Πατήστε πάνω σε μια από τις εικόνες παρακάτω και θα μεταφερθείτε στο κανάλι μας στο youtube
>
«Έστ' ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται καί ές αεί έσεται»


Φίλοι αναγνώστες .Βρίσκεστε σ΄αυτό το ιστολόγιο με δική σας ευθύνη . Ενδεχομένως κάτι που θα διαβάσετε εδώ μπορεί να το θεωρήσετε ύβρη ή να σας θίξει ή να σας προσβάλλει . Θα πρέπει να γνωρίσετε πως δεν έχουμε καμία τέτοια πρόθεση . Έχοντας λοιπόν αυτό υπ΄όψιν οι επιλογές σας είναι δύο : α) ή να φύγετε απ΄το ιστολόγιο αυτό , διακόπτοντας την ανάγνωσή του ,ώστε να αποφύγετε πιθανή προσβολή των ηθικών , θρησκευτικών ή άλλων αξιών σας , ή β) να παραμείνετε αποδεχόμενοι πως ότι και να διαβάσετε δεν θα σας προσβάλλει καθ΄ οιονδήποτε τρόπο . Εμείς απ΄την μεριά μας θα προσπαθήσουμε να διαφυλάξουμε και να προβάλουμε τις πραγματικές ανθρώπινες αξίες , έχοντας πάντα ως γνώμονα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και την αλήθεια . Αν παρ΄όλα αυτά υπάρξει κάποιο πρόβλημα , επικοινωνήστε μαζί μας στο γνωστό e-mail . Καλή συνέχεια .

star

ΠΩΣ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΤΕΚΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012 | 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Όλα ξεκίνησαν με το διάταγμα απέλασης των εβραίων απο την Μ. Βρετανία το 1290 μ.Χ..

Οι Εβραίοι θα μας κάνουν να πιστέψουμε ότι η απέλαση τους από την Αγγλία από τον Εδουάρδο Ι ( 1272-1307οφειλόταν στο πάθος τους για  χρήματα  και στις προσπάθειές τους  για δανεισμόΟ πραγματικός λόγος όμως  ήταν  η εγκληματικότητα των Εβραίων,δηλαδή οι  τελετουργικοί αιμοσταγείς 

φόνοι που έκαναν επείδη τους το υπαγόρευε ο θρησκευτικός τους κώδικας το Ταλμούδ

 Η Ορθόδοξος  ιστορικός του 5ου αιώναΣωκράτης Σχολαστικός,στην Εκκλησιαστική Ιστορία του, 7:16αφηγείται ένα περιστατικόσχετικά με τη δολοφονία χριστιανόπουλου απο τους Εβραίους.

Σε ένα μέρος κοντά στην Αντιόχεια της Συρίαςοι Εβραίοιχλεύαζαν  του Σταυρό και εκείνους που πίστευαν στον Εσταυρωμένο, έτσι λοιπόν αφού έκλεψαν ένα χριστιανόπουλο  το έδεσαν στο σταύρο
και μετα το θανάτωσαν" 
 Εδώ είναι μερικά  απο τα παραδείγματα που οδήγησαν στηναγγλική εκδίωξη των Εβραίων το 1290 μ.Χ.:

 1144 μ.Χ. ΝόργουιτςΈνα δωδεκάχρονο αγόρι σταυρώθηκε απο τους Εβραίους ως θυσία για το  εβραϊκό ΠάσχαΤο σώμα του βρέθηκε σε ένα σάκο κρυμμένο σε ένα δέντροΈνας Εβραίος που έγινε χριστιανός  και ονομαζόταν  Theobald του Cambridge ενημέρωσε τις αρχές ότι οι Εβραίοι έπερναν  κάθε χρόνο αίμα από ένα χροστιανόπουλο γιατί νόμιζαν ότι μόνο με αυτόν το τρόπο θα μπορούσαν ποτέ να επιστρέψουν  στην Παλαιστίνη. Το αγόρι είναι απο τότε γνωστό ως Αγίος  Γουίλιαμ.
  
1160 μ.Χ. GloucesterΤο σώμα ενός παιδιού, με το όνομα Χάρολντβρέθηκε στο ποτάμι με τις πληγές της σταύρωσης.

 1255 μ.Χ. ΛίνκολνΈνα αγόρι με το όνομα Hugh βασανίστηκε καισταυρώθηκε από τους ΕβραίουςΗ μητέρα του αγοριού είχε βρει το σώμα του  στις εγκαταστάσεις ενός Εβραίου που ονομάζοταν Jopin18 Εβραίοι απαγχονίστηκαν για αυτό το  έγκλημα από το βασιλιά Henry III.

 1290 μ.Χ. ΟξφόρδηΤα πρακτικά Νο  18 του Εδουάρδου του I,  τις 21 του Ιουνίου, 1290 αναφέρουν  μια σειρά από τιςπαραδόσεις  ενός Εβραίου που ονομαζόταν  Ισαάκ ντε Pulet , αυτός δολοφονούσε και έπινε το αίμα απο  αγόρια χριστιανόπουλαΜόνο ένα μήνα μετά από αυτό, ο βασιλιάς Εδουάρδος ο Ι έκδοσε διάταγμα για την αποβολή των  Εβραίων  από την Αγγλία.
 ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ  ΕΔΩ
 
ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ  ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ


 Υπό την ηγεσία της εβραϊκής χρηματοδότησης  ο ανάδοχος  του νέου μοντέλου του Κρομγουελικού  στρατούΦερνάντες Carvajalκαι επικουρούμενος  από τον  πορτογάλο  Πρέσβη De Souza  a Marano (που ήταν κρυπτοεβραίος ), είδε την ευκαιρία να αξιοποιήσει την  εμφύλια διαμάχης με επικεφαλή τον Όλιβερ Κρόμγουελ το 1643 .

 Cromwell 


 Μια  σταθερή  χριστιανική κοινωνία των αρχαίων παραδόσεων που συνδίαζει  την Μοναρχία,  την Εκκλησία και το κράτος,διακόπηκε από προτεσταντική εξέγερση του ΚαλβίνουΟι Εβραίοι του Άμστερνταμ αξιοποίησαν  αυτήν την  πολιτική αναταραχή καιέκαναν την κίνησή τουςΘα ενημέρωναν τον  Όλιβερ Κρόμγουελ σε μια σειρά επιστολών:

Ο  Cromwell για τον Ebenezer Pratt στη συναγωγή του  Mulheim του  Amsterdam,
 την 16th Ιουνίου του  1647:

 "Σε αντάλλαγμα για την οικονομική  σας στήριξη θαυποστηρίξουμε την εισαγωγή των Εβραίων στην ΑγγλίαΑυτό όμωςείναι αδύνατο ενώ ζεί ο  Κάρολος (19 Νοεμβρίου 1600 – 30 Ιανουαρίου 1649).  Ο Κάρολος δεν μπορεί να εκτελεστεί χωρίς δίκηκαι προς το παρόν δεν υπάρχουν επαρκείς λόγοι για να γίνει αυτό.

 Για τον  Oliver Cromwell από τον Ebenezer Pratt,την  12th Ιουλίου του  1647:
   
"Θα σας  χορηγήσουμε  οικονομική βοήθεια το συντομότερο δυνατόν μα πρέπει να διωχθεί ο Κάρολος και οι Εβραίοι γίνουν  δεκτοί στην Αγγλία .  Η δολοφονία του ωστόσο είναι  πολύ επικίνδυνη.Πρέπει να του δωθεί η ευκαιρεία να φύγει απο τη χώραέτσι ώστε μέτα την ανακατάληψη της να γίνει δίκη και να εκτελεστεί.

 Κάρολος Α

Ο Κρόμγουελ μαζί με την βοήθεια των εβραίων χρηματοδοτών του αποκεφάλισε τον Κάρολο τον Ά τις 30 Ιανουαρίου του 1649.


Έτσι λοιπόν ο Κρόμγουελ το  1655 μέσω της συμμαχίας του μετους  εβραίους τραπεζίτες του Άμστερνταμ και συγκεκριμένα μετον Manasseh Ben Israel  και τον αδελφό  του  David Abravanel Dormido, ξεκίνησε την επανεγκατάσταση των Εβραίων στην Αγγλία.

ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ¨"ΠΑΙΡΝΟΥΝ" ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ

 
Ο WILLIAM STADHOLDER,  ήταν ένας Ολλανδός καριερίστας στο στρατόήταν ένας όμορφος τύπος με οικονομικά προβλήματα Οι Εβραίοι άρπαξαν την ευκαιρία και μέσω της επιρροής τους, διοργάνωσαν  την ανύψωση του Γουίλιαμ σαν γενικό καπετάνιο στιςολλανδικές δυνάμειςΤο επόμενο βήμα για τον William ήτανανύψωση του από τους Εβραίους με το αριστοκρατικό τίτλο του Ουίλιαμπρίγκιπας της Οράγγης.



 Οι Εβραίοι οργάνωσαν στην  συνεχεία μια συνάντηση μεταξύ τουWilliam  και της  Mary, της μεγαλύτερης  κόρης του δούκα της ΥόρκηςΟ Δούκας ήταν μόνο ένα βήμα  από το να γίνει ο βασιλιάςτης ΑγγλίαςΤο 1677, πριγκίπισσα Μary της Αγγλίας παντρεύτηκετον William πρίγκιπας της Οράγγης.

  
Για να τοποθετήθει ο Ουίλιαμ στο θρόνο της Αγγλίας ήταναπαραίτητο  να απαλλαγούν από τον Κάρολο τον ΙΙ  και τον Ιάκωβο τον ΙΙ.


 Το 1685, ο βασιλιάς Κάρολος Β 'πέθανε και βασιλιάς της Αγγλίας  έγινε  ο δούκας της Υόρκης   Ιάκωβος Β' . Το 1688 οι Εβραίοι διέταξαν τον William πρίγκιπα  της Οράγγης να εγκατασταθεί στην Αγγλία  στο TorbayΛόγω της συνεχιζόμενηςσκηνοθετημένης  εκστρατείας της L'Infamie  απο τους εβραίους κατά του Ιακώβου  II , ο τελευταίος  παραιτήθηκε και έφυγε γιατη Γαλλία.  Ο William της Ουράγγης  και η  σύζυγος  του Μαίρηανακηρύχθηκαν  βασιλιάς και η βασίλισσα της Αγγλίας.


 Ιάκωβος ΙΙ

 Ο νέος βασιλιάς William  ο ΙΙΙ σύντομα έβαλε την Αγγλία  να συμμετέχει  σε δαπανηρούς πολέμους εναντίον καθολικών της Γαλλίας , κάτι που έφερε την Αγγλία σε βαθύ χρέοςΕδώ ήταν και  η ευκαιρία των  εβραίων  τραπεζιτών για απόλυτη επιρροή.Έτσι  ο King Williamκάτω από τις διαταγές από Σοφών της Σιώνστο Άμστερνταμέπεισε το βρετανικό Υπουργείο Οικονομικών να δανειστεί 1,25 εκατομμύρια λίρες  από τους εβραίους τραπεζίτες, οι οποίοι τον είχαν βοηθήσει να ανέβει  στο θρόνο.


Τα χρέη του κράτους είχαν  αυξηθεί δραματικάη κυβέρνηση δεν είχε άλλη επιλογή παρά να δεχτεί το δανεισμόΑλλά υπήρχανόροιΤα ονόματα των δανειστών έπρεπε να κρατηθούν  μυστικά και παράλληλα  έπρεπε να χορηγηθεί μια Χάρτα για τη δημιουργία μιαςΚεντρικής Τράπεζας της Αγγλίας(η χάρτα αυτή είχε απαγορευτεί επί εποχή Ιακώβου  του ΙΙ  ΓΙ ΑΥΤΌ ΆΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΈΦΑΓΑΝ). Οι όροι έγιναν δεκτοί απο το κοινοβούλιο  και έτσι η Μεγάλη βρετανία  βυθίστηκε στα πλοκάμια των εβραίων τραπεζιτών.....

Το έστειλα κι εγώ ,στείλε το κι εσύ ... δεν παίρνει παραπάνω απ΄ένα λεπτό ...

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο



Βροχή από e-mail στη Χάγη κατά κυβέρνησης και Γιώργου! Είσαι Έλληνας; Στείλε κι εσύ e-mail να ακουστεί και η δική σου φωνή!



Του Παναγιώτη Σουρέλη

ΜΊΑ ΆΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΈΝΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΉ «ΕΠΊΘΕΣΗ» ΣΤΟ EMAIL ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΎ ΔΙΚΑΣΤΗΡΊΟΥ ΤΗΣ ΧΆΓΗΣ, ΠΟΥ ΕΊΧΕ ΩΣ ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ ΝΑ «ΚΡΑΣΆΡΕΙ» ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΉ ΏΡΑ ΤΟ ΣΎΣΤΗΜΑ, ΕΞΑΠΟΛΎΟΥΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ 24ΩΡΑ ΌΧΙ ΟΙ «ANONYMOUS», ΑΛΛΆ ΧΙΛΙΆΔΕΣ ΈΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΊΤΕΣ!

Μηνύματα οργής και αγανάκτησης για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στη χώρα μας έχουν κατακλύσει το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της Χάγης, με τα οποία οι αποστολείς τους ζητούν επιτακτικά από τον εισαγγελέα να «τρέξει» την προσφυγή κατά του άρθρου
15 της Συνθήκης της Ρώμης κατά του Γιώργου Παπανδρέου και όσων των στηρίζουν, συμπεριλαμβανομένων της κυβέρνησης Παπαδήμου, της τρόικας και άλλων. Εμπνευστές αυτής της πρωτοβουλίας είναι οι κυρίες Όλγα και Τάνυα Γεριτσίδου. Πρόκειται για τις δύο θαρραλέες γυναίκες – μητέρα και κόρη – οι οποίες μήνυσαν τον Γιώργο Παπανδρέου για καταπάτηση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και γενοκτονία, μία υπόθεση που ανέδειξε το newsbomb τον περασμένο Δεκέμβριο.
Πώς γεννήθηκε η ιδέα
Όπως εξηγεί η κυρία Όλγα Γεριτσίδου στο newsbomb, η ιδέα για τη μαζική αποστολή των email γεννήθηκε μόλις την περασμένη Δευτέρα. Αρχικά επιχείρησε να έρθει σε τηλεφωνική επικοινωνία με το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης και τον εισαγγελέα, προκειμένου να ενημερωθεί για την πορεία της μήνυσής της κατά του Γιώργου Παπανδρέου. Όμως το μόνο που κατάφερε, ήταν να ακούει τον τηλεφωνητή. Τότε σκέφτηκε να στείλει ένα email, ενώ την ίδια κίνηση έκαναν μερικοί Έλληνες Ομογενείς και φιλέλληνες από την Αμερική και τη Χάγη. «Η πάγια τακτική του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου της Χάγης είναι να μην δίνει ο τηλεφωνητής πρόσβαση σε οποιοδήποτε άλλο στέλεχος τμήματος του και ιδιαιτέρως όχι του γραφείου του εισαγγελέα. Αυτό προσπάθησε στην αρχή να το κάνει και στην δική μας περίπτωση.  Όταν όμως ελάχιστος αριθμός συνΕλλήνων μας της Ομογένειας και φιλελλήνων από Αμερική και Χάγη πίεσαν το δικαστήριο να δώσει πληροφορίες αμέσως, εντός 24ώρου από τις πιέσεις όχι μόνο μας δόθηκε πρόσβαση σε στέλεχος του γραφείου του εισαγγελέα ( office of the prosecutor ) αλλά και ορισμένες βασικές πληροφορίες που μας έδωσαν βασική ιδέα του πώς δουλεύει και πώς επιλέγει προτεραιότητα το συγκεκριμένο δικαστήριο: Αναλόγως με τις πιέσεις που δέχεται και από πού τις δέχεται αντιδρά. Όταν 5 άτομα πιέζοντας εξαναγκάζουν να δοθεί πρόσβαση στο “άδυτο” του γραφείου του εισαγγελέα, τί θα κάνουν 500 επιστολές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου; Τι θα κάνει με 5.000; Τι θα κάνει με 500.000, με 1.000.000; Με 5.000.000».
«Κράσαρε» το σύστημα!
Μέσα σε λίγες ώρες χιλιάδες email κατέκλυσαν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της Χάγης, με αποτέλεσμα το σύστημα να «πέσει» για αρκετή ώρα και να μη δέχεται άλλα μηνύματα! «Από τη Δευτέρα έχουν επικοινωνήσει μαζί μου εκατοντάδες άτομα είτε τηλεφωνικώς, είτε μέσω email ή fax, για να τους ενημερώσω σχετικά με την αποστολή του email. Υπολογίζω, ότι έχουν σταλεί χιλιάδες email στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της Χάγης. Είναι χαρακτηριστικό, ότι σήμερα στις 12 το μεσημέρι το σύστημα “κράσαρε”, με αποτέλεσμα το ταχυδρομείο της Χάγης να μη δέχεται άλλα email και αυτά να επιστρέφονται στους αποστολείς τους! Από ότι έχω ενημερωθεί η βλάβη αποκαταστάθηκε», δηλώνει η κυρία Όλγα Γεριτσίδου.
Οι κυρίες Γεριτσίδου έχουν συντάξει ένα προτεινόμενο κείμενο προς αποστολή. Σε αυτό κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου και ζητούν άμεσα από τον εισαγγελέα να εξετάσει τη μήνυση κατά του Γιώργου Παπανδρέου, καθώς όπως σημειώνουν, η κατάσταση έχει επιδεινωθεί δραματικά. «Όταν έγινε η Προσφυγή, τα πράγματα δεν ήταν τόσο απελπιστικά όσο είναι τώρα: Παιδιά λιποθυμούν από την πείνα στα σχολεία, άνθρωποι δεν πληρώνονται τα δεδουλευμένα τους και όταν πληρώνονται δεν μπορούν να συντηρήσουν τον εαυτό τους και τις οικογένειές τους με το μισθό, οι ηλικιωμένοι πεθαίνουν από ευκόλως αντιμετωπίσιμες ασθένειες και ο δείκτης αυτοκτονιών είναι στα ύψη. Από τότε που σας εστάλη η Προσφυγή για να βάλετε ένα εμπόδιο σε αυτούς που κατασπαράζουν την Ελλάδα, κόσμος που δεν χρειαζόταν να πεθάνει πέθανε ως άμεση συνέπεια αυτών των καταστροφικών πολιτικών που σας περιγραφόταν εντός αυτής. Αν περιμένετε άλλο, το αριθμός των θυμάτων θα αυξάνει γεωμετρικά καθημερινά και είναι πολύ πιθανό ότι ούτε εμείς θα μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας ή να επιβιώσουμε».
Η ηλεκτρονική διεύθυνση για επικοινωνίες προς το γραφείου του εισαγγελέα του ΔΠΧ κατ’ άρθρον 15 και για καταγγελίες κατ’ άρθρον 15 της συνθήκης της Ρώμης είναι otp.informationdesk@icc-cpi.int, ενώ το fax +31 70 515 8555. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν είτε το προτεινόμενο email είτε να συντάξουν οι ίδιοι ένα κείμενο διαμαρτυρίας, το οποίο όμως πρέπει να είναι γραμμένο στα αγγλικά ή στα γαλλικά.
Ακολουθεί το προτεινόμενο κείμενο των κυριών Γεριτσίδου:
 «TO : INFORMATION AND EVIDENCE UNIT
Office of the Prosecutor

TO WHOM IT MAY CONCERN

On 11/10/2011 there was sent to you from Greece by two of my fellow Greek Citizens, via EMS express mail ( register post number EE201101791GR ), a Communication with assorted evidence pertaining to the crimes of Genocide and Crimes against Humanity being committed at the expense of the Greek People to the point that we are facing
famine, death from exposure, death due to lack of medical and
pharmaceutical aid, a complete dissolution of our State in terms of
welfare, social state, judiciary support and generally state of
justice and security, the text of which I am aware of and fully agree with.
When the Communication was made, things were not as desperate as they
are now : children collapse because of famine at schools, people do not get paid
wages and when they are they cannot sustain themselves or their
families on them, the elderly are dying of easily curable diseases,
and the suicide rate is skyrocketing.
Since the Communication and Request to put a stopper to
those who are rampaging through Greece was sent to you, people who did not need to have
already died as a direct result of these destructive policies that were
duly described and corroborated within that document. If you wait more, the number of victims will increase geometrically by the day and it is highly likely that even we will not be able to either communicate with you or
survive.

We urgently, due to extreme circumstances becoming more life
threatening by the day, demand that you respond with utmost urgency so that :
1. the Crimes the aforementioned Communication delineates are stopped because right now they are still being committed with shocking callousness and inhumanity reminiscent of WWII Axis tactics.
2. the perpetrators of these Crimes and the sum of their accomplices are indicted and brought to Justice since within our borders that is practically impossible due to the lack of a State of Justice.

3. you don’t force us to defend our lives anyway we see fit, as our Constitution which is currently being brutally breached and violated demands.
We are peace loving and law abiding people but if you show the same disregard for Human Rights and Sovereign Rights in the face of the entirety of the Greek People we will assume that you are indirectly condoning the atrocities being committed against us and you are powerless / unwilling to serve the purpose for which you were established and are currently being paid and funded by the tax payers of the world.

Awaiting your immediate response,

Sincerely,» *


* μετάφραση στα Ελληνικά :
« ΠΡΟΣ: ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ

ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟ

Την 11/10/2011 σας εστάλη από την Ελλάδα, από δύο Ελληνίδες συμΠολίτισσές μου, μέσω EMS express mail (αριθ. Αποστολής ΕΕ201101791GR), μία Προσφυγή με διάφορες αποδείξεις σχετικά με τα εγκλήματα της Γενοκτονίας και Εγκλημάτων κατά της Ανθρωπότητας που διαπράττονται εις βάρος του Ελληνικού Λαού σε σημείο που αντιμετωπίζουμε το φάσμα της πείνας, θάνατο από κακουχία, θάνατο από ελλειπή ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, παντελή διάλυση του Κράτους όσον αφορά την πρόνοια, το κοινωνικό κράτος, την δικαστική προστασία και γενικά το κράτος δικαίου και της ασφάλειας, το κείμενο της οποίας γνωρίζω και με το οποίο συμφωνώ απολύτως.

Όταν έγινε η Προσφυγή, τα πράγματα δεν ήταν τόσο απελπιστικά όσο είναι τώρα: παιδιά λιποθυμούν από την πείνα στα σχολεία, άνθρωποι δεν πληρώνονται τα δεδουλευμένα τους και όταν πληρώνονται δεν μπορούν να συντηρήσουν τον εαυτό τους και τις οικογένειές τους με το μισθό, οι ηλικιωμένοι πεθαίνουν από ευκόλως αντιμετωπίσιμες ασθένειες και ο δείκτης αυτοκτονιών είναι στα ύψη.

Από τότε που σας εστάλη η Προσφυγή για να βάλετε ένα εμπόδιο σε αυτούς που κατασπαράζουν την Ελλάδα, κόσμος που δεν χρειαζόταν να πεθάνει πέθανε ως άμεση συνέπεια αυτών των καταστροφικών πολιτικών που σας περιγραφόταν εντός αυτής. Αν περιμένετε άλλο, το αριθμός των θυμάτων θα αυτξάνει γεωμετρικά καθημερινά και είναι πολύ πιθανό ότι ούτε εμείς θα μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας ή να επιβιώσουμε.

Επειγόντως, λόγω έκτακτων συνθηκών που γίνονται όλο και πιο απειλητικές για την ζωή μας κάθε μέρα, απαιτούμε να ανταποκριθείτε με την ύψιστη προτεραιότητα ώστε:

1. τα Εγκλήματα που σας περιγράφει η αναφερόμενη Προσφυγή να σταματήσουν, αφού ακόμα διαπράττονται με σοκαριστική απανθρωπιά και σκληρότητα που θυμίζει τακτικές του Άξονα του Β’ ΠΠ
2. οι δράστες των Εγκλημάτων αυτών και το σύνολο των συνεργατών τους να συλληφθούν και να έρθουν ενώπιων της Δικαιοσύνης, αφού εντός των συνόρων μας αυτό είναι πρακτικά αδύνατο λόγω έλλειψης Κράτους Δικαίου
3. να μην μας εξαναγκάσετε να υπερασπιστούμε τις ζωές μας όπως κρίνουμε ότι αρμόζει, όπως το Σύνταγμά μας, που διαρκώς και βιαίως καταπατείται, απαιτεί

Είμαστε φιλειρηνικοί και νομοταγείς, αλλά εαν δείξετε την ίδια αδιαφορία για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και Κυριαρχικά Δικαιώματα του συνόλου του Ελληνικού Λαού, θα υποθέσουμε ότι εμμέσως επιδοκιμάζετε τις ωμότητες που διαπράττονται σε βάρος μας και ότι είστε αδύναμοι/ μη θέλοντες να υπηρετήσετε τον σκοπό για τον οποίο δημιουργηθήκατε και μέχρι σήμερα πληρώνεστε από τους φορολογούμενους της υφηλίου.

Αναμένοντας την άμεση ανταπόκρισή σας.

πηγή

Βρε τα λαμόγια ...βρήκαν άλλα 322 εκ € απο το ¨Αμυνας ! (Σύνολο 1047 εκ € ή ενα δίς και κάτι ψιλά )

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012 | 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο



...Εσπευσμένα ειδοποιήθηκαν Σαμαράς και Καρατζαφέρης
(Ευτυχώς που υπάρχει και  Αβραμό ,ώχ τα χάλια μας )
Ε  σιγά μην πλήρωναν οι πολιτικοί από τους μισθούς και τις συντάξεις τους σιγά μην στεναχωρήσουν τους πελάτες τους ... έχουμε εκλογές μην το ξεχνάτε¨οπως είπε και ο Μπεγλίτης έχουμε χρόνο μέχρι τον Ιούνιο που θα τους αλλάξουμε τα φώτα ! Προς το παρόν κόψε από το Άμυνας  που δεν το χρειαζόμαστε...

ούτως ή άλλως έχουμε σηκώσει χέρια και πόδια ψηλά οπότε βρήκαμε αλλά 322 εκ από το άμυνας  σύνολο 1 δις και 50 εκατ ευρώ περικοπές από την Άμυνα πειράματα θα κάνουμε τώρα εμείς ξέρουμε ...

¨οχι τίποτε άλλο αλλά θα αρχίσει να υιοθετείται η πρόταση της Μπακογιάννη ...Αμέσως ενημερώθηκαν Σαμαράς και Καρατζαφέρης μην κάνουν καμιά κίνηση φιλοπατρία τελευταία ώρα !


πηγή

Αν αληθεύει αποτελεί συνταγματική εκτροπή από την κυβέρνηση Παπαδήμου !

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο



Αρνείται ο τραπεζοϋπάλληλος – κούριερ, που εκτελεί επιπρόσθετα και χρέη πρωθυπουργού, να δώσει το κείμενο της τρόικας στα υπόλοιπα κοινοβουλευτικά κόμματα, πέραν των ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΛΑΟΣ.


Η πράξη αυτή του τοποθετημένου πρωθυπουργού, αποτελεί σαφή εκτροπή του Συντάγματος και δη του πολιτεύματος, αφού ο φερόμενος ως πρωθυπουργός αποφασίζει και διατάσσει κατά το δοκούν. Η απόφαση να μην ενημερωθούν τα υπόλοιπα κόμματα, καταδεικνύει την φιλοσοφία της κυβερνητικής πολιτικής Παπαδήμου.

Οι αντιδράσεις, που αναμένονται ιδιαίτερα δυναμικές, πρόκειται να πυροδοτήσουν το κλίμα τόσο εντός όσο και εκτός του κοινοβουλίου, το οποίο αποδεδειγμένα πλέον λειτουργεί προσχηματικά για να δικαιολογεί την «δημοκρατικότητα» της συγκεκριμένης εργολαβικής κυβέρνησης, η οποία σαφέστατα δεν εκπροσωπεί ούτε στο ελάχιστο τους Έλληνες πολίτες.

Φαίνεται πως ο τραπεζοϋπάλληλος βάζει σοβαρή υποψηφιότητα για το Ειδικό Δικαστήριο...

πηγή

Είναι δυνατόν; Αποθηκεύουν τρόφιμα οι ΕΔ; (πλέον των προβλεπομένων αποθεμάτων;)

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο



Έκτακτο!!! Επείγον σήμα από επιτελεία των ενόπλων δυνάμεων για άμεση αποθήκευση τροφίμων!!!
Η πληροφορία μας ήρθε από άκρως αξιόπιστη πηγή. Δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς γίνεται και... παρακαλούμε εάν κάποιος αναγνώστης έχει κάποια πληροφορία επί τούτου να επικοινωνήσει άμεσα μαζί μας. Μεταφέρουμε τη πληροφορία με κάθε επιφύλαξη....
Πριν από λίγο στον Σκαι ανάμεσα στους δοσίλογους δημοσιογράφους που ανέλυαν το πόσο ''θετικό'' και ''σωτήριο'' για τη χώρα μας θα είναι το νέο μνημόνιο και πόσο επιτακτικό είναι να υπογραφεί αμέσως..., έγινε παρέμβαση από γνωστή αναλύτρια-δημοσιογράφο του σκαι που είπε:

"Μη θεωρείτε τίποτε δεδομένο, όλα είναι ανοικτά. Μην εκπλαγείτε για τίποτε!!
Συνέλληνες κάτι χοντρό ετοιμάζεται, ας έχουμε το νου μας και ας είμαστε έτοιμοι για όλα τα ενδεχόμενα....."

Ellinas politis

Η πληροφορία προέρχεται από πολύ αξιόπιστη πηγή. Επίσης σε μια ακόμη περίπτωση έχουμε και επιβεβαίωση από μονάδα της αεροπορίας . Περισσότερα δεν μπορώ να πω. Όπως όμως αντιλαμβάνεσαι μια τέτοια πληροφορία, εάν ισχύει, δεν μπορεί να μείνει κρυφή, για λόγους που ελπίζω να καταλαβαίνεις .... Σκοπός μας δεν είναι να πανικοβάλουμε τον κόσμο αλλά να τον ενημερώνουμε με οτιδήποτε θεωρούμε πως έχει κάποια αξία για τη χώρα μας και το μέλλον των ελλήνων.

πηγή

Και κλάμα η κυρία ρε αδελφάκι μου ...

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

crctrs_9-2-2012

Την θυμάστε την Ιταλίδα υπουργό που έβαλε τα κλάματα όταν ανακοίνωνε τα σκληρά μέτρα στον Ιταλικό λαό ;


Έξαλλοι είναι λοιπόν οι Ιταλοί μετά την αποκάλυψη της «Corriere Della Serra»για την υπουργό Εργασίας, Έλσα Φορνέρο.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα η Φορνέρο που έγινε γνωστή παγκοσμίως για το γεγονός ότι δάκρυσε την ώρα που ανακοίνωνε τα σκληρά μέτρα λιτότητας, είχε προλάυει να «βολέψει»  την κόρη της στο πανεπιστήμιο όπου εργαζόταν και η ίδια ! (σ.Μακ. σας θυμίζει κάτι ... Πάγκαλος , Λοβέρδος , Γερουλάνος κλπ )
Συγκεκριμένα, η κόρη της υπουργού, Σίλβια Ντεάλιο, 37 ετών, εργάζεται ως καθηγήτρια  γενετικής στο πανεπιστήμιο του Τορίνο, στο οποίο απασχολούνται τόσο η μητέρα όσο και ο πατέρας της, ο οποίος είναι γνωστός οικονομολόγος και δημοσιογράφος.
Όπως, μάλιστα, αναφέρει η «Corriere Della Serra», η Ντεάλιο είναι, επίσης, υπεύθυνη ερευνητικών προγραμμάτων του ιδρύματος Ηugef, το οποίο ασχολείται με την ανθρώπινη γενετική, ενώ, στο παρελθόν, έλαβε και πολύτιμες χρηματοδοτήσεις από το τραπεζικό ίδρυμα San Paolo, του οποίου αντιπρόεδρος ήταν πάλι… η μητέρα της!

Η Ντεάλιο, πάντως, απαντάει σε όλα αυτά λέγοντας ότι αφήνει να μιλήσει το βιογραφικό της, έστω κι αν κάποιοι την καταδίκασαν μόνο βάσει των όσων γράφονται στα μπλογκς.

Πρώτα υπογραφή και μετά φυλακή οι πολιτικοί ! Δήλωση-βόμβα από "παπαδημικό"

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

Image



Πρώτα τους βάζουν να υπογράψουν και να πάρουν την ευθύνη της καταστροφής και μετά θα τους βάλουν και φυλακή: Με μια δήλωση-βόμβα στην οποία αναφέρεται ευθέως σε ποινικές ευθύνες όσων οδήγησαν τον τόπο στη σημερινή δεινή κατάσταση ο υπουργός Επικρατείας και στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού, Γιώργος Σταυρόπουλος δείχνει την πολιτική γραμμή που προτίθενται να ακολουθήσουν οι τροϊκανοί.
Είναι η λεγόμενη "τακτική του χαρτομάντηλου": Πρώτα το χρησιμοποιούμε και μετά το πετάμε. 'Αλλωστε για να έχει μεγαλύτερη τύχη (λέμε, τώρα...) το κόμμα της τρόϊκας που ετοιμάζεται με άξονα την κυβέρνηση παπαδήμου πρέπει να καταδειχεθί ότι είναι απατεώνες οι νυν πολιτικοί, ακόμα καιι αυτοί που υπέγραψαν την επαίσχυντη συμφωνία.
Ξέρουν ότι μετά από αυτή την συμφωνία τα τρία κόμματα είναι "καμμένα" (για το ΠΑΣΟΚ δεν μιλάμε, θα δυσκολευτεί να μεπι στην Βουλή όσο καθυστερούν οι εκλογές), αλλά δεν τους φτάνει αυτό: Θέλουν να τους βάλουν και φυλακή! Και βέβαια θα βρούν συμπαραστάση το λαϊκό αίσθημα και θα πετύχουν "μ'ένα σμπάρο δυο τρυγόνια": Και θα καθαρίσουν με την "παλαιά" φρουρά και θα γίνουν συμπαθείς στο κοινό:
Σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό «ΑΘΗΝΑ 9,84», ο υπουργός Επικρατείας Γ.Σταυρόπουλος, δήλωσε λοιπόν ότι "Πρέπει να αποδοθούν ευθύνες γι'αυτούς που έφεραν την χώρα σε αυτό το σημείο. Ευθύνες πάσης φύσεως. Και πολιτικές και ποινικές και στικές"! Και όταν λέμε για τον συγκεκριμένο υπουργό αναφερόμαστε σε στενότατο συνεργάτη του Λ.Παπαδήμου και άνθρωπο εξ απορρήτων των τροϊκανών.

«Θεωρώ ότι οι ευθύνες είναι μοιρασμένες, ο ένας δείχνει τον άλλο και αυτό είναι πολύ κακό... Πάντως η χώρα πρέπει να προχωρήσει, πρέπει να δούμε όλοι τον εαυτό μας στον καθρέφτη, να κοιταχτούμε, να δούμε που κάναμε λάθη και να προχωρήσουμε και βέβαια και οι ευθύνες πρέπει να αποδοθούν», δήλωσε χαρακτηριστικά, περιλαμβάνοντας στο σκηνικό όλους τους νυν πολιτικούς, λες και το πρόβλημα της χώρας είνα να αλλάξουμε τους πολιτικούς ήσσονος εθνικού και ηθικού φρονήματος με τους ντόπιους συνεργάτες των Γερμανών και τους γκαουλάϊτερ της τρόϊκας.
Ερωτηθείς εάν εννοεί πολιτικές ευθύνες, ο Γ.Σταυρόπουλος απάντησε πως "Μιλάω κυρίως για το θέμα της πολιτικής απόδοσης. Αλλά εάν υπάρχουν και άλλες ευθύνες, άλλου είδους και αυτές πρέπει να αποδοθούν παντού».
Κληθείς δε να διευκρινίσει κατά πόσον αναφέρεται σε ποινικές ευθύνες απάντησε: «Ποινικές, αστικές, πάσης φύσεως ευθύνες. Κάποιοι είναι υπεύθυνοι για αυτή την κατάσταση που οδηγήθηκε η χώρα».
Στην ίδια συνέντευξη και αναφερόμενος στο χρόνο των εκλογών, ο κ. Σταυρόπουλος υποστήριξε ότι ο ρόλος της κυβέρνησης λήγει «όταν θα ολοκληρωθούν όλες αυτές οι δεσμεύσεις οι οποίες ανέλαβε η κυβέρνηση», εκτιμώντας πάντως ότι ο ίδιος δεν ξέρει «αν οι εκλογές είναι ο καλύτερος δρόμος» τη δεδομένη στιγμή.

Πρακτικά έχουν μεταθέσει τον χρόνο των εκλογών για το φθινόπωρο και βλέπουμε. Αλήθεια της έγιναν εκεί στην Συγγρού αυτοί που διερρήγνυαν τα ιμάτιά τους ότι οι εκλογές θα γίνουν στις 19 Φεβρουαρίου ή το πολύ στις 4 Μαρτίου; Ή στις 8 Απριλίου; Ποιας χρονιάς, όμως δεν μας είπαν...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Απολαύστε "συνειδητό" σκληρό διαπραγματευτή !

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Όχι ρε μπαγλαμά ! Σταμάτα να διαπραγματεύεσαι ! Αν συνεχίσεις θα πρέπει να αρχίσουμε να πουλάμε από κανένα νεφρό και κανένα μάτι όλοι οι Έλληνες ... δώ που τα λέμε καλή ιδέα είναι ε ; Όποις δεν πουλάει να φορολογείτε ... καλά καλά  ... εσείς τα ρεμάλια θα είστε στην απ΄έξω ...

Σου αφαιρούμε την υποχρέωση να διαπραγματεύεσαι για τον "απλό" τον κόσμο ... φτάνει ... μην προσπαθείς άλλο ... να πονέσουμε λιγότερο ...

Άντε ρε γ@μήσου πουλημένο τομάρι , μασονικό σκουλήκι ...




Οι Anonymous «ξαναχτυπούν» και πάλι ... τα χώνουν και στον λαό .

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο





Μετά το «χτύπημα» στην ιστοσελίδα του υπουργείου Δικαιοσύνης, οι «Ανώνυμοι» εμφανίζονται σε ένα 10λεπτο «διάγγελμα».
Με ένα δεύτερο μήνυμα κάνουν την επανεμφάνιση τους οι «Anonymous». Μετά το «χτύπημα» στην ιστοσελίδα του υπουργείου Δικαιοσύνης, οι «Ανώνυμοι» εμφανίζονται σε ένα 10λεπτο «διάγγελμα» στον ελληνικό λαό.

Φτάνει πια η κοροϊδία ... σκάψτε τον λάκκο σας τώρα ρεμάλια ... δεν το γλιτώνετε . ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

Click on the slide!

Από το 2010 είχαμε πει πως Βαδίζουμε ολοταχώς για μισθούς Βουλγαρίας και Αλβανίας ...

Σήμερα έγινε πράξη ... οι τέσσερις γαμημένοι (όχι , δεν το σβήνω)  αλήτες για να διασώσουν τα νούμερα και την περιουσία των ιδίων αλλά και  άλλων αληταράδων , αποφάσισαν να οδηγήσουν στην εξαθλίωση και εν τέλει στον βιολογικό θάνατο ,την πλειονότητα του ελληνικού λαού .

Είναι αυτοί  που ενώ παίρνουν τον  χρόνο πάνω από 100.000 ευρώ ... και την ίδια ώρα θέλουν εμείς να παίρνουμε 6500 ευρώ και κάτω !!!

Είναι αυτοί που  με θητεία μίας τετραετίας  παίρνουν σύνταξη 4880 ευρώ ... και την ίδια ώρα    θέλουν εμείς να παίρνουμε 300 ευρώ !!!

Είναι αυτοί που ο καθένας τους έχει αποκτήσει με μίζες και κλεψιές τεράστια κινητή και ακίνητη περιουσία ... αλλά θέλει εμείς να χάσουμε ότι με αίμα και ιδρώτα έχουμε αποκτήσει !!!

 Γιατί ρε μαλάκες;

Μείωση 22% στο μισθό για όλες τις κατηγορίες εργαζομένων και επιπλέον 10% για εργαζόμενους κάτω των 25 ετών . Και ποιος απαγορεύει ρε μαλάκες τον κάθε εργοδότη να απολύει 45αρηδες - 50αρηδες και να προσλαμβάνει 20χρονους που θα τους στοιχίζει τα μισά λεφτά ; Ποιος θα δώσει δουλειά σε μένα τον 50αρη ; Ποιος ρε καθάρματα γ@μώ το σπίτι σας ; Το δάνειο για το σπίτι που έκανα πως θα πληρωθεί ρε αλήτες , γ@μώ την κούνια που σας κούναγε ;

Ο Σαμαράς ρε σεις ! Ο σωτήρας μας ρε σεις ! Ο ηγέτης που διαπραγματεύεται και παλεύει για την σωτηρίας μας ρε σεις ! Αλλά πως γίνεται όταν παλεύεις για άλλους πάντα να χάνεις και να υποχωρείς ;

Μας λέγατε πως αν χρεοκοπούσαμε η ισοτιμία ευρώ-δραχμής από 1 προς 340,75 θα πήγαινε στο 1 προς  760  . Ε λοιπόν το πήγατε στο 1 προς 1000 χωρίς χρεωκοπία ! Άρα μας συμφέρει η χρεωκοπία ! Ε χρεοκοπήστε μας λοιπόν ... που θα το πάτε ... στο 1 προς 1500 ;

Σαμαράκο ... σάλτα και γ@μήσου και εσύ και η ΝΔ και όλο το εβραϊκό σόι σου ... και που ΄σαι ρεμάλι ... πάρε μαζί σου και τους άλλους σωτήρες της τετραμελούς συμμορίας ...

θΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΑΛΕΥΩ



Σκηνικό Κοσσόβου "στήνουν" οι εξτρεμιστές της μειονότητας στην Θράκη

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012 | 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

Image



Το κατάλληλο κλίμα προς την "Κοσσοβοποίηση" της ελληνικής Θράκης διαμορφώνουν με τις προκλητικές τους θέσεις εξτρεμιστικά στοιχεία της μουσουλμανικής μειονότητας στην περιοχή την ώρα που στην Αθήνα η τρόϊκα έχει μετατρέψει ήδη την κεντρική διοίκηση σε κυβέρνηση ακοικίας.
Άνθρωποι που η ελληνική κοινωνία τους έδειξε εμπιστοσύνη και τους περιέβαλε με ανοχή ακόμα και για τις ακραίες πολλές φορές θέσεις τους, συνεχίζουν να προσπαθούν να σπείρουν την διχόνοια το μίσος και την σύγκρουση μεταξύ των φιλήσυχων χριστιανών και μουσουλμάνων Ελλήνων πολιτών της Θράκης με απίστευτες σκληρές, ψευδείς και προβοκατόρικες κακουργηματικού χαρακτήρα τοποθετήσεις τους.
Και όλα αυτά την στιγμή που η προσοχή των πάντων είναι στραμμένη στις δραματικές εξελίξεις που οδηξγούν σε εκπόίηση της εθνικής κυριαρχίας
Οι θέσεις των εξτρεμιστών της μειονότητας δεν έρχονται τυχαία αυτή την χρονική στιγμή. Με την Ελλάδα να αγωνίζεται να σταθεί στα πόδια της, να παλεύει να αποφύγει την οικονομική και κοινωνική καταστροφή, ο "λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται": Στελέχη των πιο εξτρεμιστικών κύκλων της μειονότητας πολλά εκ των οποίων είναι γνωστοί θαμώνες του τουρκικού προξενείου και στενοί φίλοι του Τούρκου πράκτορα-προξένου της Κομοτηνής Μουσταφά Σαρνιτς αποκαλύπτουν το αληθινό τους πρόσωπο και τις αληθινές τους προθέσεις για την ελληνική Θράκη.
Για άλλη μία φορά το γνωστό σενάριο που εφαρμόστηκε σε πολλές περιοχές στα Βαλκάνια, ξεκινά να εφαρμόζεται και σε αυτή την περιφέρεια της Ελλάδας. Άνθρωποι που προσχηματικά ζητάνε περισσότερα και περισσότερα από την κυβέρνηση, φοβισμένοι πολιτικοί που για να κρατήσουν ψήφους παραχωρούν και ανέχονται προσβολές και πράξεις που συνιστούν την κατάφορη παραβίαση της έννοιας του ελληνικού κράτους στην Θράκη, τρομοκράτηση των μουσουλμάνων πολιτών ώστε να είναι ελεγχόμενοι και συνεχή επίκληση της «Μαμάς» γειτονικής πατρίδας όπως πολλοί από αυτούς τους εξτρεμιστές αρέσκονται να την αποκαλούν ξεχνώντας ότι ακόμα είναι Έλληνες πολίτες.
Όλα αυτά τα απίστευτα προβοκατόρικα λόγια που βγαίνουν από τους ίδιους ανθρώπους που το ελληνικό πολιτικό σύστημα αποδέχτηκε και περιέβαλε με εμπιστοσύνη, ακούστηκαν στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για τον εορτασμό της 24ης επετείου της «εθνικής» αντίστασης της μειονότητας, όπως ανέφεραν οι συμμετέχοντες, στο ελληνικό κράτος.
Πρόκειται για τα γεγονότα της 29ης Ιανουαρίου του 1988 όταν την ημέρα εκείνη η ελληνική δικαιοσύνη απαγόρευσε την ίδρυση και λειτουργία συλλόγων με τουρκική επωνυμία. Με αφορμή αυτό το γεγονός τα εξτρεμιστικά στοιχεία της μειονότητας και τον επόμενο χρόνο οργάνωσαν διαδηλώσεις για την «θλιβερή επέτειο», με αποτέλεσμα να συγκρουσθούν με τις δυνάμεις της Τάξης και με συμπολίτες τους.
Το περιστατικό αυτό διογκώθηκε κατά τη συνήθεια του τουρκικού Προξενείου και από τότε κάθε 29 Ιανουαρίου θεωρείται «Ημέρα μνήμης της Εθνικής Αντίστασης».  Σημειώνεται ότι η ημέρα αυτή δεν «εορτάζεται» μόνον στην Ελλάδα, αλλά και σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες που υπάρχουν τουρκικές κοινότητες και φυσικά στην Τουρκία.
Πριν από λίγες ημέρες διοργανώθηκε στην Κομοτηνή η τελετή μνημόνευσης των ημερών της 29ης Ιανουαρίου που διοργάνωσε η Συμβουλευτική Επιτροπή «Τουρκικής Μειονότητας» Δυτικής Θράκης. Στην τελετή μνημόνευσης συμμετείχαν: ο πρόεδρος της συμβουλευτικής επιτροπής και βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Ν. Ροδόπης, Αχμέτ Χατζηοσμάν, ο βουλευτής Ξάνθης, Τσετίν Μάντατζη, οι πρώην βουλευτές, Ισμαήλ Ροδοπλού, Ιλχάν Αχμέτ και Αχμέτ Μουντζουρα, ο δήμαρχος Ιάσμου, Ισμέτ Καδή, ο δήμαρχο Αρριανών, Ιμπραήμ Σερίφ, ο δημοτικός σύμβουλος, Ριντβάν Μολά Ισά, ο δήμαρχος Μύκης, Μουσταφά Τζουκάλ, ο γενικός πρόεδρος του κόμματος DEB, Μουσταφά Αλίτσαβους, η πρόεδρος του συνδυασμού «Πρώτο Βήμα προς την Ισότητα», Σιμπέλ Μουσταφάογλου, ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου Ξάνθης, Ιρφάν Χατζήγκενε, ο πρόεδρος της  αποκαλούμενη Ένωσης "Τουρκικής Νεολαίας" Κομοτηνής, Κοράι Χασάν, ο πρόεδρος της αποκαλούμενης "Τουρκικής Ένωσης" Ξάνθης, Αχμέτ Καρά, ο πρόεδρος της αποκαλούμενης "Ένωσης Τούρων Δασκάλων", Σαμι Τοραμάν, ο ψευδομουφτής Κομοτηνής, Ιμπραήμ Σερίφ, ο ψευδομουφτής Ξάνθης, Αχμέτ Μετέ, ο πρόεδρος του συλλόγου αποφοίτων μεντρεσέ, Ασίμ Τσαβούσογλου, ο πρόεδρος του πολιτιστικού συλλόγου νοτίου Έβρου, Μπεκίρ Μουσταφάογλου και η υποπρόξενος του Γενικού Προξενείου της Τουρκικής Δημοκρατίας στην Κομοτηνή, Μπερίν Οκούρ.
Ακολουθούν αποσπάσματα από ορισμένες από τις ομιλίες των 19 παρευρισκομένων στην εκδήλωση.
Αχμέτ Χατζηοσμάν, Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στο Ν. Ροδόπης
“Βέβαια τις μέρες εκείνες (των γεγονότων της 29 ης Ιανουαρίου 1988), οι "Τούρκοι" της δυτικής Θράκης, είχαν έρθει στην πόλη και από την πεδιάδα και από την ορεινή περιοχή με αυτοκίνητο ή με τα πόδια, για να αποδείξουν την ύπαρξη της ταυτότητάς τους εδώ. Μετά από την αυτοθυσία αυτή, μετά από αυτά τα συναισθήματα και αυτόν τον αγώνα, οι "Τούρκοι" κέρδισαν την ταυτότητά τους. Με εκείνη τη φωνή απέδειξαν στον κόσμο την ταυτότητά τους, την ύπαρξη και την προσωπικότητά τους. Εγώ εύχομαι ο Θεός να έχει καλά όλους όσοι μόχθησαν εκείνες τις ημέρες, όσοι ήταν δίπλα μας τότε αλλά δεν είναι πια κοντά μας.
Εύχομαι ακόμη πάλι για όσα αδέλφια μας κατέβαλαν τον κόπο τους εκείνες τις ημέρες, να τους δώσει ο Θεός μακροημέρευση. Τα επόμενα χρόνια βέβαια, το 1990, βιώσαμε γεγονότα και υπεστήκαμε προσβολές, που δεν πρέπει να βιώνει κανένας πολίτης μιας χώρας, γεγονότα που δεν θα έπρεπε να είχαμε ζήσει ούτε να είχαμε δει. Δυστυχώς επρόκειτο για μια σπαραξικάρδια κατάσταση.
…Αξιότιμα αδέρφια μου, αξιότιμοι προσκεκλημένοι, ανοίγοντας τα τηλεοπτικά κανάλια εδώ, παρακολουθούμε την ομιλία του αντιπροέδρου της κυβέρνησης της Τουρκικής Δημοκρατίας, κου Μπαμπατζάν στο Νταβός. Καθώς γνωρίζετε, η χώρα περνά δύσκολες ημέρες. Βρίσκεται εν μέσω οικονομικών προβλημάτων. Ο κος Μπαμπατζάν όμως απευθύνεται σε όλο τον κόσμο: «Διασώστε την Ελλάδα από την χρεοκοπία, μην επιτρέψετε να συμβεί κάτι τέτοιο, γιατί εάν συμβεί, τότε μετά από τη χρεοκοπία αυτή, θα έρθει και η σειρά σας». Θα ήθελα λοιπόν από εδώ να δηλώσω με περηφάνια, ότι νοιώθω τιμή και περηφάνια για την υποστήριξη που παραχώρησε η Τουρκία προς την Ελλάδα στις δύσκολες μέρες, στο Νταβός, απέναντι στην Ευρωπαϊκή Ένωση.”
 
Τσετίν Μάντατζη, Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στο Ν. Ξάνθης
“Φυσικά όσον αφορά στα πολιτικά μας δικαιώματα, στα πλαίσια της «ισονομίας και ισοπολιτείας» λύθηκαν πολλά καθημερινά μας προβλήματα. Εγώ όμως θα πω και αυτό: Εμείς ως βουλευτές, ως τοπικοί άρχοντες βιώνουμε τα αποτελέσματα της πολιτικής διακρίσεων και πιέσεων που εφαρμοζόταν εις βάρος της μειονότητας. Σκεφτείτε ότι 60.000 άνθρωποι έχουν απολέσει την ιθαγένειά τους. Δείτε αυτές τις οικογένειες. Από την ίδια οικογένεια, οι μισοί είναι στην Τουρκία και οι μισοί είναι εδώ.
…..Εμείς βέβαια πάντοτε σεβόμασταν το Σύνταγμα αυτής της χώρας και τους νόμους της και θα συνεχίσουμε να τα σεβόμαστε και από εδώ και στο εξής. Πρέπει όμως να πούμε και κάποιες αλήθειες. Πριν από μία εβδομάδα άκουσα, ή μάλλον είδα το εξής: Λένε ότι σύμφωνα με απόφαση που εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας δεν είναι πλέον αρεστή η ύπαρξη της λέξης «μειονοτικό» στα μειονοτικά σχολεία. Πήραν απόφαση να τη βγάλουν. Εάν βέβαια ρωτάτε εμένα, θα σας πω ότι κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί θα ανακαλέσουν την απόφαση. Υπάρχει πάντα βέβαια κάτι το οποίο λένε: «Κάναμε Πάλι λάθος και δεν το αντιληφθήκαμε».
Ρωτάω λοιπόν: Δεν θα μπορούσε να βγει η λέξη «μειονοτικό» και κατά λάθος να μπει η λέξη «τουρκικό»; (χειροκροτήματα) …..Δυστυχώς πέρυσι δήλωσα το εξής: Εάν το κόμμα στο οποίο είμαι μέλος δεν κάνει τίποτε για αυτήν την μειονότητα, τότε και εγώ δεν μπορώ να ζητήσω ψήφους από αυτή τη μειονότητα. Και σήμερα θα πω ένα πράγμα μόνο: αν θέλουν ας κάνουν κάτι και αν θέλουν ας μην κάνουν. Αυτό που μου απομένει είναι όχι να ζητήσω ψήφους αλλά αυτό που μου αρμόζει είναι να μην είμαι καν υποψήφιος στο κόμμα του οποίου είμαι μέλος. (χειροκροτήματα)”
Ισμαήλ Ροδοπλού, Τέως Βουλευτής
Αξιότιμοι φίλοι μου, ο πληθυσμός της Ελλάδας είναι 10 εκατομμύρια και της Τουρκίας 74. Εάν η Τουρκία έκανε στους Ρωμιούς της Κωνσταντινούπολης αυτά που έκανε σε εμάς η Ελλάδα, τώρα δεν θα είχε μείνει ούτε ένας Έλληνας εκεί. Ας το λάβει αυτό υπόψη της η Τουρκία. Ας μας συμπεριφερθούν ως ανθρώπους. Είμαστε πολίτες αυτής της χώρα: «Πέθανε λένε και εμείς πεθαίνουμε». Εγώ έχω υπηρετήσει επί τρία χρόνια τη στρατιωτική μου θητεία. Πολέμησα εναντίον των Ιταλών. Δεν παραπονεθήκαμε καθόλου και δεν αρνηθήκαμε να υπηρετήσουμε στο στρατό. Ας μας συμπεριφερθεί ανθρώπινα και η Ελλάδα. Αν δεν τους αρέσουμε ας ανανεώσουν τη συνθήκη της Λοζάνης και ας μας ανταλλάξουν. Θα πάω στο Ντιγιάρμπακιρ, γιατί εκεί είναι η πατρίδα μου.” 
Αχμέτ Μετέ, ψευδομουφτής Ξάνθης
“Έθαψαν τον Λευτέρη (Τούρκο ποδοσφαιριστή ελληνική καταγωγής, εθνικός ήρωας στην Τουρκία) και όλος ο κόσμος κάηκε για το Λευτέρη. Την προηγούμενη εβδομάδα, βρήκαν ένα πτώμα ενός παιδιού μαζί με ένα κορίτσι από την Αλβανία. Ο τίτλος στην εφημερίδα ανέφερε: «Από τα πομακοχώρια», δηλαδή από τα πομάκικα χωριά. Για ποιο λόγο; Για να αναφερθούν στα τούρκικα χωριά. Ο πατέρας του ήταν από το Εύλαλο και η μητέρα του από το Κατράμιο. Άντε να το πεις αυτό για το ορεινά χωριά, για τα χωριά της πεδιάδας δεν μπορούν να πουν από τα τούρκικα χωριά, ένας Τούρκος. Όταν θάβουν τον Λευτέρη όμως, τον τυλίγουν σε τουρκική σημαία και τον θάβουν. Ιδού η δημοκρατία της Ελλάδας. Όσοι έχουν περιέργεια ας δουν αυτά. Όσοι ασχολούνται και με την 29η Ιανουαρίου, αυτά να κοιτάξουν.
….Οι μέρες της 29ης Ιανουαρίου μας έψησαν, μας χαλύβδωσαν διδάσκοντας μας πως είμαστε "Τούρκοι". Εγώ κατάγομαι από το Ωραίο. Είμαι από το χωριό του Ωραίου στα χωριά που ονομάζουν «πομακοχώρια». Δεν μπορούσα να πω δυο λέξεις στα τούρκικα. Όταν επέστρεψα όμως στο χωριό μου, μιλούσα άπταιστα τουρκικά και διόρθωνα τους γύρω μου. Η Ελλάδα δεν μπορούσε να το γνωρίζει αυτό; Αυτή τη στιγμή, στην ορεινή Ξάνθη, γύρω στους 3 χιλιάδες μαθητές, όσους ανέφερε και ο χότζας μου, κάνουν μαθήματα θρησκευτικών στα τούρκικα. Και αυτό γίνεται λόγω της 29ης Ιανουαρίου, είναι ένα από τα οφέλη που κερδίσαμε μέσω αυτής.
….Οι Βούλγαροι, που μέχρι χθες μας φαίνοντας μικροί ή άγριοι ζήτησαν συγγνώμη από τη μειονότητα, για τι αδικίες που έκαναν. Σε εμάς δεν διορθώθηκε τίποτα. Αυτός είναι και ο λόγος που επιθυμώ την εφαρμογή της αρχής της αμοιβαιότητας. Δόθηκα άδεια για την ίδρυση σχολείου στην Ίμβρο. Τα βακούφια επιστράφηκαν. Το τουρκικό κράτος στήριξε ακόμη και το μειονοτικό Τύπο. Φυσικά και τις επικροτούμε αυτές τις κινήσεις και μας αρέσουν, αλλά περιμένουμε και από την Τουρκία που έχει υπογράψει τη συνθήκη της Λοζάνης, να δηλώσει ότι: «δεν πρόκειται να επιτρέψουμε να γίνει αυτό, αν δεν συμβεί πρώτα το εξής…»

Μουσταφά Αλίτσαβους, Γενικός Πρόεδρος του DEB
“Αξιότιμοι προσκεκλημένοι, πολύ αξιότιμοι "Τούρκοι" της δυτικής Θράκης, σας χαιρετίζω όλους με αγάπη και σεβασμό, προσωπικά αλλά και εκ μέρους του κόμματός μου.Εύχομαι η 29η Ιανουαρίου, η ημέρα εθνικής αντίστασης, να είναι μια μέρα χαρμόσυνη. Αξιότιμοι ομογενείς, Το σημείο στο οποίο έφτασε η μειονότητα στις 29 Ιανουαρίου, οι αδικίες που υπέστη η μειονότητα τελικά απέδωσαν καρπούς. Τότε δόθηκε ένα περήφανος και τιμημένος αγώνας. Εμείς μεγαλώσαμε παρακολουθώντας τους αγώνες αυτούς. Από τότε πέρασαν 23 χρόνια. Είμαι ίσως ένας από τους πιο νεαρούς πολιτικούς που βρίσκεται ανάμεσά σας. Εδώ και 23 χρόνια, πρόοδος σημειώθηκε σε πολύ λίγα πολιτικά δικαιώματα, στα μειονοτικά δικαιώματα δεν σημειώθηκε καμία, ενώ από τα πολιτικά δικαιώματα, μας αποδόθηκε μόνο τα δικαιώματα που αφορούν στην άδεια οδήγησης και στους τίτλους ιδιοκτησίας.
Εγώ πάντοτε στις ομιλίες μου λέω το εξής: Αυτοί που μας άφησαν εδώ με τη συνθήκη της Λοζάνης, δεν μας άφησαν για να δουλέψουμε σαν σκλάβοι. Είμαστε περήφανοι και τίμιοι "Τούρκοι" της δυτικής Θράκης. Εμείς διασφαλίσαμε επί 23 χρόνια, τις καλές μας προθέσεις. Αντιμετωπίσαμε το ελληνικό κράτος με καλές προθέσεις, μέχρι τέλους. Όμως ρωτώ: «Έως που αυτές οι καλές προθέσεις; Αξιότιμοι ομογενείς, βλέπω ότι όλοι οι πολιτικοί εδώ, όλοι οι φίλοι μου, μιλούν για ενότητα και ομοψυχία. Εγώ από εδώ θα ήθελα να σας μεταφέρω το χαρμόσυνο νέο.
Εμείς μέσα στον Ιανουάριο του 2012, ξεκινήσαμε κατά βάση από το χωριό Σκάλωμα ένα καινούργιο αγώνα διεκδίκησης των δικαιωμάτων μας. Δίνοντας σας αυτό το χαρμόσυνο νέο, αντιλαμβάνομαι και κάτι. Πιστέψτε με ότι ο λαός μας δεν ξέχασε εκείνες τις ωραίες ημέρες και τον αγώνα που έδωσαν το κόμμα Ισότητας, Ειρήνης και Φιλίας, ο ηγέτης του και οι μουφτήδες μας. Εμάς μας λένε το εξής: Πάρτε αυτό το λάβαρο και αγωνισθείτε όπως παλιά, και εμείς θα βρισκόμαστε στα μετόπισθεν. Θα ήθελα από εδώ να συγχαρώ τους "Τούρκους" της δυτικής Θράκης και να δηλώσω ότι ο αγώνας ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2012. Είθε να είναι επωφελής και καλότυχος.”
Κοράϊ Χασάν, Πρόεδρος της Ένωσης “Τουρκικής Νεολαίας” Κομοτηνής
“…. Η 29η Ιανουαρίου είναι η εθνική μέρα των "Τούρκων" της Δυτικής Θράκης. Είναι μέρα-ορόσημο διότι ενώ πριν από το 1988 δεν μας αποδίδονταν τα δικαιώματά μας, μετά από αυτή τη διαδήλωση μας αποδόθηκαν κάποια από αυτά. Ωστόσο, όσον αφορά στα μειονοτικά μας δικαιώματα, δεν έχει σημειωθεί καμία απολύτως πρόοδος. Κάθε κοινωνία έχει και μία εθνική ημέρα. Η δική μας, η εθνική ημέρα των "Τούρκων" της δυτικής Θράκης, είναι η 29η Ιανουαρίου 1988.
Αυτό θα πρέπει να το μεταφέρουμε από γενιά σε γενιά. Θα πρέπει να εξηγήσουμε στους νέους τη σημασία της σημερινής ημέρας. Θα πρέπει να τους περιγράψουμε τον αγώνα που δίνεται. Πρότασή μου είναι, στις επόμενες εκδηλώσεις, να καλέσουμε και τους νέους μας. Θα πρέπει να φροντίσουμε έτσι ώστε να βρίσκονται και οι νέοι μας σε αυτές τις εκδηλώσεις. Οι νέοι του σήμερα είναι το αυριανό μας μέλλον. Εμείς ως "τουρκική" νεολαία της δυτικής Θράκης, αναζωπυρώνοντας τη φλόγα με την αποφασιστικότητα και την πίστη εκείνης της ημέρας, την εμβαθύναμε.
Εξετάζοντας σήμερα τα μειονοτικά θέματα, βλέπουμε ότι αυτά έχουν πιάσει πάτο. Όπως δήλωσαν πριν από λίγο ο βουλευτής και ο μουφτής μου, τα ζητήματα όχι μόνο δεν επιλύθηκαν αλλά πήγαν και προς τα πίσω. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι εμείς ως "τουρκική" νεολαία της δυτικής Θράκης εάν χρειαστεί θα είμαστε και σε μιαν δεύτερη 29η Ιανουαρίου.”
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr