-Κατά το βιβλίο "Bounbesh" (η γέννηση των Περσών) έχουμε :τον θεό "Ormust" νοητό Θεό-Ήλιο, δημιουργό του σύμπαντος ,όπου μάχεται τον θεό του σκότους "Ahriman".Ο πρώτος θεός της άνοιξης και θέρους και ο δεύτερος του φθινοπώρου και του χειμώνα .Ο δεύτερος δημιουργεί ένα φίδι που θα σπείρει το κακό στη γη (το φίδι της Εύας??).είχαν επίσης παράδεισο και κόλαση όπως επίσης αγγέλους του σκότους και του Φώτος!!
Επιτήδειοι έφτιαξαν ψεύτικη ιστοσελίδα της ΕΛ.ΑΣ.
-
Η ΕΛ.ΑΣ. καλεί τους πολίτες να μην καταχωρούν στοιχεία τους και να μην
πραγματοποιούν πληρωμές μέσω αυτής της ιστοσελίδας. Προειδοποίηση προς τους
πολίτε...






















