Αυτό το αύριο που περιμέναμε δεν ήρθε ποτέ....
-
Θα κλείσεις ένα τηλέφωνο, θα φύγεις από ένα σπίτι, θα αποχαιρετήσεις έναν
άνθρωπο…με ένα γεια, «τα λέμε αύριο» κι αυτό το αύριο δεν ήρθε
ποτέ.... και ξεμ...
Έργα και ημέραι της Ντόρας ...
Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011 | 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

