρα  όμως προδότη για σένα και το σινάφι σου.

Γνωστή βέβαια είναι και η πατροπαράδοτη οικογενειακή φιλία και ρουσφετολογία με την άλλη προδοτική οικογένεια των Παπανδρέων ...

Κανένας Έλληνας πρωθυπουργός  δεν εκλέχθηκε ποτέ σ΄αυτήν την χώρα  ... κανένας ! Όλοι τους είναι εβραιογεννημένοι και ορκισμένοι εχθροί της Ελλάδος και αυτό που τους πρέπει είναι κρεμάλα .

Διαδώστε το παντού ... ας αποκαλυφθεί η αλήθεια στους παραπλανημένους και ας ξυπνήσουν επιτέλους ... ήρθε η ώρα συνέλληνες ...

Έρχεται ο Νίμιτς να χαρίσει το όνομα "Μακεδονία" στα Σκόπια... Ανακοίνωση-καταπέλτης της "Παμμακεδονικής"...!! Το διαβάσαμε από το: Έρχεται ο Νίμιτς να χαρίσει το όνομα "Μακεδονία" στα Σκόπια... Ανακοίνωση-καταπέλτης της "Παμμακεδονικής"

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013 | 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

 undefined

Ο ΣΑΜΑΡΑΣ, ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ ΑΧΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ! ΟΥΣΤ, ΔΩΣΙΛΟΓΕ!

Στην Αθήνα φτάνει, εντός των ημερών, ο Μάθιου Νίμιτς. Ο ειδικός διαμεσολαβητής των Ηνωμένων Εθνών ετοιμάζεται να καταθέσει σε Ελλάδα και Σκόπια νέα πρόταση γύρω από την ονομασία της γείτονος και ο νέος γύρος συνομιλιών είναι προ των πυλών. 

Εν όψει της επίσκεψης του κ. Μ. Νίμιτς σε Σκόπια και Αθήνα τον Ιανουάριο του 2013, η Παμμακεδονική, εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση: 

Όλοι οι Έλληνες όπου γης και ιδιαίτερα εμείς οι Μακεδόνες, χρόνια παρακολουθούμε διάφορους «παράγοντες» να προσπαθούν να διαγράψουν τη Μακεδονική καταγωγή μας, τον πολιτισμό και την ιστορία μας που είναι αναπόσπαστο τμήμα του Ελληνικού πολιτισμού και ιστορίας και να επιδιώκουν να ταυτίσουν τους Σλάβους που κατοικούν στην ΠΓΔΜ με τους Μακεδόνες.

Έχουμε διαπιστώσει ότι: 

Επανειλημμένα έχουν παραβιάσει υποχρεώσεις τους της Ενδιάμεσης Συμφωνίας. 

Περιφρόνησαν τις αποφάσεις 817/1993 και 845/1993 του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ. 

Αγνόησαν τις αποφάσεις που πήρε ΕΕ στις Βρυξέλλες στις 16/12/1991, στο Γκιμαράες στις 3/5/1992, στην Λισσαβόνα στις 27/6/1992 και στο Εδιμβούργο στις 12/12/1992. 

Προπαγανδίζουν ασύστολα εις βάρος της Ελλάδας και της Μακεδονίας μας. 

Προκαλούν με διάφορες ενέργειες τον Ελληνικό λαό με μετονομασίες και σύμβολα αναμφισβήτητα δικά μας. 

Κάθε σύνθετη ονομασία με συμπερίληψη του όρου Μακεδονία, δεν λύνει αλλά διαιωνίζει το πρόβλημα επειδή α) νομιμοποιεί εντελώς αυθαίρετα και ανιστόρητα το κλέψιμο του ονόματός μας από ένα πολυεθνικό κράτος, μία υπό διαμόρφωση εθνότητα και μία τεχνητή γλώσσα, (κάτι που είναι αδύνατο να δεχθούμε ως Έλληνες αλλά και που συναντά αντιδράσεις και από τους ίδιους τους κατοίκους της), και β) υποδαυλίζει αντιπαραθέσεις που θα οδηγήσουν στην αποσταθεροποίηση των Βαλκανίων. 

Γενικότερα, στα πλαίσια μιας σύνθετης ονομασίας για το οριστικό όνομα της ΠΓΔΜ, η ύπαρξη και μόνον του όρου "Μακεδονία", θα νομιμοποιούσε εκατέρωθεν εδαφικές διεκδικήσεις και προσπάθειες, ενοποίησης ενός υποτιθέμενου ενιαίου γεωγραφικού χώρου, όπως ήδη έχουν επιχειρηθεί κατά το παρελθόν και έχουν καταλήξει σε πόλεμο. 

Επισημαίνουμε οποιαδήποτε ονομασία που θα περιέχει τον όρο Μακεδονία θα δημιουργήσει για πρώτη φορά στην ιστορία της ανθρωπότητας ΚΡΑΤΟΣ που θα φέρει το όνομα Μακεδονία και που θα έχει δικαίωμα σε μακεδονική εθνότητα και μακεδονική γλώσσα. Τότε εμείς οι Μακεδόνες θα θεωρούμαστε διασπορά της ΠΓΔΜ; Δυστυχώς δεν παραδέχονται πως μας αφαιρούν το ανθρώπινο δικαίωμα στην διατήρηση της ταυτότητάς μας και στον αυτοπροσδιορισμό μας. 

Επειδή βλέπουμε, χρόνια τώρα, τις επιδιώξεις της γειτονικής χώρας, πόσο επικίνδυνη είναι οποιαδήποτε σύνθετη ονομασία που θα περιλαμβάνει τον όρο "Μακεδονία" και τον κίνδυνο να χάσουμε την ταυτότητά μας, την πολιτιστική μας κληρονομιά και τον αυτοπροσδιορισμό μας, ζητούμε την αλληλεγγύη της διεθνούς κοινότητας επικαλούμενοι την επιστολή της 26 Δεκεμβρίου 1944, όπου ο τότε πρόεδρος των ΗΠΑ, Φραγκλίνος Ρούσβελτ, δια του Υπουργού Εξωτερικών της κυβέρνησής του, Έντουαρντ Ράιλι Στετίνιους, διατύπωσε ξεκάθαρα τη θέση του: «Παρακολουθούμε με ιδιαίτερη ανησυχία τις φήμες για άσκηση προπαγάνδας υπέρ μιας αυτόνομης "Μακεδονίας", οι οποίες υπαινίσσονται ότι ένα τέτοιο κράτος θα περιλαμβάνει και εδάφη που ανήκουν στην Ελλάδα. Αυτή η κυβέρνηση θεωρεί ότι οποιαδήποτε αναφορά σε "μακεδόνικο έθνος", "μακεδόνικη πατρώα γη" ή "μακεδόνικη εθνική συνείδηση" αποτελεί αθεμελίωτη δημαγωγία, που δεν αντιστοιχεί σε εθνική ή πολιτική πραγματικότητα, ενώ διαβλέπει στην παρούσα αναβίωσή της πιθανό μανδύα για την εκπλήρωση επιθετικών διεκδικήσεων εις βάρος της Ελλάδας». 

Επικαλούμαστε την αρωγή σας για εξεύρεση μιας ονομασίας που θα δηλώνει τη Σλαβική καταγωγή και Αλβανική καταγωγή (μεγάλο μέρος του πληθυσμού της γειτονικής χώρας) των πολιτών της ΠΓΔΜ που δεν θα οδηγεί στον σφετερισμό της δικής μας ταυτότητας και δεν θα συνεπάγεται «δυνάμει» εδαφικές διεκδικήσεις σε βάρος γειτονικών κρατών. 

ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ: 

Παμμακεδονική Ένωση ΗΠΑ- Κώστας Χατζηστεφανίδης, Ύπατος Πρόεδρος 

Παμμακεδονική Ένωση Αυστραλίας-Δημήτρης Μηνάς, Πρόεδρος 

Παμμακεδονική Ένωση Καναδά - Ανώτατη Εκτελεστική Επιτροπή 

Παμμακεδονική Ένωση Ευρώπης-Αρχιμανδρίτης Παντελεήμων Τσορμπατζόγλου, Πρόεδρος 

Μακεδονικά Τμήματα Αφρικής-Αμύντας Παπαθανασίου, Πρόεδρος 

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ 

Νίνα Γκατζούλη, Συντονίστρια (Εκπροσωπούσα 150 και πλέον Μακεδονικές Οργανώσεις) 

Φιλόπτωχος Αδελφότης Ανδρών Θεσσαλονίκης, Θεόδωρος Δαρδαβέσης, Πρόεδρος 

Ομοσπονδία Δυτικομακεδονικών Σωματείων, Γεώργιος Τζούλης, Πρόεδρος 

Ε.Α.Σ. ΣΕΓΑΣ Θεσσαλονίκης, Δημήτριος Γάκης, Πρόεδρος 

«Ομάδα 21» Μακεδονίας - Θράκης, Αντώνης Δασκόπουλος, Πρόεδρος 

Σύλλογος Απανταχού Πισοδεριτών «Η Αγία Τριάς», Μιχαήλ Λιάκος, Πρόεδρος 

Θρακική Εστία Θεσσαλονίκης, Βενιαμίν Καρακωστάνογλου, Πρόεδρος 

ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΟ "ΚΟΙΝΟ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ" 

Σύλλογος Απογόνων Μακεδονομάχων Φλώρινας 

Σύλλογος Απογόνων Μακεδονομάχων Αμυνταίου 

Φιλεκπαιδευτικός Όμιλος Φλωρίνης «Αριστοτέλης» 

Πολιτιστικός Σύλλογος Σιταριάς Φλώρινας 

Πολιτιστικός Σύλλογος "Νέοι Ορίζοντες" Σιταριάς Φλώρινας 

Πολιτιστικός Σύλλογος "Ο Μέγας Αλέξανδρος" Πολυπλάτανου Φλώρινας 

Σύλλογος «Μέγας Αλέξανδρος» Εθνικού - Κρατερού - Αγίας Παρασκευής 

Πολιτιστικός Σύλλογος «Ελπίδα» Μελίτης Φλώρινας 

Φορέας ιστορίας και πολιτισμού "Ιερά Δρύς" Κέλλας Φλώρινας 

Πολιτιστικός Μορφωτικός Σύλλογος "Αμύντας" Σκοπιάς Φλώρινας 

Σύνδεσμος Γραμμάτων και Τεχνών Νομού Κοζάνης 

Πολιτιστικός Σύλλογος Κοζάνης "Οι Μακεδνοί" 

Κίνηση Δημοτών Έδεσσας «Ίων Δραγούμης» 

Σύλλογος Απογόνων Μακεδονομάχων Έδεσσας-Αλμωπίας 

Λαογραφική Εταιρεία Νομού Πέλλας 

Σύλλογος Φίλων Αρχαιοτήτων Έδεσσας «Οι Τημενίδες» 

Πολιτιστικός Σύλλογος «Βιβλιόφιλοι Έδεσσας» 

Πολιτιστικός Σύλλογος Κάτω Γραμματικού Έδεσσας «Πατριάρχης Χρύσανθος» 

Σύλλογος «Στέγη Μακεδονικού Πολιτισμού» Αριδαίας 

Σύλλογος «Φίλων Μακεδονικής Πολιτιστικής Παράδοσης» Αλμωπίας 

Μορφωτικός Σύλλογος Ίδα Εξαπλατάνου «Ιων Δραγούμης» 

Ιστορική & Λαογραφική Εταιρεία «Φίλιππος» Γιαννιτσών 

Μακεδονικός Χορευτικός Πολιτιστικός Σύλλογος «Αμύντας» Καλυβίων 

Μορφωτικός Περιβαλλοντικός Όμιλος Πέλλας «Αρχαία Πέλλα» 

Μορφωτικός Σύλλογος Νέων Άρνισσας Έδεσσας 

Μορφωτικός Πολιτιστικός Σύλλογος Λευκαδίων Νάουσας «Η Αγία Παρασκευή» 

Μορφωτικός Χορευτικός Σύλλογος Χαρίεσσας Νάουσσας " 'Αγιος Δημήτριος" 

Πολιτιστικός Σύλλογος Νέων Πολυπλάτανου Νάουσσας 

Μακεδονική Καλλιτεχνική Εταιρεία Κιλκίς «Τέχνη» 

Πολιτιστικός Σύλλογος Γρίβας Κιλκίς 

Παμμακεδονική Ένωση Μακεδονικού Αγώνα - Θεσσαλονίκη 

Πολιτιστική Εταιρεία Πανελλήνων «Μακεδνός» Θεσσαλονίκη 

Πανελλήνιος Σύλλογος Απογόνων Μακεδονομάχων «Ο Παύλος Μελάς» Θες/νίκη 

Παμμακεδονική Ένωση Μακεδονικού Αγώνα - Θεσσαλονίκη 

Σύλλογος Κοζανιτών Θεσσαλονίκης «Άγιος Νικόλαος» 

Ομοσπονδία Πολιτιστικών Συλλόγων Ν. Σερρών Θεσσαλονίκης 

Σύλλογος Σκοπηνών Θεσσαλονίκης "Ο Ορφέας" 

Ένωση Βαβδινών Θεσσαλονίκης 

Πολιτιστικός Σύλλογος "Εμμανουήλ Παππάς" Θεσσαλονίκης 

Πολιτιστική και Επιμορφωτική Εταιρεία Αρναίας Χαλκιδικής 

Εταιρεία Μελέτης και Έρευνας της Ιστορίας των Σερρών 

Πολιτιστικός Σύλλογος Πεντάπολις Σερρών 

Σύλλογος Σιδηροκαστρινών και περιχώρων "Το Ρούπελ" 

Πολιτιστικός Μακεδονικός Σύλλογος "Μέγας Αλέξανδρος" Χαρωπού Σερρών 

Λαογραφικός Πολιτιστικός Σύλλογος Χρυσοχωράφων Σερρών 

Πολιτιστικός Σύλλογος Σκοτουσαίων Σερρών 

Σύνδεσμος Μοναστηριωτών Θεσσαλονίκης «Καρτερία» 

Σύλλογος Σταρτσοβιτών «ο Άγιος Μηνάς» Νέου Πετριτσίου Σερρών 

Ιστορική και Λαογραφική Εταιρεία Σερρών-Μελενίκου 

Αδελφότητα Κυριών και Δεσποινίδων Μελενίκου "Η Αρμονία" 

Σύλλογος Ευελπίδων Μελενίκου 

Παμμακεδονική Συνομοσπονδία Αθηνών. 

Ομοσπονδία Δυτικομακεδονικών Σωματείων Αθηνών. 

Συνομοσπονδία Μακεδόνων Λεκανοπεδίου Αττικής. 

Σύνδεσμος «Αλέξανδρος Φιλίππου Έλλην Μακεδών» 

Σύνδεσμος Γυναικών Θεσσαλονίκης Μακεδονίας εν Αθήναις 

Σύνδεσμος Μακεδόνων και Θρακών Παπάγου-Χολαργού 

Σύλλογος Μακεδόνων Βόλου 

Σύνδεσμος Πολιτών Ρήγας 

Σύλλογος Φλωρινιωτών Θεσσαλονίκης 

Φίλοι Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα Νομού Καστοριάς 

Επιτροπή Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων