Πατήστε πάνω σε μια από τις εικόνες παρακάτω και θα μεταφερθείτε στο κανάλι μας στο youtube
>
«Έστ' ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται καί ές αεί έσεται»


Φίλοι αναγνώστες .Βρίσκεστε σ΄αυτό το ιστολόγιο με δική σας ευθύνη . Ενδεχομένως κάτι που θα διαβάσετε εδώ μπορεί να το θεωρήσετε ύβρη ή να σας θίξει ή να σας προσβάλλει . Θα πρέπει να γνωρίσετε πως δεν έχουμε καμία τέτοια πρόθεση . Έχοντας λοιπόν αυτό υπ΄όψιν οι επιλογές σας είναι δύο : α) ή να φύγετε απ΄το ιστολόγιο αυτό , διακόπτοντας την ανάγνωσή του ,ώστε να αποφύγετε πιθανή προσβολή των ηθικών , θρησκευτικών ή άλλων αξιών σας , ή β) να παραμείνετε αποδεχόμενοι πως ότι και να διαβάσετε δεν θα σας προσβάλλει καθ΄ οιονδήποτε τρόπο . Εμείς απ΄την μεριά μας θα προσπαθήσουμε να διαφυλάξουμε και να προβάλουμε τις πραγματικές ανθρώπινες αξίες , έχοντας πάντα ως γνώμονα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και την αλήθεια . Αν παρ΄όλα αυτά υπάρξει κάποιο πρόβλημα , επικοινωνήστε μαζί μας στο γνωστό e-mail . Καλή συνέχεια .

star

Τα μεγάλα φέσια επιχειρήσεων προς το Δημόσιο με έδρα το Ν.Κιλκίς

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011 | 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο



 Αφορά μόνο τα νομικά (όχι φυσικά) πρόσωπα, που δεν έχουν κάνει τακτοποίηση/διευθέτηση της οφειλής, και μόνο για ποσά μεγαλύτερα των 150.000 €. 

Αυτόν με τα κόκκινα γράμματα τον ξέρω και προσωπικά ... και ο πρώτος  πελάτης των καζίνο ... μιλάμε με τις μέρες μέσα ... πότε Πάρνηθα ,πότε Ρίτσενζι και πότε Σκόπια ...
Ότι χρωστά στα καζίνα τα έχει σπρώξει .


Πρίν λίγα χρόνια αγόρασε μεζονέτα στο Ωραιόκαστρο (κοντά στις 350 χιλ. ευρώ )
Οπως επίσης και το εργοστάσιο που έχει το αγόρασε πριν λίγα χρόνια (δεν γνωρίζω όμως πόσο το αγόρασε).


Παλαιά ηταν εργολάβος δημοσίων έργων ... μας εξιστορούσε με στόμφο και καμάρι τον τρόπο που έκλεβε το κράτος ...


Ά μην το ξεχάσω ... είναι από την Πρώτη Σερρών ... ναι ντε  ... από εκεί που ηταν  και ο "εθνάρχης" Καραμανλής ...

Παλαιό μέλος της Ν.Δ. , διετέλεσε και ταμείας του κόμματος στην περιοχή του ..... όπου λέγετε πως καταχράστηκε κάποια ποσά - δεν το γνωρίζω αυτό , αλλά έτσι άκουσα -

Ξέρω όμως τι έκανε σε μένα πριν 19 χρόνια .... Όταν η εταιρία του ήταν ακόμη στα σπάργανα , και δεν είχε μετρητό , έβαζε φίλους του ή γνωστούς του ή συνεργάτες του και του υπόγραφαν γραμμάτια ή επιταγές και πήγαινε σε τοκογλύφους και τα έσπαγε (για όσα ποσά δεν μπορούσε να βάλει στο μπλαφόν)  . Όταν για χ λόγους έγω έπαψα να εργάζομαι σ΄αυτόν άυτός υπέγραψε κάποια γραμμάτια στ΄όνομά μου αλλά αλλά για διεύθυνση έβαλε την διεύθυνσή του στην Θεσ/νίκη . Μετά από δύο χρόνια έπρεπε να κάνω μια εγχείρηση τον γιό μου και χρειαζόμουν άμεσα κάποια χρήματα να συμπληρώσω το ποσό (300 χιλ. δραχμές τότε) . Πήγα σε μια τράπεζα λοιπόν και έκανα αιτηση για΄δάνειο . Μού είπαν σε δύο μέρες έλα να το πάρεις . Πάω λοιπόν και μου λένε πως δεν μπορείς να πάρεις δάνειο διότι είσαι στην "μάύρη λίστα" . Έμεινα ! Τι είναι αυτό τους λέω ρε παιδιά ! Και μου εξήγησαν ... Μα εγώ ποτέ μου δεν υπέγραψα γραμμάτιο ή επιταγή τους λέω ... και μου έδειξαν φωτοτυπία της συναλλαγματικής ... Μέσω δικηγόρου βρήκα τι έγινε ... απλά αυτός δεν πρόλαβε να πληρώσει ένα από τα 5-6 πλαστά γραμμάτια που έκανε (για να αγοράσει αυτοκίνητο ΠΕΖΩ 305 ) ...

Ευτυχώς βρήκα χρήματα και έκανε την επέμβαση ο γιός μου αλλιώς αυτός σήμερα δεν θα ... χρωστούσε ...


Και ξέρω και άλλα πολλά για σένα απατεώνα Ζαχαρία ... όπως για παράδειγμα για τον καφέ που έπεσε πάνω στο βιβλιάριο τραπέζης του κόμματος ... έτσι λαμόγιο ...



Καλά θα κάνει αυτό το κωλοκράτος από κάτι τέτοια λαμόγια να τους παίρνει και τα σώβρακα ...




Α.Φ.Μ.
Επωνυμία
Διεύθυνση
Οφειλή
94256066
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
ΒΙΠΕ ΚΙΛΚΙΣ
62.091.968
94202851
ΒΑΦΕΙΑ ΚΙΛΚΙΣ ΑΕ
ΒΙΠΕ ΚΙΛΚΙΣ
13.184.056
95402570
ΙΚΑΡΟΣ Ε.Π.Ε.
ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΚΙΛΚΙΣ
7.983.470
94448630
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ-ΑΤΕΒΕ
Β ΡΩΤΑ 14
6.397.924
94270405
ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΕΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ
ΚΡΗΣΤΩΝΗ
3.565.005
99799744
B-TECH ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΙΤΡΟΧΩΝ
ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ
2.332.330
92295350
ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡ-ΣΙΑ
ΚΙΛΚΙΣ
1.990.432
94257340
Κ ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΙΔΩΝ ΕΝΔΥΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΔΗΣΗΣ
ΒΙΠΕ ΚΙΛΚΙΣ
1.585.986
94219593
RSI ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ ΕΣΤΙΑΤΟΡΕΙΩΝ
ΒΙΠΕ ΚΙΛΚΙΣ
1.283.591
99798944
ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
21ΗΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 164
1.279.239
94298438
ΠΛΕΚΤΟΒΙΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ ΑΕ
ΝΕΑ ΣΑΝΤΑ
1.200.776
94270257
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΝΤΟΛΗΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΒΕΕ
ΣΤΑΥΡΟΧΩΡΙ
1.157.922
94202771
ΜΠΕΡΓΚΕΡ ΕΛΕΚΤΡΟΝΙΚ ΑΕ
ΒΙΠΕ ΚΙΛΚΙΣ
1.095.798
99799387
ΑΓΓΕΛΟΣ Κ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΠΝΟΔΟΧΩΝ ΕΙΔΩΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ Κ
ΝΕΑ ΣΑΝΤΑ
991.602
93713886
ΛΑΖΑΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ
ΑΡΧΗ 21ΗΣ ΙΟΥΝΙΟΥ
851.514
94115104
ΞΥΛΟΘΕΡΜ ΑΕ
ΣΟΛΩΝΟΣ 4
737.336
94270478
Γ ΠΟΥΤΣΙΚΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΡ
ΠΕΥΚΟΔΑΣΟΣ
709.185
81313943
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΛΕΟΝΙΚΗ ΠΑΛΑΙΟΠΟΥΛΟΥ ΟΕ
ΝΕΑ ΣΑΝΤΑ
604.664
92889520
ΛΑΖΑΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ-ΣΙΑ ΟΕ
21ης ΙΟΥΝΙΟΥ 42
431.292
99799812
ΚΑΡΑΜΠΙΔΗΣ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ ΥΠΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ
21ης ΙΟΥΝΙΟΥ 31
334.258
93585859
Δ ΤΑΡΑΤΣΙΔΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ
ΜΕΤΑΛΙΚΟ
313.496
94148381
ΠΙΚΡΟΛΙΜΝΗ ΚΙΛΚΙΣ ΑΕ
ΞΥΛΟΚΕΡΑΤΙΑ
269.076


===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Μαθήματα master class Σαντράπεια Σχολή στο Καστελλόριζο από τον κ. Ν. Λυγερό

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011 | 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


  O κ.Λυγερός βρίσκεται στο Καστελλόριζο για μαθήματα master class. Παραθέτω τις φωτογραφίες από το μάθημα που έλαβε χώρα στην Σαντράπεια Σχολή  στο Καστελλόριζο μέσα στο πλαίσιο του master class με θέμα: "Ανοιχτά προβλήματα για την ανάπτυξη της σκέψης" και απευθυνόταν σε παιδιά του Νηπιαγωγείου. (Προνήπια - Νήπια - δημοτικο -Γυμνάσιο). 23 Σεπτεμβρίου 2011

















===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Από το τριπλό σημείο επαφής έως το Καστελλόριζο

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Το τριπλό σημείο επαφής των ΑΟΖ της Αιγύπτου, της Ελλάδας και της Κύπρου είναι καθοριστικό, όχι ως ορισμός αλλά ως συνέπεια για το σύμπλεγμα του Καστελλόριζου. Αρχικά πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι ο μόνος τρόπος για να υπάρχει επαφή της ΑΟΖ της Ελλάδας με την ΑΟΖ της Κύπρου, είναι να έχει όχι μόνο το Καστελλόριζο μια οικονομική δραστηριότητα αλλά και η Στρογγύλη. Επιπλέον, πρέπει η τοπική ΑΟΖ να μην είναι περιορισμένη, διότι αυτή δε θα επαρκούσε για να δώσει την ιδιότητα της συνεκτικότητας στην ευρωπαϊκή ΑΟΖ. Κατά συνέπεια μια άμεση αντιμετώπισή της μπορεί να μην υποστηριχθεί από το διπλωματικό σώμα. Ένας τρόπος για να αποφύγουμε αυτή τη δυσκολία είναι να ενεργοποιήσουμε το τριπλό σημείο επαφής, το οποίο έχει τη δυνατότητα να αποδείξει την ύπαρξη μιας πλήρης ΑΟΖ για το σύμπλεγμα του Καστελλόριζου. Ο καθηγητής Καρυώτης προτείνει σε αυτό το πλαίσιο μια διακρατική συμφωνία μεταξύ Αιγύπτου, Ελλάδος και Κύπρου. Αυτή η ιδέα βασίζεται βέβαια και στη διακρατική συμφωνία της Αιγύπτου με την Κύπρου, η οποία έγινε το 2003. Με άλλα λόγια, να γίνει μια διπλή συμφωνία. Για να προωθήσουμε αυτήν την ιδέα σε πρακτικό επίπεδο μπορούμε να επισημάνουμε ότι η διακρατική συμφωνία με την Αίγυπτο προσφέρει ήδη στην Ελλάδα, το τριπλό σημείο επαφής, πράγμα το οποίο αποδεικνύει de facto και de jure την ύπαρξη της ΑΟΖ του Καστελλόριζου και μαζί και δίχως περιορισμούς. Δηλαδή αυτή η κίνηση δημιουργεί ήδη μια κατάσταση η οποία βοηθά το οικοδόμημα της διπλής συμφωνίας μεταξύ των τριών κρατών. Αντί να προσπαθήσουμε ν' αγγίξουμε πρώτα την κανονική ΑΟΖ του Καστελλόριζου, μπορούμε ν' αναζητήσουμε τη διπλή συμφωνία και για να γίνει αυτή μπορούμε να επικεντρωθούμε στο τριπλό σημείο επαφής. Σε κάθε περίπτωση είναι το πρέπον να παίξουμε με την Αίγυπτο, η οποία είναι ένας δύσκολος παίκτης που ξέρει από τη διπλωματία. Δεν πρέπει να έχουμε επιφυλάξεις για τις τοπικές αλλαγές. Τα οικονομικά συμφέροντα είναι τόσο σημαντικά που αγγίζουν αναγκαστικά την υψηλή στρατηγική του κράτους, κατά συνέπεια δεν πρέπει να εμπλέκουμε σε κομματικές αντιπαραθέσεις που δεν έχουν καμιά σχέση με το πλαίσιο της ΑΟΖ. Δεν πρέπει να ξεχάσουμε και το ιστορικό της Αιγύπτου… Αλλιώς θα παραμείνει επιφυλακτικά σε ένα παραδοσιακό συμμαχικό πλαίσιο. Αλλά σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να παραμερίσουμε το γεγονός ότι η Αίγυπτος υπέγραψε μια συμφωνία με την Κύπρο το 2003. Τώρα είναι η ώρα να κινηθούμε και ως Ελλάδα.


Δείτε επίσης την εισήγηση του Νίκου Λυγερού με θέμα: "Ελληνισμός και απέραντο γαλάζιο" στην Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού Νομού Λάρισας που έλαβε χώρα στη Στρατιωτική Λέσχη Φρουράς Λάρισας.



===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

ΚΑΛΕΣΜΑ ΠΡΩΗΝ ΕΦΕΔΡΩΝ ΚΑΤΑΔΡΟΜΕΩΝ ΚΑΙ ΠΕΖΟΝΑΥΤΩΝ

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Την 1η Οκτωβρίου 2011 ημέρα Σάββατο καί ώρα 19:00μ.μ δίνουμε ένα δυναμικό παρών όλοι οι πρώην Έφεδροι Καταδρομείς και Πεζοναύτες πού υπηρετήσαμε στις Ειδικές Δυνάμεις στην Πλατεία Συντάγματος. Καλούμε όλους τους πρώην έφεδρους Καταδρομείς καί Πεζοναύτες καθώς καί όσους εν ενεργεία Στελέχη πού υπηρετούν στις Ειδικές Δυνάμεις να δώσουν ένα δυναμικό παρών.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ:
Εμείς των Ειδικών Δυνάμεων την ημέρα πού απολυθήκαμε ΔΕΝ πεθάναμε ΟΥΤΕ εξαφανιστήκαμε. Είμαστε εδώ , ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ , ΖΟΥΜΕ μέσα στην Κοινωνία. ΒΛΕΠΟΥΜΕ , ΑΚΟΥΜΕ , παρακολουθούμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ καί είμαστε ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ με την κατάντια της Πατρίδας μας. Εμείς έχουμε ορκιστεί να φυλάττουμε Πίστη είς την Πατρίδα καί ο όρκος μας ισχύει μέχρι να πεθάνουμε. Εμείς λοιπόν οι Έλληνες Κομμάντος υπηρετήσαμε μια δύσκολη θητεία καί τον Μπερέ μας , τα Διακριτικά μας καί τα Σχολεία πού περάσαμε τα εξαγοράσαμε με ΙΔΡΩΤΑ καί ΑΙΜΑ. Όλα αυτά τα κάναμε για να κρατήσουμε τον Εχθρό, εκτός των τειχών καί τον Λαό μας να Ζεί με Ελευθερία καί Αξιοπρέπεια στη Πατρίδα του.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί σε Νόμιμα πλαίσια καθώς θα έχει δωθεί καταστατικό με τα Ονοματεπώνυμα των συμμετέχοντων στις Αστυνομικές Αρχές για να μην υπάρξουν έκτροπες καταστάσεις.
Οι συμμετέχοντες πού θα λάβουν μέρος θα φορούν ομοιόμορφα μπλουζάκια μαύρου χρώματος. Στη μπροστινή καί πίσω όψη θα διακρίνονται τα Εμβλήματα ” Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ ” καί ” ΘΑΡΣΗΝ ΧΡΗ ” για όσους υπηρέτησαν ώς Καταδρομείς καί Πεζοναύτες αντίστοιχα. Επίσης στο πίσω μέρος θα αναγράφεται η ομάδα πού διοργάνωσε την εκδήλωση ” ( Κ.Ε.Ε.Δ. ) ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΦΕΔΡΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ “.

Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΟΜΟΝΟΙΑΣ ΣΤΙΣ 18:00 μ.μ ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ :
Όσοι επιθυμούν να λάβουν μέρος μπορούν να επικοινωνούν με τον ” Σύνδεσμο Απόστρατων Ειδικών Δυνάμεων ” { http://www.facebook.com/profile.php?id=100001571063968 }.
Με την ομάδα μας ” ( Κ.Ε.Ε.Δ. ) ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΦΕΔΡΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ “ { http://www.facebook.com/groups/168714993153743/ }.

Στο Site www.keed-hellas.net

Με e-mail { keed.hellas@gmail.com }.

ΥΓ : Εμείς είμασταν καί είμαστε Στρατιώτες εν εφεδρεία ,ΔΕΝ σπάμε πεζοδρόμια, ΔΕΝ καίμε περιουσιες, ΔΕΝ γκρεμίζουμε θεσμούς, ίσα-ίσα υπάρχουμε για να τα προστατεύουμε.

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ ( Κ.Ε.Ε.Δ. ) ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΦΕΔΡΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ.


Θα ψάξω για μαύρη εργασία να βοηθήσω την οικογένεια μου για να μην φτάσω στο σημείο να σκοτώσω κάποιον πολιτικό ανεύθυνο.

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011 | 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Είμαι κάτω από 55 ετών Ανώτερος Αξιωματικός ε.α και φτύνω στα μούτρα σας. Έχω τιμηθεί με όλα τα μετάλια και τα παράσημα και με εύφημο μνεία για τις υπηρεσίες μου, δεν ‘έχω τιμωρηθεί ποτέ μου και έχω υπηρετήσει σε όλο τον κόσμο. Έχω υπηρετήσει 22 χρόνια στην ειδική μονάδα ΧΩΚ και ήμουνα παντού και πάντα και στην κρίση των Ιμίων ενεργοποίησα τους Πυραύλους ΧΩΚ. Στα 39 μου έπαθα έμφραγμα και υπεβλήθηκα σε εγχείρηση ανοικτής καρδιάς...Από τότε υπηρέτησα σε υπηρεσία γραφείου αποφάσισα να παραιτηθώ στα 50 μου με σκοπό να φροντίσω την υγεία μου…

Επειδή σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία τα μοσχεύματα έχουν ορισμένο χρόνο ζωής δεν πρόκειται να φτάσω στην ηλικία των 55 ετών , άρα φτύνω τώρα στα μούτρα σας γιατί δεν προλαβαίνω να φτύσω στους τάφους σας .
Λυπάμαι μόνο που από τους Αξιωματικούς του Κέντρου Επιχειρήσεων είμαι ο μόνος στην Ζωή από τους( 3 )τρεις συμμαθητές μου στην ίδια υπηρεσία έχουν πεθάνει οι δύο σε ηλικία 40 χρονών και φέτος πέθανε και ο αντικαταστάτης μου σε ηλικία 35 ετών όλοι από ο έμφραγμα και όλοι από το υψηλό στρες
Λυπάμαι μόνο που δημιούργησα οικογένεια με τρία παιδιά και τα τρία επιστήμονες και άνεργα !!
Λυπάμαι που τόσα χρόνια ήμουν δίκαιος και τίμιος ,λυπάμαι που για τα χάλια της Πατρίδος μου εσείς οι πολιτικοί είστε οι μοναδικοί υπεύθυνοι και την πληρώνουμε μόνο εμείς.
Λυπάμαι που με υποχρέωσαν να πληρώνω τα ταμεία σας και δεν μπορώ να εισπράξω τα χρήματα ούτε καν τις εισφορές μου (λόγω αδυναμίας πληρωμής ΜΤΣ ΒΕΑ ) και δεν μπορώ να βοηθήσω τα παιδιά μου .
Επειδή αυτοί που διορίσατε τα φάγανε και δεν τιμωρήθηκαν ΠΟΤΕ
Λυπάμαι που τόσα χρόνια δεν σας πήγα στα δικαστήρια γιατί επί 30 χρόνια με υπολογισμένα 10 χρόνια υπηρεσίες και πέραν του ωραρίου, νυχτερινά και αργίες δεν πήρα ούτε μια δραχμή ... υπερωρία ενώ οι πλασματικές υπερωρίες πάνε σύννεφο παντού

Υ.Γ: Επειδή δεν ήμουνα ποτέ ζήτουλας θα ψάξω για μαύρη εργασία να βοηθήσω την οικογένεια μου για να μην φτάσω στο σημείο να σκοτώσω κάποιον πολιτικό ανεύθυνο.

Παραθέτω τα προσόντα μου αν κάποιος, μπορεί να με χρειαστεί:

Γνωρίζω Αγγλικά, γνωρίζω υπολογιστές γνωρίζω από ασυρμάτους, γνωρίζω όλα των ειδών τα όπλα ατομικά και ομαδικά, μπορώ να σκοτώσω από 300μ απόσταση με μια σφαίρα, μπορώ να αναχαιτίσω ολόκληρο σμήνος αεροσκαφών και ελικοπτέρων, μπορώ να ανατινάξω οποιοδήποτε κτίριο, μπορώ να κάνω υποκλοπές τηλεπικοινωνιών, μπορώ να κάνω παρεμβολές, μπορώ να κάνω ότι δολιοφθορά μπορείτε να φανταστείτε.
Έχω ειδική εκπαίδευση στους υπολογιστές με ότι αυτό συνεπάγεται ...

Το μόνο μειονέκτημα μου ειναι οτι αγαπώ την Πατρίδα μου

Μακρυγιάννης Χρήστος
Ανώτερος Αξιωματικός ε.α

 πηγή

===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Τα 2,7 τρις θα τα πληρώσει η οικογένεια Rothschild (Ρότσιλτ) !

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο



 Η εκπομπή του Τριανταφυλόπουλου για τις μετοχές των 2.7 τρίς ευρώ .
Παρακολουθείστετο μετά το 17 λεπτό . Πρίν απ΄αυτό υπάρχει το θέμα της ΑΟΖ με τον κ. Λυγερό .



===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Η αντικειμενική αξία του Αιγαίου

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Όταν προσπαθούμε να πείσουμε μερικούς δικούς μας για την αξία του Αιγαίου, αντιμετωπίζουμε μεγάλες δυσκολίες για διάφορους λόγους, οι οποίοι είναι μεταξύ άλλων, η επιφύλαξη, ο φόβος, η φοβία, ο ενδοτισμός κι ο ραγιαδισμός. Άλλοι έχουν προβλήματα με τα διαγράμματα Voronoi και την τριγωνοποίηση Delaunay, λόγω του γνωστικού αντικειμένου. Κι άλλοι δεν μπορούν να συλλάβουν την εφαρμογή της τοποστρατηγικής στην περιοχή. Σκεφτήκαμε λοιπόν ότι ακόμα κι η απλοϊκή ανάγνωση του βιβλίου του Υπουργού Εξωτερικών της Τουρκίας μπορεί να βοηθήσει αποτελεσματικότερα όλους αυτούς τους δικούς μας.
«Το Αιγαίο, που βρίσκεται σε μία κοντινή απόσταση κι από τις τρεις ηπείρους και παρέχει τη δυνατότητα του ανοίγματος και στις τρεις χωρίς κάποιο χερσαίο εμπόδιο, έχει από αυτήν την άποψη μία πρώτης τάξης στρατηγική σημασία όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά και την Τουρκία.»
Σε αυτό το επίπεδο, αναγνωρίζουμε μία ολική προσέγγιση που αναδεικνύει την κομβική και συνεκτική ιδιότητα του Αιγαίου ως ολότητα, δίχως να δοθεί έμφαση στα νησιά. Συνεχίζουμε λοιπόν το απόσπασμα.
« Αυτή η θάλασσα – πέρασμα, που κατέχει μία προσδιοριστική θέση στη γεωπολιτική, γεωστρατηγική, γεωοικονομική και γεωπολιτισμική αλληλεπίδραση της Βαλκανικής χερσονήσου με την χερσόνησο της Μικράς Ασίας και την Μέση Ανατολή, παρουσιάζει μία πολύπλοκη δομή στο εσωτερικό της αποτελούμενη από χιλιάδες νησιά, νησίδες και βραχονήσια».
Εδώ βλέπουμε μία παράξενη εφαρμογή της τοπολογικής έννοιας του τριπλού σημείου επαφής και της τοποστρατηγικής έννοιας της βαλκανοποίησης (βλ. Opus), δίχως να δοθεί έμφαση στη δομή. Υπάρχει όμως και συνέχεια με περισσότερες λεπτομέρειες.
«Τα νησιά του Αιγαίου, που ταξινομούνται σε έξι βασικές ομάδες – νησιά του βορείου Αιγαίου, των βόρειων Σποράδων, των Κυκλάδων, του ανατολικού Αιγαίου, των Δωδεκανήσων και του νότιου Αιγαίου – σχηματίζοντας μεταξύ τους στρατηγικά περάσματα, δημιουργούν στρατηγικούς υποάξονες που αυξάνουν την συνολική σημασία του Αιγαίου.».
Σε αυτό το επίπεδο βρίσκουμε επιφαινόμενα των διαγραμμάτων Voronoi και της τριγωνοποίησης Delaunay που καθορίζουν όχι μόνο τη δομή, αλλά και τις σχέσεις των ομάδων. Ας εξετάσουμε, όμως, και το συμπέρασμα για να κλείσουμε.
«Το γεγονός ότι η συντριπτική πλειονότητα των νησιών του Αιγαίου βρίσκεται υπό ελληνική κυριαρχία, αποτελεί το σημαντικότερο αδιέξοδο της πολιτικής της εγγύς θαλάσσιας περιοχής της Τουρκίας».

Ν. Λυγερός
===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Η φιμωμένη είδηση, που δεν προβλήθηκε από την ελληνική τηλεόραση!!!

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011 | 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Η δικαστής Γρεβενών κα Μαρία Μαργαρίτη, εκδιώχθηκε κακήν κακώς από το δικαστικό σώμα, όταν έβγαλε στην φόρα παρτίδα κονδυλίων που προορίζονταν ως οικονομική ενίσχυση σε σεισμοπαθείς, τα οποία κατασπαράχθηκαν από κρατικούς και παρακρατικούς φορείς.
Παράλληλα, ξεμπρόστιασε ολόκληρο το δικαστικό σώμα, αποκαλύπτοντας τον ΟΙΚΟ ΑΝΟΧΗΣ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ. Εκατοντάδες ανήλικοι έχουν κακοποιηθεί σεξουαλικά (και πολλές φορές έναντι αμοιβής που απολαμβάνουν δικαστικοί και άλλοι μεσάζοντες) σε μυστικό χώρο, ειδικά διαμορφωμένο εντός των δικαστηρίων!


Η κα Μαρία Μαργαρίτη, προέβη σε απεργία πείνας έξω από το Μέγαρο Μαξίμου, ζητώντας την πλήρη αποκατάστασή της και την ανάδειξη των παραπάνω θεμάτων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο θέμα μέχρι αυτή την στιγμή ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΕΔΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΜΕΣΟ, παρά μόνο από το BBC, ενώ στο YouTube η μαζική διανομή του βίντεο δεν επιτρέπεται (αναγράφεται η ένδειξη “Embedding disabled by request”).
Δυστυχώς η τηλεόραση μόνο ρόλο υπνωτισμού παρέχει στην κοινωνία μας. Το μόνο που δείχνουν και το μόνο που μαθαίνουμε είναι το DVD του Μάκη και ποιος θα γίνει παπάς στη θέση του παπά.
Αν μπορούμε να αντιδράσουμε κάπως με τα εφόδια που διαθέτουμε, είναι να ενημερώσουμε όσους περισσότερους μπορούμε μέσω του Internet.
Τέτοια mail s πρέπει να γίνονται forward αμέσως.
Παρακαλώ στείλτε το σε όσους μπορείτε. Αυτή η είδηση ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΑΦΤΕΙ επειδή το θέλουν τα συμφέροντα τους.
Κοσμάς Ν. Ζαχαράτος
δικαστής Γρεβενών

πηγή
===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Ο Αρειος Πάγος διαβίβασε στην βουλή την μήνυση Δ. Αντωνίου για Εσχάτη Προδοσία

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Η μήνυση του γιατρού Δημήτρη Αντωνίου, με την οποία μέλη της κυβέρνησης και βουλευτές που ψήφισαν υπέρ του μνημονίου κατηγορούνται για το κορυφαίο πολιτικό αδίκημα - κακούργημα της Εσχάτης Προδοσίας!!!
Ζητούνται 30 έντιμοι βουλευτές να αποφασίσουν για το τελευταίο στάδιο της μήνυσης του Δημήτρη Αντωνίου για εσχάτη προδοσία των 173 βουλευτών:

ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ: Ο ΛΑΟΣ ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ

Η μήνυσή μου για Εσχάτη Προδοσία κατά της Βουλής και της Κυβέρνησης με το αρ.πρωτ.3088/20-09-2011 διαβιβαστικό του εισαγγελέα του ΑΠ Αθανασίου Κατσηρώδη, διαβιβάστηκε στην Βουλή σύμφωνα με το άρθρο 86 Συντ. και τον 3126/2003 «περί ευθύνης υπουργών».
Ο ελληνικός λαός τίθεται πλέον ενώπιον των ευθυνών του. Καλείται να γίνει, ως οφείλει, ΔΙΚΑΣΤΗΣ των ΠΡΟΔΟΤΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ, δια της εκλογής μιας νέας ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣ αποφασισμένης να δικάσει τους Προδότες.
Καλούνται επίσης οι νυν βουλευτές-κατηγορούμενοι, εάν πράγματι πιστεύουν στην αθωότητά των, να κινήσουν οι ίδιοι εκούσια τις διαδικασίες δίκαιης δίκης των, ώστε να αποδείξουν περίτρανα την υποτιθέμενη αθωότητά των. Αλλιώς, εάν εκμεταλλευτούν το παγκοσμίως αντισυνταγματικό άρθρο 86 του Συντ.- προιόν της διαστροφικής νομικής σκέψης του Ευ. Βενιζέλου- και μπλοκάρουν την νομική διαδικασία και θέσουν την υπόθεση στο αρχείο, θα ομολογήσουν την ενοχή των για ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. Όμως, πρέπει να ξέρουν, ότι η αρχειοθέτηση της υπόθεσης με τον διαδικαστικό αυτό τρόπο, ΔΕΝ δημιουργεί δεδικασμένο, με αποτέλεσμα μια επόμενη εθνική βουλή να ανασύρει και να δικάσει τους Προδότες. Δεν υπάρχει δρόμος διαφυγής των Προδοτών.
Οι θεσμικοί συνταγματολόγοι πρέπει να πάρουν επιτέλους θέση: Πως θα προωθηθούν οι σχετικές δικονομικές διαδικασίες στην Βουλή, όταν τουλάχιστον 173 βουλευτές (οι ψηφίσαντες το μνημόνιο) είναι κατηγορούμενοι και ως τέτοιοι εξαιρούνται των σχετικών ψηφοφοριών, με συνέπεια να μην συγκεντρώνεται η ελάχιστη πλειοψηφία των 151 βουλευτών. Δεν είναι αυτό ανυπέρβλητο συνταγματικό κώλλυμμα, ικανό να διαλύσει την Βουλή?
Οι ευθύνες τέλος του Προέδρους της Δημοκρατίας είναι τεράστιες. Είναι κι αυτός μεταξύ των κατηγορουμένων. Δεν μπορεί, ηθικά και πολιτικά, να ασκήσει πλέον τα καθήκοντά του ως «συνεχιστή της ψυχής και της ιστορίας του Ελληνικού Έθνους»! Οφείλει να παραιτηθεί άμεσα ! Θα του το ζητήσω με προσωπική μου επίσκεψη μαζί τους τις επόμενες ημέρες.

Χαλκίδα 21-09-2011 Δημ. Αντωνίου

Το τελευταίο στάδιο της μήνυσης του Δημήτρη Αντωνίου:

Τι θα αποφασίσει η ελληνική βουλή όταν 173 βουλευτές από τους 300 κατηγορούνται για εσχάτη προδοσία;
Εδώ προκύπτει μείζον συνταγματικό πρόβλημα αξιοπιστίας και νομιμότητας του δημοκρατικού μας συστήματος.

Τι σημαίνουν τα ανωτέρω :

Α. Αποδεικνύεται ότι η μήνυση του Δημήτρη Αντωνίου δεν ήταν προδήλως αβάσιμη (όπως ήθελαν να την παρουσιάσουν), αλλά εμπεριέχει σοβαρές ενδείξεις διάπραξης του αδικήματος της εσχάτης προδοσίας.

Β. Αποδεικνύεται ότι ένας πολίτης με ψυχή, σθένος, πίστη και πείσμα μπορεί να χτυπήσει το σύστημα και να απαιτήσει την εφαρμογή του νόμου ακόμα και κατά του πυρήνα της εξουσίας.


Γ. Αποδεικνύεται ότι ο Δημήτρης Αντωνίου είχε απόλυτο δίκιο αντιμετωπίζοντας πρόσφατα τις δια του τύπου προσβολές και σπέκουλες (κατευθυνόμενες και μη) που ήθελαν να παρουσιάσουν την μήνυσή του απορριφθείσα ως δήθεν αβάσιμη.


Δ. Η Βουλή οφείλει να εξετάσει την κατηγορία εναντίον μελών της για την διάπραξη του κορυφαίου πολιτικού ποινικού αδικήματος. Σύμφωνα με έγκυρους νομικούς κύκλους, οι μηνυόμενοι βουλευτές οφείλουν να απόσχουν από κάθε σχετική ψηφοφορία.


Ε. Είναι αλήθεια ότι οι διατάξεις του Ποινικού Κώδικα για την εσχάτη προδοσία δεν γράφτηκαν για βουλευτές, αλλά για πραξικοπηματίες. Το κορυφαίο πολιτικό, νομικό και κοινωνικό ερώτημα: τι γίνεται στην περίπτωση που οι ίδιοι οι βουλευτές καταλύσουν το Σύνταγμα κατά τις θεμελιώδεις αρχές του, οφείλει να απαντηθεί. Είναι σαφές ότι το ερώτημα δεν μπορεί να απαντηθεί από τους ίδιους τους πράξαντες, ούτε (δυστυχώς) απονέμεται από το Σύνταγμα στον λαό η δυνατότητα άσκησης ποινικών διώξεων. Στην περίπτωση του ποινικού αδικήματος δεν επαρκεί η οποιαδήποτε πολιτική καταδίκη την ώρα των εκλογών. Είναι λοιπόν ευνόητο ότι ο νομικός κόσμος της χώρας οφείλει πλέον να λάβει σαφείς και καθαρές θέσεις επί του θέματος.


ΣΤ. Πολιτικά, οι θιασώτες της υπερψήφισης του μνημονίου θα πρέπει να αναζητούν σπήλαια για να κρυφτούν. Είναι η πρώτη φορά που κατά την ισχύ του Συντάγματος του 1974 φτάνει στην Βουλή κατηγορία για εσχάτη προδοσία και μάλιστα εναντίον μελών της κυβέρνησης και βουλευτών. Μόνο και μόνο αυτή η εξέλιξη που προκλήθηκε από τις δικές τους πράξεις του καθιστά υπόλογους έναντι του λαού και της ιστορίας – και μην πουν κάποιοι από τους υπό κατηγορία βουλευτές ότι δεν διάβασαν το μνημόνιο πριν το ψηφίσουν … . Αυτό δεν τους αθωώνει, αλλά τους καταδικάζει οριστικά.


===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Η διακοπή ήδη πληρωμένου λογαριασμού της ΔΕΗ είναι κλοπή !!! Συλλάβετε τον υπάλληλο που θα σας κόψει το ρεύμα έστω και με την βία !

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Απλά μέτρα μη-καταβολής του χαρατσιού για τα ακίνητα:
  Η διακοπή ήδη πληρωμένου ρεύματος είναι κλοπή, που διώκεται αυτεπάγγελτα και με την διαδικασία του αυτοφώρου. Συνεπώς:
α) Καλύψτε τα ρολόγια σας-ατομικά ή συλλογικά- με ντουλάπια ή κάγκελα ασφαλείας, ώστε να μπορεί ο υπάλληλος να βλέπει την ένδειξη, αλλά να μην μπορεί να ανοίξει τον μετρητή και να βάλει χέρι (να κόψει το ρεύμα).
β) πληρώστε μόνο τη αξία του ρεύματος και τίπτα άλλο. Αν δεν το δεχονται τότε, πληρώστε το στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων της περιοχής σας (βρίσκεται μέσα στις τοπικές εφορίες) και προσκομίστε την απόδειξη την ΔΕΗ
γ) αν σας σε κάθε περίπτωση, ο υπάλληλος σας ξεγελάσει κι ανοίξετε τα ντουλάπια ή τα κάγκελα και σας κόψει το ρεύμα, αφού το έχετε ήδη πληρώσει, τον "συλλαμβάνετε" με την βία (είναι νόμιμο), καλείτε την αστυνομία και τον μηνύετε για κλοπή ηλεκτρικού ρεύματος, με την διαδικασία του αυτοφώρου.

 ΠΗΓΉ
===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Κέντρο στρατηγικών μελετών STRATFOR : "Δεν αποκλείεται πλήγμα από Ελλάδα κατά της Τουρκίας"

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Μια ανάλυση που δημιουργεί πολλά ερωτήματα και δεν αποκλείει πρώτο ελληνικό στρατιωτικό πλήγμα στην Τουρκία σε περίπτωση που η Τουρκία επιμείνει να στείλει σκάφη της στην ελληνική υφαλοκρηπίδα ή ενοχλήσει την γεώτρηση της Κύπρου, δημοσιεύει το κέντρο στρατηγικών μελετών STRATFOR - http://www.stratfor.com/regions - (με τεράστια επιρροή στην Ουάσιγκτον και το Πεντάγωνο), το οποίο στελεχώνεται από πρώην στελέχη της CIA, του Στέϊτ Ντιπάρτμεντ κλπ.

Στην ανάλυση αναφέρεται ότι «Μπορεί η Ελλάδα να είναι απασχολημένη με την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης αν όμως η Τουρκία επιμείνει και στείλει πολεμικά πλοία να συνοδεύσουν ερευνητικά σκάφη για τη διενέργεια δικών της ερευνών σε «αμφισβητούμενα» (disputed) ύδατα στην ελληνική υφαλοκρηπίδα ή την κυπριακή ΑΟΖ, τότε η ελληνική κυβέρνηση ίσως μπει στον πειρασμό να επιχειρήσει τη συσπείρωση του λαού της, οπότε μια σύγκρουση με την Τουρκία δεν προβάλει και ως μια τόσο κακή ιδέα»!

Αν το έλεγε οποιοσδήποτε άλλος θα ακουγόταν τουλάχιστον εκτός τόπου και χρόνου για όσους γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα στην ελληνική πολιτική σκηνή, αλλά το STRATFO δεν είναι τυχαίος φορέας στρατηγικών αναλύσεων. Είναι γεγονός ότι σε όλες τις Πτέρυγες Μάχης της Π.Α. επικρατεί εδώ και είκοσι ημέρες επιχειρησιακός οργασμός (το STRATFOR, έχει εκφράσει στο παρελθόν το … δέος του για τις δυνατότητες της Π.Α.), αλλά μπορεί κανείς να φανταστεί τη νυν πολιτική ηγεσία να διατάσσει κάτι τέτοιο;

Πάντως στην ίδια ανάλυση σημειώνετια ότι Τουρκία το έχει παρακάνει και χρησιμοποιεί «σκληρή ρητορική η οποία όμως στερείται ουσίας: Εναντίον του Ισραήλ, με θετικά γι’ αυτήν αποτελέσματα σε επίπεδο δημόσιας εικόνας και επικοινωνιακής διείσδυσης στον αραβικό κόσμο, με σημαντικές όμως απώλειες στον τομέα της αξιοπιστίας, αφού όπως αναφέρεται στην ανάλυση, δεν φαίνονται οι Τούρκοι να είναι διατεθειμένοι να υλοποιήσουν τις απειλές τους για την αποστολή πολεμικών πλοίων που θα συνοδεύσουν έναν νέο «στόλο ελευθερίας» για τη Γάζα. Κάτι που έχει σημειώσει ήδη το defencenet.gr.

«Όντως οι ΗΠΑ είχαν μείνει εξαιρετικά σιωπηλές (extremely quiet) αν κυβερνητικοί αξιωματούχοι των ΗΠΑ έστειλαν ειδικά προς την Τουρκία αρνητικά μηνύματα». Με αυτό το σκεπτικό το STRATFOR προβλέπει ένταση στις σχέσεις ΗΠΑ-Τουρκίας το προσεχές διάστημα.

Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr

===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Επιχείρηση "Ατσάλινη Μέγγενη": F-16 της Π.Α. ταξιδεύουν για το Ισραήλ

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη F-16 πρόκειται να μεταβούν στο Ισραήλ, όπου θα εκτελέσουν κοινές ασκήσεις με τα τις ισραηλινές Μοίρες των F-16, προσβολής στόχων εδάφους και συνεργασίας σε αποστολές αέρος-αέρος. Ο χρόνος μετάβασης έχει καθοριστεί για τα μέσα Οκτωβρίου. Ο πολιτικός συμβολισμός ισχυρός: Θέλουν να καταδείξουν στους «πειρατές» της περιοχής (Τουρκία) ότι υπάρχει ισχυρή δύναμη «ασφαλείας» και σταθερότητας η οποία μπορεί αν αντιμετωπίσει όλες τις καταστάσεις.

Τα μαχητικά θα είναι από την 115 ΠΜ (Μοίρες 343, 340 με F-16 Block 52+), αλλά πιθανόν και από την 335 Mοίρα (F-16 Adv.)που εδρεύει στον Άραξο, σε περίπτωση που Ισραηλινοί προλάβουν να ετοιμάσουν «σχολείο» για τα Spice 1000 και 2000 τα οποία όταν έρθουν στην Ελλάδα θα τα “αναλάβει” η 335 στον Άραξο.


Η 335M μεταμορφώνεται στην ισχυρότερη Μοίρα τακτικής κρούσης της Ευρώπης και μία από τις ισχυρότερες του ΝΑΤΟ με όπλα JSOW, JDAM, Spice 1000 & 2000. Οι συλλογές των Spice αποτελούν καινοτομία για το ελληνικό οπλοστάσιο καθώς θα είναι η πρώτη φορά που θα αποκτηθεί δυνατότητα βολής απλών βομβών των 1000 λιβρών σε απόσταση 60 χλμ.

Δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα η αποστολή της 335 η οποία εξαρτάται από το αν θα υπάρξει εκπαίδευση για τα Spice.

Η άφιξη στων ελληνικών μαχητικών στο Ισραήλ και η σύζευξή τους με την ισραηλινή Αεροπορίας, δημιουργεί την κορυφαία αεροπορική μαχητική δύναμη παγκοσμίως και μια "ατσάλινη μέγγενη" - όπως λένε στην Αεροπορία - στην Α.Μεσόγειο που θα αποτελούσε καθαρή τρέλα για όποιον ήθελε να δοκιμάσει την ισχύ της.

Αντίθετα, ματαιώθηκε οριστικά η έλευση σε αυτή την φάση των ισραηλινών μαχητικών F-16 και αριθμού ελικοπτέρων στον Άραξο και την Ανδραβίδα για συνασκήσεις, καθώς βασική αρχή της ισραηλινής Αεροπορίας είναι σε περιπτώσεις κρίσης το σύνολο των μέσων της να βρίσκεται ετοιμοπόλεμο στα αεροδρόμιά της. Αντίθετα ισχύει η δυνατότητα μεταστάθμευσης για περίπτωση κρίσης, όπως προβλέπει το συμμαχικό σύμφωνο μεταξύ των δύο χωρών.

Επίσης :

Στην πιο κρίσιμη ώρα για την Κύπρο, ίσως την κρισιμότερη μετά το 1974, η Ρωσία ρίχνει όλο το πολιτικό και στρατιωτικό της βάρος υπερ της Μεγαλονήσου: Κατ'αρχήν ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέϊ Λαβρόφ, επιδίωξε και συναντήθηκε στο περιθώριο της συνέλευσης του ΟΗΕ με τον πρόεδρο της Κύπρου Δ.Χριστόφια και μετά προχώρησε σε μια εξαιρετικά σαφή και καθαρή δήλωση υπέρ της Κύπρου.


Δεύτερον στην περιοχή ήδη πλέει ένα ρωσικό υποβρύχιο με κατευθυνόμενα βλήματα (συμβατικό και όχι πυρηνικό όπως οι πληροφορίες ανέφεραν αρχικά από την Μόσχα).

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος Χριστόφιας χαρακτήρισε τη θέση της Μόσχας για τις έρευνες ως "Ασπίδα για την Κύπρο" και όχι τυχαία: Όπως προαναφέραμε ένα ρωσικό υποβρύχιο κατευθυνομένων βλημάτωνπερπολεί στην περιοχή ενώ παρασκηνιακά έχουν δοθεί οι κατάλληλες διαβεβαιώσεις για την παροχή ασφάλειας στην Κύπρο...

Ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών προειδοποίησε την Τουρκία "να αποφύγει βήματα τα οποία θα κλιμάκωναν την κατάσταση" και πρόσθεσε: "Ενθαρρύνουμε όλους να παραμείνουν εντός των πλαισίων του Δικαίου της Θάλασσας", όπως είπε.

"Συνεργαζόμαστε σθεναρά στα διεθνή θέματα, στον ΟΗΕ και στον Οργανισμό Συνεργασίας και Ασφάλειας στην Ευρώπη και εκτιμούμε τη συμβολή της Κύπρου στην προώθηση της στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ της Ρωσίας και της ΕΕ", επισήμανε ο Λαβρόφ.
Αναφερόμενος στις έρευνες που ξεκίνησαν στην κυπριακή ΑΟΖ, ο Σεργκέι Λαβρόφ δήλωσε ότι "η θέση μας βασίζεται στο διεθνές δίκαιο και ειδικά για την περίπτωση αυτή στη σύνοδο του 1982 του Δικαίου της Θάλασσας".

Όσον αφορά στο Κυπριακό, τόνισε ότι "όπως και σε κάθε άλλο ζήτημα, η Ρωσία είναι ένθερμα υπέρ της επίτευξης συμφωνίας στη βάση των διεθνώς συμφωνημένων αρχών και στην περίπτωση αυτή μιλούμε για τα ψηφίσματα του ΣΑ. Τα ψηφίσματα αυτά περιγράφουν τις παραμέτρους για την εξεύρεση διευθέτησης, η οποία θα είναι αντικείμενο της συμφωνίας και των δύο κοινοτήτων, θα είναι διαρκής και θα είναι αντικείμενο ισχυρής διεθνούς υποστήριξης".

Μην ξεχνάμε ότι η Ρωσία έχει ζητήσει δια της Gazprom την άδεια παραχώρησης ερευνών και εκμετάλλευσης δύο "Οικοπέδων" που βρίσκονται στην κυπριακή ΑΟΖ.

Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr
===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

"ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ"


Στον αρχαίο ελληνικό κόσμο, η περηφάνια ήταν ένα συναίσθημα ανεπτυγμένο σε τέτοιον βαθμό, ώστε το προσκύνημα σε άλλον άνθρωπο (οποιοσδήποτε κι αν ήταν αυτός), θεωρούνταν πράξη κατάπτυστη, που μόνο βάρβαροι θα μπορούσαν να την τελέσουν. Ακόμη κι όταν ήθελαν να προσευχηθούν στους θεούς τους, ούτε έσκυβαν κι ούτε γονάτιζαν, αλλά έτειναν τα χέρια προς τον ουρανό.

Στα αρχαία ελληνικά κείμενα, υπάρχει πλήθος επικριτικών και καταδικαστικών αναφορών για το προσκύνημα. Αναφέρονται ενδεικτικά:
«Οι Αιγύπτιοι δεν ομοιάζουν με τους Έλληνες• αντί να χαιρετηθούν όταν συναντηθούν στους δρόμους, προσκυνούν κατεβάζοντας μέχρι το γόνατο το χέρι» (Ηρόδοτος, «Ευτέρπη», 80)


 «Το προσκύνημα αφορά μόνον τους βάρβαρους» (Δημοσθένης 549.16).
«Οι Πυθαγόρειοι απείχαν από δεήσεις και ικεσίες κι από κάθε είδους ανελεύθερη κολακεία, ως άνανδρες και ταπεινές» (Ιάμβλιχος, «Πυθαγορικός Βίος», 236).
«Ο Μίνως, ως δικαστής στον Άδη, απέστελλε στους χώρους των ασεβών και τις ψυχές όσων είχαν την απαίτηση ή απλώς ανέχονταν να προσκυνούνται ενόσω ζούσαν» (Λουκιανός, «Νεκυομαντεία», 473).
«Αυτός που σκύβει, ταπεινώνει την ψυχή του» (Λουκιανός, «Νιγρίνος», 21).
Και μετά ήρθε ο Ιουδαιοχριστιανισμός ...;
Την θέση τής περηφάνειας, πήρε η «ταπεινότητα» και η οσφυκαμψία. Η εξαίρεση, έγινε κανόνας ...;
 "ΟΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΡΘΙΑΣ ΣΤΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ"- Αριστοτέλης

 Σαφείς καταδικαστικές αναφορές γύρω απο την καθαρώς βαρβαρική " συνήθεια " του προσκυνήματος και της γονυκλισίας, υπάρχουν διάσπαρτες μέσα στα κείμενα όχι μόνον της Αρχαίας αλλά και της Νεωτέρας Γραμματείας μας, καθώς και στις στήλες των διαφόρων Λεξικών της Ελληνικής Γλώσσης. Ο ποιητής Θέογνις ο Μεγαρεύς { ΣΤ' αι. π.χ. } καταδικάζει ακόμη και την απλή κλίσι της κεφαλής χαρακτηρίζοντας την ώς δουλική συμπεριφορά:

" Ού ποτε δουλική κεφαλή ιθεία πέφυκεν, άλλ' αιει σκολιή, καυχένα λοξόν έχει " | " Ουδέποτε δουλική κεφαλή γεννήθηκε όρθια, αλλά πάντοτε κυρτή και τον αυχένα λοξόν τον έχει ". { Ελεγ. 535 }

Ο ίδιος δέ, ώς Έλλην, δηλώνει κατηγορηματικά:

" Ούποτε... υπό ζυγόν δύσλοφον αυχνένα θήσω, ούδ'εί μοι Τμώλος έπεστι κάρη "

| " Δεν θα θέσω υπό δύσλοφον ζυγόν τον αυχένα, ακόμα και άν το όρος Τμώλος πέσει επί της κεφαλής μου " { Ελεγ. 985 }

Ο Ηρόδοτος, στο Β-80 της " Ιστορίης του " μας περιγράφει τα ιδιαιτέρως παράξενα ήθη των Αιγυπτίων, αφηγείται έκπληκτος και καταγράφει ώς αξιοθέατον:

" Τόδε μέντοι άλλο { οι Αιγυπτίοι } Ελλήνων ουδαμοίσι συμφέρονται, αντί του προσαγορεύειν αλλήλους έν τήσι οδοίσι, προσκυνέουσι κατιέντες μέχρι τού γούνατος την χείρα! " | " Και σ'αυτό το άλλο οι Αιγύπτιοι δεν ομοιάζουν με τους Έλληνες, αντί να χαιρετηθούν όταν συναντηθούν είς τας οδούς, προσκυνούν κατεβάζοντας μέχρι το γόνατο το χέρι ! ".

Και ο λεξικογράφος Ησύχιος, είς το λήμμα " αντίχειρες ", παρατηρεί:

" Έννια των βαρβάρων εθνών, τους αντίχειρας υποτιθέντα τοίς γενείοις, και τους δακτύλους εκτείνοντα, προσκυνεί τούς ηγουμένους αυτών ".

" Προσκυνείν ώσπερ έν τοίς βαρβάροις " | " Το προσκύνημα αφορά μόνον τους βάρβαρους " { Δημοσθ. 549.16 }

Η παγκόσμιος Ιστορία της " Ακαδημίας Επιστημών ΕΣΣΔ " { Εκδ. 1957, σελ. 647 - 652 } σχολιάζει διεξοδικώς τις απίστευτες αυτές εκφράσεις και συνήθειες: " Οι βασιλίσκοι της Συρίας συνήθιζαν όταν απευθύνοντο στον Φαραώ, να εκδηλώνουν με δουλικές εκφράσεις την εξάρτηση τους απο αυτόν, " στα πόδια του κυρίου μου επτά κι άλλες επτά φορές πέφτω να προσκυνήσω και με την κοιλιά μου και με την ράχη μου "... Ο εξαρτημένος άρχιζε με την προσφώνηση " στον Κύριο μου, στον Ήλιο μου πέφτω ", έφθανε μάλιστα στο σημείο να αυτοονομάζεται και " σκύλος του κυρίου του "

Ο Στοβαίος είς το Περί Νόμων και Εθών { 41 }, διασώζει την πληροφορία ότι: " Πέρσαις... εάν τινα προστάξη ο βασιλεύς μαστιγώσαι, ευχαριστεί ώς αγαθού τυχών ότι αυτού εμνήσθη ο βασιλεύς " | " Στην Περσία, εάν κάποιος μαστιγωθεί κατόπιν εντολής του βασιλέως, τον ευχαριστεί ".

Και επί σουλτανικής ακόμη Τουρκίας γινόταν στα ανάκτορα της Κωνσταντινούπολης η επίσημη τελετή του προσκυνήματος, κατά την οποία οι πολιτικοί και στρατιωτικοί αξιωματούχοι, αλλά και οι δυτικοί πρεσβευτές, υπέβαλλαν τα συγχαρητήρια τους στον σουλτάνο προσκυνώντας κροσωτή ταινία στα πόδια του θρόνου του. Μόνον οι " υπόδουλοι " Έλληνες ήταν " Απροσκύνητοι ".
Γράφει ο σουλτάνος Σελίμ Β' πρός τον υιό του, το 1572: " Παιδί μου, ο θεός εβοήθησε και ενίκησα και πήρα την Κύπρο, τους άπιστους ανθρώπους όπου δεν με επροσκενούσαν..."

Ο Ι. Κακρίδης αναφέρει χαρακτηριστικά: " Στα Λαηνά του Σουφλιού, είναι ένας τσοπάνος που φτιάνει θαυμάσιες γκλίτσες. Σε μία απο αυτές παρίστανε τον Τούρκο να κόβει το κεφάλι ενός Έλληνα. Ο Έλληνας στέκει όρθιος, και με χωρίς κεφάλι που είναι. Κι όταν ρωτήσαν τον τσοπάνο γιατί στέκει όρθιος, αφού είναι χωρίς κεφάλι, αποκρίθηκε - Γιατί είναι Έλληνας - " { Οι Αρχαίοι Έλληνες στην Νεοελληνική Παράδοση, εκδ. ΜΙΕΤ, σελ. 32, 52 }

Πράγματι οι Έλληνες, άν και λίαν ευσεβείς, δεν " έκυπτον ", ούτε και όταν προσευχόταν. Είναι γνωστό ότι επικαλούντε τους επουράνιους θεούς δι'απλής ανατάσεως των χεριών, " άρσεως ", εξ ου αρα = προσευχή, αράομαι = προσεύχομαι.

" Λαοί δ' ηρήσαντο { δηλ. προσευχήθηκαν }, θεοίσι δε χείρας ανέσχον " { Ιλιάς Η 177 }"

... στάντες ευξόμεθα αυτοίς, ανατείνοντες των χείρε αγαθόν δίδοναι... " { Αριστοφ. Όρνιθες 621 }

" ... θεοκλυτούντος και πρός τον ουρανόν ανατείνοντας τάς χείρας... " { Πλουτάρχου. Βίος Αλεξάνδρου 19 }

" ...ανίσχοντες χέρας, αθανάτοις εύχοντο " { Βακχ. Διθύρ. 25 }

Τα κείμενα μας είναι γεμάτα απο παρίμοιες περιγραφές και εικόνες. Όταν εδέοντο πρός τους θαλάσσιους θεούς, τότε άπλωναν τα χέρια τους πρός την θάλασσα, ενώ όταν απευθυνόταν πρός τους θεούς του Κάτω Κόσμου χτυπούσαν το έδαφος με τα πόδια τους - προκειμένου να εισακουσθούν - και όχι δια της παλάμης, αποφεύγοντας έτσι την οσφυοκαμψία, το κύπτειν, αφού όπως επεξηγεί ο Λουκιανός { Νιγρίνος 21 }: " Ο υποκύψας, την ψυχήν ταπεινώνει, τη του σώματος ομοιότητι ".

Γι'αυτό και ο Διογένης ο Κυνικός, όταν κάποτε είδε μιά γυναίκα να γονατίζει για να προσκυνήση, με την κεφαλή επί του εδάφους, την επετίμησε με την γνωστή του " αθυροστομία ":

" Ούκ ευλαβή, ώ γύναι, μή ποτε θεού όπισθεν εστώτος ασχημονήσης; " { Διογένης Λαέρτιος - Βίος Διογένους 37 }

Ο Πυθαγόρας φαίνεται ότι ήτο ιδιαιτέρως αυστηρός, διότι απαγόρευε ακόμη και την παραμικρή δέησι. Γράφει ο Ιάμβλιχος στον " Πυθαγορικόν Βίον " { 236 }:

"Οι Πυθαγόρειοι απείχοντο δεήσεων και ικετειών και πάσης τής τοιαύτης ανελευθέρου θωπείας { κολακείας } ώς ανάνδρου και ταπεινής ούσης ".

Γι'αυτό ο Μίνως, ώς δικαστής στον Άδη, απέστελλε στους χώρους των ασεβών και τις ψυχές όσων είχαν την απαίτηση ή απλώς ανέχοντο να προσκυνούνται ενόσω ζούσαν.

" Μίνως, επιμελώς εξετάζων, απέπεμπεν έκαστον ές τον των ασεβών χώρον... μάλιστα εκείνων ήπτετο, των προσκυνείσθαι περιμενόντων ". { Λουκιανού - Νεκυομαντεία 473 }

Η προσκύνησις ανθρώπου απο άνθρωπο αντιμετωπίζετο και ώς μεγάλη βλακεία και αφέλεια. Γράφει ο Φιλόστρατος, στον βίο Απολλωνίου του Τυανέως { Κέφ. XXVII }: "Αφικομένω Απολλωνίω ές Βαβυλώνα, ο σατράπης ο επί των μεγάλων πυλών ορέγει { απλώνει } χρυσήν εικόνα του βασιλέως ήν, εί μή προσκυνήσειέ τις, ού θεμιτόν ήν εσφοιτάν έσω { να εισέλθει στην πόλη } σατραπεύεται παρά τοίς βαρβάροις τα ούτω ευήθη... "{ ευήθης = ανόητος, μωρός, ηλίθιος }.

Γι'αυτό οι ξένοι Ελληνιστές συγκρίνοντας τις δύο νοοτροπίες - βαρβάρων και Ελλήνων - σχολιάζουν εντυπωσιασμένοι: "Στην Ελλάδα κανείς ελεύθερος πολίτης δεν υποκλίνεται ούτε προσκυνάει μιά ζωντανή θεότητα πεσμένος κατά γής" { Hanson Heath - Ποιός σκότωσε τον Όμηρο; }

Οι Έλληνες είχαν καταλάβει ότι η ιδιαιτερότητα τους ήταν να μην υποκλίνονται μπροστά σε άνθρωπο, να μη δέχονται την απόλυτη εξουσία... Άν υπερασπίζουμε την παιδεία της Αρχαίας Ελλάδος στην σημερινή εκπαίδευση, δεν το κάνουμε επειδή ανήκει στο παρελθόν όλων μας, αλλά επειδή είναι το καλλίτερο εχέγγυο μέλλον. "{ Ζακλίν ντέ Ρομιγύ - Ομιλίας της στην Πνύκα, 11-7-1995 }.

Όταν ο Δαρείος, ώς ένδειξη υποταγής, είχε ζητήσει απο τους Σπαρτιάτες " Γη και Ύδωρ ", οι Σπαρτιάτες
" τους πρέσβεις τους αιτέοντας, ές φρέαρ εμβαλόντες, εκέλευον γήν τε και ύδωρ έκ τούτων φέρειν παρά βασιλέα " | " Τους έριξαν σ'ένα πηγάδι λέγοντας να πάρουν απο εκεί " Γή και ύδωρ " για να το φέρουν στον βασιλέα τους ".

Ο Απόλλων όμως οργίσθη επειδή οι πρέσβεις εθεωρούντο πρόσωπα απαραβίαστα, και " Λακεδαιμονίοισι μήνις κατέσκηψε ". Συσκεφθέντες τότε απεφάσισαν να αποδώσουν ικανοποίηση, " ... ποινήν τείσειν Ξέρξη, των Δαρείου κηρυκών των έν Σπάρτη απολομένων ". Κήρυγμα λοιπόν εποιούντο πρός τους πολίτες " εί τις βούλοιτο, πρό { υπέρ } Σπάρτης αποθνήσκειν ". Πράγματι, ο Σπερθιής ο Ανηρίστου και ο Βούλις ο Νικολάου προσεφέρθησαν να ταξιδεύσουν είς τα Σούσα για να τιμωρηθούν απο τον Ξέρξη με την ποινή του θανάτου. Όταν παρουσιάσθηκαν στον Πέρση βασιλέα εδήλωσαν τον λόγο της αποστολής τους, πλήν όμως αρνήθηκαν κατηγορηματικά, παρά τις πιέσεις, να τον προσκυνήσουν. - Ήρθαμε για να μας φονεύσετε, όχι για να προσκυνήσουμε! -

Ο πρεσβευτής Τιμαγόρας που εδέχθη να προσκυνήση, εφονεύθη υπό των Αθηναίων: "Τιμαγόρας, ούτος πρεσβευτής πεμφθείς πρός βασιλέα Αρταξέρξην υπο Αθηναίων, χρυσίον έλαβε παρ'αυτού και αργύριον/// ούτος ούν ο Τιμαγόρας, προσκυνήσας τον Περσών βασιλέα, παρά τα Ελλήνων ήθη, και δωροδοκηθείς, υπο Αθηναίων ανηρέθη - εφονεύθη - "{ Λεξικό Σουίδα }

Το " απροσκύνητον ", ώς Ελληνική συνήθεια, ώς βίωμα και αρετή, ώς τρόπος ζωής, επέρασε και στα δημοτικά, αλλά και στα σύγχρονα τραγούδια. Ο σκλαβωμένος Έλληνας παραμένει στο φρόνημα αδούλωτος, απροσκύνητος, σαν αετός που κυτάεει τον ήλιο { τον δυνάστη } κατάματα. Μα εγώ δεν ζώ γονατιστός είμαι της γερακίνας γιός - Βασίλης Τσιτσάνης. Το Γεράκι, ο Ιέραξ, το έμβλημα του Διός. Και δεν είναι τυχαίο που το " αέτωμα " - αετός με ανοιχτά φτερά - είναι το πατρογονικό μας σχήμα. Οι αρματωλοί και οι κλέφτες που τόσο έχει υμνήσει η λαϊκή μούσα, παραμένουν απροσκύνητοι και άκαμπτοι σαν αρχαίοι κούροι.


" Όσο είν' ό κλέφτης ζωντανός, πασά δέν προσκυνάει
κι άν πέσει το κεφάλι του, δεν μπαίνει στο ταγάρι.
Το παίρνουν οι σταυραετοί να θρέψουν τα παιδιά τους
να κάνουν πήχυ το φτερό και πιθαμή το νύχι. "

" Εγώ ραγιάς δεν γίνομαι, Τούρκο δεν προσκυνάω. "

" Τρείς Τούρκοι τρείς γενίτσαροι και οι τρείς τον Γιάννο θέλουν
για να τον παραδώσουνε στις πύλες του σουλτάνου.
Σαν τι κακό του έκαμα μπρέ Τούρκοι του Σουλτάνου;
Μα πώς δεν τώκανες κακό που δεν τον προσκυνάεις.
Ούτε τον επροσκύνησα ούτε τον προσκυνάω. "

" Προσκύνα Διάκο τον Πασά, προσκύνα τον Βεζύρη...
Όσο είν' ο Διάκος ζωντανός, πασά δεν προσκυνάει. "

" Μάρκο μου πάρε τα κλειδιά κι έλα να προσκυνήσει.
Μένα με λένε Μπότσαρη, μένα με λένε Μάρκο
ποτέ μου δεν προσκύνησα κι ούτε θα προσκυνήσω. "

" Έβγα Γιώργη, προσκύνησε, τζουράκι να σε κάμω.
Δεν είμαι νύφη πατρινιά να βγώ να προσκυνήσω. "

" Χρήστο, σε θέλει ο πασάς, σε θέλουν οι αγάδες.
Όσο είν' ο Χρήστος ζωντανός, Τούρκο δεν προσκυνάει. "

" Τ'αντρειωμένα κόκκαλα ξεθάψτε των γονιών σας.
Τούρκους δεν έπροσκύνησαν. Τούρκοι μην τα πατήσουν. "

Στα " Απομνημονεύματα " του Κολοκοτρώνη, διαβάζουμε ότι ο Κολοκοτρώνης εννόησε ότι η ύπουλη αμνηστεία του Ιμπραήμ υπέσκαπτε το φρόνημα των αγωνιστών. Οι προσκυνημένοι φέρνανε πολύ μεγαλύτερη ζημιά στον αγώνα παρά οι ίδιοι οί αλλόφυλοι. Και έριξε το σύνθημα: " Τσεκούρι και φωτιά στους προσκυνημένους... η πατρίς κινδυνεύει απο το προσκύνημα ". Στον ίδιο τον Ιμπραήμ απάντησε: " Όχι τα δέντρα, όχι τα σπίτια που μας έκαψες, πέτρα απάνω στην πέτρα να μη μείνει, εμείς δεν προσκυνούμεν ".

Παρόμοια απάντηση έδωσε και ο Καραϊσκάκης στον Κιουταχή κατά την συνάντηση τους στην ναυαρχίδα του Γάλλου ναυάρχου Δεριγνύ. Όταν εισήλθε στο σαλόνι ο Καραϊσκάκης, του είπε ο Κιουταχής: " Έλεγα πως θάρθεις να με προσκυνήσεις ". Κι εκείνος απάντησε: " Εγώ να σε προσκυνήσω; βαλεσής εσύ, Ρούμελης βαλεσής κι εγώ ". { Φωτιάδη - Καραϊσκάκης }

Ανάλογες απαντήσεις βγαλμένες μέσα απο την διαχρονική αυτή πεποίθηση του Ελληνισμού, έχει να επιδείξει η Ιστορία και απο τον νεώτερο Κυπριακό αγώνα.
Η μητέρα του Α. Αυξεντίου { ο οποίος κάηκε ζωντανός απο τους Άγγλους μέσα στο κρησφύγετο του αρνούμενος να παραδωθεί }, λίγο μετά τον θάνατο γιού της δήλωσε: " Κάλλιο μιά φούχτα χώμα ο λεβέντης μου, παρά γονατισμένος ".



" Δεν προσκυνώ Αγαρηνό, κρατάω απ'τον Όμηρο εγώ
είμαι του Τεύκρου αγγόνι και του Κολοκοτρώνη.
Παιδί του Μακρυγιάννη δέ με νικούν βαρβάροι... " { Α. Ανδρέου }

Ο Κωστής Παλαμάς μέσα απο τους στίχους του ποιήματος του " Ο γιός της Χήρας " προβάλλει με τρόπο εντυπωσιακό και μεγαλειώδη, " την ιδιαιτερότητα των Ελλήνων να μην υποκλίνωνται μπροστά σε άνθρωπο ".

Άς σταθούμε σε λίγους αλλά χαρακτηριστικούς στίχους του εκτενούς αυτού ποιήματος:

" Έβγαλε διάτα ο Κρούταγος, της Βουργαριάς ο τσάρος. Προσκύνημα...
Κοπαδιαστά περνάν, κι όλο περνάν οι σκλαβωμένοι εμπρός του.
Προσκύνημα. Μπρός του περνάν και γονατάν και σκύβουν.
Μόν'ένας μπρός του σαν περνά, δεν γονατά, δεν σκύβει...
Μόνος αυτός δε γονατά, μόνος αυτός δε σκύβει.

Κι ο βασιλιάς ξαφνίζεται, ρωτά: Ποιός είν' εκείνος που δέ με προσκυνά;
Για φέρτε τον μπροστά μου. Κι άν τον κρατήση ο Κρούταγος, και τι κακό θα κάμη;
Φέρθηκε ο νιός απόκοτα και θάνατος του πρέπει...
Κι ήρθε και η μάννα κι έσκυψε πρός το παιδί της και είπε:
...εσένα είναι η πατρίδα σου τ'Αλεξάνδρου ή πατρίδα. "


πηγή


"Καθυστερημένο μούλικο" ο Γεώργιος Παπανδρέου

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Ο σύνδεσμος φίλων Π.Α.Ο.Κ. "Θύρα 4" μας κούφανε! Η πιο καυστική ανακοίνωση κατά του πρωθυπουργού που έχει βγει ποτέ από επίσημο φορέα, κίνημα, οργάνωση, σύνδεσμο κτλ.
Λίγες ώρες μετά τον αγώνα Πανιώνιος-ΠΑΟΚ, η "Θύρα 4" έβγαλε την καθιερωμένη ανακοίνωση - κριτική του αγώνα. Το σημείο της ανακοίνωσης όμως που....προκαλεί τεράστια εντύπωση και σοκάρει είναι το εξής:


"Αηδία μας προκάλεσε επίσης το γεγονός ότι από τα μεγάφωνα αντί να γίνουν εκκλήσεις να σταματήσει η αστυνομική αυθαιρεσία, γινόταν παρατηρήσεις στους οπαδούς μας για τα....
υβριστικά συνθήματα που ακολούθησαν. Με τα οποία βέβαια δεν συμφωνούμε. Δεν θέλουμε η μάνα του πρωθυπουργού να εξομοιώνετε με τις ιερόδουλες, αφού οι τελευταίες βγάζουν τίμια το ψωμί τους και δεν μας φορτώθηκε στο σβέρκο κάποιο καθυστερημένο μούλικο τους"!!!


Πρωτοφανείς καταστάσεις ζούμε, πρωτοφανείς είναι και οι αντιδράσεις του κόσμου..

πηγή

===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .

Παγκόσμια ελληνική πρωτιά στη μάχη κατά του καρκίνου

| 1 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Χάρη σε μια νέα τεχνική που κάνει τα καρκινικά κύτταρα να λάμπουν και να ξεχωρίζουν από τα υγιή, κατέστη δυνατή για πρώτη φορά η χειρουργική αφαίρεση με μεγάλη ακρίβεια καρκινικών κυττάρων από ωοθήκες, τα οποία σε άλλη περίπτωση θα είχαν μείνει απαρατήρητα και δεν θα είχαν αφαιρεθεί κατά την επέμβαση, οδηγώντας πιθανώς σε επανεμφάνιση του καρκίνου μετά από ένα χρονικό διάστημα. Η νέα μέθοδος, με επικεφαλής τον ελληνικής καταγωγής Βασίλη Ντζιαχρήστο, επικεφαλής του Ινστιτούτου Βιολογικής και Ιατρικής Απεικόνισης του Τεχνικού Πανεπιστημίου του Μονάχου και του Κέντρου Χέλμχολτς στη Γερμανία, ανοίγει το δρόμο για πιο αποτελεσματικές αφαιρέσεις καρκινικών ιστών και για το καλύτερο "καθάρισμα" ενός ασθενούς από τον καρκίνο.

Οι ερευνητές παρουσίασαν την μελέτη τους στο ιατρικό περιοδικό "Nature Medicine", σύμφωνα με το "Nature", τη βρετανική "Γκάρντιαν" και το "New Scientist". Από ελληνικής πλευράς, συμμετείχαν επίσης οι Γιώργος Θέμελης και Αθανάσιος Σαραντόπουλος (και οι δύο συνεργάτες του Ντζιαχρήστου στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Μονάχου), ενώ σημαντική υπήρξε η συμβολή του καθηγητή και χειρούργου Γκούιτζεν βαν Νταμ του ολλανδικού πανεπιστημίου του Γκρένιγκεν και του καθηγητή χημείας Φίλιπ Λόου του αμερικανικού πανεπιστημίου Περντιού.

Οι ερευνητές χορήγησαν ενδοφλέβια στους ασθενείς μια ειδική ουσία (σχετική με το φυλλικό οξύ) και κατάφεραν να προσδέσουν στα καρκινικά κύτταρα ένα μόριο της φθορίζουσας ουσίας, κάνοντας τους καρκινικούς ιστούς να λάμπουν πλέον υπό το φως μιας ειδικής κάμερας. Αυτό επιτρέπει στους χειρουργούς να ξεχωρίζουν με ακρίβεια, σε πραγματικό χρόνο την ώρα της επέμβασης, τα καρκινικά από τα γύρω υγιή κύτταρα. Οι γιατροί, με τη νέα μέθοδο, βρήκαν κατά μέσο όρο 34 όγκους σε κάθε ασθενή έναντι μόλις επτά με τις υπάρχουσες έως τώρα τεχνικές.

Από όλους τους γυναικολογικούς καρκίνους (κολπικό, μήτρας, ωοθηκών), ο τελευταίος προκαλεί τους περισσότερους θανάτους, καθώς είναι και ο πιο δύσκολος στον εντοπισμό του. Η αφαίρεση όσο το δυνατό μεγαλύτερου μέρους του καρκινικού ιστού είναι ζωτικής σημασίας για την αποτελεσματικότητα της χημειοθεραπείας και της ακτινοθεραπείας μετά την επέμβαση, ώστε να σκοτωθούν όλα τα εναπομένοντα καρκινικά κύτταρα.

Για "πραγματικό άλμα προόδου στην χειρουργική απεικόνιση" έκανε λόγο ο Ντζιαχρήστος και πρόσθεσε ότι "μέχρι τώρα έπρεπε να βασιστούμε μόνο στο ανθρώπινο μάτι για να εντοπίσουμε τον καρκινογόνο ιστό ή σε μη εξειδικευμένες χρωστικές ουσίες που χρωμάτιχαν τόσο τα επιμέρους καρκινικά κύτταρα όσο και τον (υγιή) αγγειακό ιστό. Τώρα πια ακολουθούμε ακριβείς μοριακές ενδείξεις και όχι απλώς την φυσιολογία. Αυτό παρέχει μεγαλύτερη ακρίβεια και βεβαιότητα στους γιατρούς για να αφαιρέσουν τα καρκινικά κύτταρα στο χειρουργείο σε πραγματικό χρόνο".

Στην πρώτη τους κλινική δοκιμή (που περιλάμβανε δέκα επεμβάσεις σε γυναίκες ηλικίας 41-76 ετών), οι γιατροί κατάφεραν να αφαιρέσουν όγκους μικρότερους από ένα χιλιοστό σε μέγεθος, δηλαδή περίπου 30 φορές μικρότερο σε σχέση με τους μικρότερους όγκους που μπορεί να εντοπίσει η συμβατική χειρουργική τεχνική. Σύμφωνα μάλιστα με τον Ντζιαχρήστο, η τεχνική θα μπορούσε να εντοπίσει καρκινογόνο ιστό πολύ μικρότερο, μέχρι και 50 μικρόμετρα (εκατομμυριοστά του μέτρου).

Οι μέχρι τώρα απεικονιστικές τεχνικές (ακτίνες Χ, μαγνητική τομογραφία, υπολογιστική τομογραφία, υπέρηχοι κ.α.) βοηθούν τους γιατρούς να υπολογίσουν το μέγεθος ενός όγκου και την θέση του στο σώμα, όμως δεν μπορούν να διακρίνουν με ακρίβεια ένα καρκινικό κύτταρο από ένα υγιές, γεγονός που περιορίζει την αποτελεσματικότητα της χειρουργικής επέμβασης. Η νέα τεχνική μοριακής απεικόνισης, που αρχικά δοκιμάστηκε σε ποντίκια και τώρα για πρώτη φορά δοκιμάστηκε σε ανθρώπους, φαίνεται πια να ξεπερνά αυτή τη δυσκολία.

Σε αυτό το δοκιμαστικό στάδιο, σύμφωνα με τον Ντζιαχρήστο, απλώς επιβεβαιώθηκε ότι η τεχνική "δουλεύει" στους ασθενείς, αν και στην πορεία θα πρέπει να βελτιωθεί κι άλλο, ώστε να διασφαλιστεί ότι σε όλους τους καρκινοπαθείς θα λάμπουν τα κύτταρά τους. Το επόμενο βήμα επίσης θα είναι να εξακριβωθεί ότι όντως η τεχνική βελτιώνει την κατάσταση της υγείας των ασθενών μετά την χειρουργική επέμβαση και αυτό απαιτεί μια νέα μεγάλη κλινική δοκιμή σε τυχαίο δείγμα.

Ο Βασίλης Ντζιαχρήστος αποφοίτησε από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια σπούδασε στο πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και στην Ιατρική Σχολή του πανεπιστημίου Χάρβαρντ στις ΗΠΑ, όπου ειδικεύτηκε στην τεχνολογία της ιατρικής απεικόνισης, πριν μετακινηθεί στη Γερμανία.

http://www.ikypros.com/easyconsole.cfm/id/25041
Μας το έστειλε το ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ
===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .