Η Καινή Διαθήκη δεν καταδικάζει την ομοφυλοφιλία

Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2009 | 2 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


Όσοι πιστεύουν ότι η Καινή Διαθήκη  καταδικάζει την ομοφυλοφιλία καλύτερα να ψάξουν αλλού για επιχειρήματα.


Οι τρεις προτάσεις κατά της ομοφυλοφιλίας που συναντά κανείς στην Καινή Διαθήκη δεν βρίσκονται σε κανένα από τα Ευαγγέλια, αλλά είναι γραμμένες από τον απόστολο Παύλο, έναν εβραίο πρώην διώκτη των Χριστιανών που ανένηψε, τον μόνο που δεν ήταν μαθητής του Χριστού, που δεν τον είχε δει ή ακούσει ποτέ.

Η πρώτη αναφορά βρίσκεται στην επιστολή του Παύλου προς Ρωμαίους 1:26-27

Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο


                            "ΑΓΙΟΣ" ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ο ΠΑΡΙΟΣ

ΤΟ ΔΕΚΑΝΙΚΙ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ

Α. ΓΕΝΙΚΑ
Ο Αθανάσιος ο Πάριος, πιστός φύλακας της οθωμανικής δουλείας και του ραγιαλικίου, κυνοειδώς αφοσιωμένος στο σουλτάνο και σφοδρός πολέμιος των ιδεών της ελευθερίας αλλά και της μόρφωσης, αγιοποιήθηκε από το πατριαρχείο των Ρωμαίων το 1995, για όλη την προσφορά του στο σουλτάνο και σ'αυτό. Ας μην ξεχνάμε πως ο συγκεκριμένος τουρκόψυχος "άγιος" ήταν ο μόνος που είχε το θράσος να υπερασπιστεί το εμετικό κατασκεύασμα του Γρηγόριου, την "Πατρική Διδασκαλία".

Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

                                 ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΠΑΣΑΣ Ο Ε΄


ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΕΣ... ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!

Α. ΓΕΝΙΚΑ
Στις 19 Μαρτίου 1819 ο ανώτατος υπάλληλος του σουλτάνου, πατριάρχης των Ρωμαίων Γρηγόριος ο Ε΄, έχοντας το βαθμό του πασά τριών ιππουρίδων, όπως και ο Ιμπραήμ της Αιγύπτου, και αφού μέχρι τότε είχε προσφέρει τα μέγιστα στο σουλτάνο (τιμήθηκε από τον Σελήμ τον Γ΄ για την προσφορά του στην αυτοκρατορία, οργανώνοντας την άμυνα της Κωνσταντινούπολης κατά των Αγγλων) και αφού μέχρι τότε είχε ήδη παραδόσει το Ρήγα στους Τούρκους, είχε αφορίσει τα βιβλία του, είχε γράψει την "Πατρική Διδασκαλία" πλαστογραφώντας άλλον πατριάρχη, αποφάσισε να επέμβει δυναμικά και σε άλλα θέματα που άπτονταν του ελληνισμού.

Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

| 2 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

                                      ΟΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΑΘΩ


Λέει ο Μακρυγιάννης: "Τα μοναστήρια ήταν τα πρώτα προπύργια της Επανάστασης μας...Οι περισσότεροι καλόγεροι σκοτώθηκαν εις τον αγώνα"

Ας δούμε λοιπόν τη στάση της μεγαλύτερης μοναστικής πολιτείας του ελληνικού χώρου (20 μοναστήρια, 500 σκήτες και πάνω από 10.000 καλόγεροι), τα πάμπλουτα μοναστήρια του Αγίου Όρους και τη στάση των καλογήρων του, που σ'εκείνους τους δύσκολους για την πατρίδα καιρούς, το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν ... η τσέπη τους.

Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

                        Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΙΕΡΟΘΕΟΣ

Α. ΓΕΝΙΚΑ
Ο επίσκοπος Ιωαννίνων Ιερόθεος, αποτέλεσε ίσως ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα ανθελληνισμού και φιλοτουρκισμού που μπορεί να συναντήσει κανείς στην ηγεσία της ορθόδοξης εκκλησίας στα χρόνια του Αγώνα. Είχε δε σε τέτοιο βαθμό αναπτυγμένη την οσφυοκαμψία και την σουλτανολατρεία που πιστεύω ότι η θέση απλά του μητροπολίτη Ιωαννίνων τον αδικεί. Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι πατριάρχης!

Συνεργάστηκε στενά με τον Αλή Πασά, σε σημείο που όταν μιλάει για τον πασά των Ιωαννίνων χρησιμοποιεί την έκφραση "εμείς" ενώ εξαιτίας της τουρκοπροσκύνησής του και του μένους του κατά των Ελλήνων, ο Περραιβός δεν υπογράφει το βιβλίο του "Ιστορία Σουλλίου και Πάργας" στην πρώτη έκδοση (1815) (όπως ο ίδιος ομολογεί στη δεύτερη έκδοση) φοβούμενος τα αντίποινα από τον τουρκορθόδοξο ιεράρχη. Αντί για το όνομά του, στην πρώτη σελίδα διαβάζουμε

Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ-RUM ORTODOKS PATRIKHANESI (7)

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

                               ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΠΑΣΑΣ Ο Β΄
Α. ΓΕΝΙΚΑ
Ο αγράμματος Βούλγαρος Ευγένιος ο Β΄ είναι εκείνος ο άξιος πατριάρχης ο οποίος ήθελε να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη, ή μάλλον πασάς στη θέση του πασά. Ετσι, συκοφάντησε το Γρηγόριο πασά τον Ε΄ στο κοινό αφεντικό τους, με αποτέλεσμα να απολυθεί ο Γρηγόριος και να προσληφθεί ο Ευγένιος ως διαχειριστής του μαγαζιού, στο πλαίσιο της άμιλλας του ευγενικού αθλήματος της "αλλαξοπατριαρχίας".

Η θητεία του δεν κράτησε παρά 16 μήνες. Στο διάστημα αυτό ο Ευγένιος πασάς ο Β΄ ως αφοσιωμένος υπάλληλος του σουλτάνου, προσπάθησε κι αυτός

Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ-RUM ORTODOKS PATRIKHANESI (6)

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

                               Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ Ο Ζ΄
A. ΓΕΝΙΚΑ
Το 1789 ο Προκόπιος παίρνει πόδι από το πατριαρχείο και αναλαμβάνει ο Νεόφυτος ο Ζ΄ για τον οποίο ο Μ. Γεδεών μας λέει ότι ήταν άνθρωπος τυραννικός και φιλοχρήματος στο έπακρο.

Εκτός των παραπάνω "προσόντων", ο Νεόφυτος είχε και το απαραίτητο προσόν (όπως όλοι οι πατριάρχες) να νοιάζεται για την διατήρηση της υποταγής των Ελλήνων στους Τούρκους, καθώς ήταν ο μόνος τρόπος για να εξασφαλίσει τα συμφέροντα του πατριαρχείου του και τα δικά του.

Μεσούντος λοιπόν του β΄ ρωσοτουρκικού πολέμου και ακολουθώντας τα βήματα του προκατόχου του, μερίμνησε στο έπακρο ώστε να μην υπάρξει καμία υπόνοια εξέγερσης των υποδούλων Ελλήνων.

Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ-RUM ORTODOKS PATRIKHANESI (5)

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

                       Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ : ΚΑΤΑΔΩΣΕ ΚΑΙ ΣΥ. ΜΠΟΡΕΙΣ!

A. ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
To 1787 ξεκινάει ο δεύτερος ρωσοτουρκικός πόλεμος. Είχε προηγηθεί η ελληνική επανάσταση του 1770, στο πλαίσιο του πρώτου πολέμου των Τούρκων με τους Ρώσους, που έπιασε στον ύπνο Τούρκους και πατριαρχείο σχετικά με τις διαθέσεις των υποδούλων Ελλήνων. Μέχρι τότε δεν υπήρχε υπόνοια οποιασδήποτε εξέγερσης και η επανάσταση του 1770 αιφνιδίασε τους Οθωμανούς και τους υπηρέτες τους.

Ο πόλεμος αυτός οδήγησε στην επανάσταση των υποδούλων Ελλήνων του Μωριά οι οποίοι είδαν την εμπλοκή της Ρωσίας σαν μία πρώτης τάξης ευκαιρία για την αποτίναξη της "θεόσταλτης", "ευεργετικότατης" και "θεοπρόβλητης" (κατά το πατριαρχείο) τουρκικής δουλείας. Η επανάσταση αυτή, που κράτησε 4 χρόνια (1770-1774) θεωρείται η πλέον σημαντική εξέγερση των Ελλήνων πριν το γενικό Ξεσηκωμό του 1821.

Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ-RUM ORTODOKS PATRIKHANESI (4)

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

                                      Ο ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΙΩΝ

Α. ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Αμέσως μετά την Αλωση, η κατάσταση που επικρατούσε στην κατακτημένη Ελλάδα οδήγησε πολλούς από τους κατοίκους να καταφύγουν στους ορεινούς όγκους, προσπαθώντας να αποφύγουν την αιχμαλωσία και τη σφαγή. Στους πρώτους 2-3 αιώνες μετά την Αλωση, οι άνθρωποι αυτοί, χωρίς εθνική συνείδηση, χωρίς εθνικούς στόχους και με αποκλειστικό γνώμονα την προσωπική τους επιβίωση, επιδίδονταν σε πράξεις ληστείας, γεγονός που τους προσέδωσε το όνομα "Κλέφτες".

Από τα μέσα ήδη του 18ου αιώνα, τα άτακτα αυτά σώματα αρχίζουν να έχουν σαφείς προσανατολισμούς εναντίον των Τούρκων, οι επιχειρήσεις τους εστιάζονται στις επιθέσεις εναντίον τουρκικών στόχων, με άλλα λόγια αποτελούν "τη μαγιά της λευτεριάς", όπως σημειώνει ο Μακρυγιάννης, καθώς αρχίζουν

Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ - RUM ORTODOKS PATRIKHANESI (3)

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

                                         RUM ORTODOKS PATRIKHANESI (3)

Γ. Η ΠΑΤΡΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

To 1798 εκδίδεται από του σουλτανοπατριαρχικό τυπογραφείο η "Πατρική Διδασκαλία", ένα εμετικό τουρκόφιλο έντυπο, αντάξιο του πατριαρχείου, που επιτίθεται εναντίον των ιδεών της ελευθερίας και της ανεξαρτησίας και ουσιαστικά κατά των ιδεών του Ρήγα. Πρόκειται για ένα από τα πολλά έντυπα που εκδιδόταν από το πατριαρχείο και τους παρατρεχάμενούς του, στην προσπάθεια των τουρκοϋπαλλήλων να διατηρήσουν το ραγιαδισμό.

Ως συγγραφέας του αναφέρεται ο ετοιμοθάνατος πατριάρχης Ιεροσολύμων Ανθιμος, αλλά πολλοί ιστορικοί πιστεύουν πως ήταν ο Γρηγόριος αυτός που το συνέταξε.

Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ-RUM ORTODOKS PATRIKHANESI (2)

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

                                 RUM ORTODOKS PATRIKHANESI (2)

B. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ

Ο Ρήγας Φερραίος αποτελεί για το πατριαρχείο και το κύκλωμα των Φαναριωτών τον πρώτο ορατό και σοβαρό κίνδυνο. Αποτελεί τον κίνδυνο για όλη αυτόν το συρφετό του πατριαρχείου που "υπέπεσε ενωρίς υπό την υλικήν εξάρτησιν της τουρκικής εξουσίας, απεμακρύνθη του συνόλου του έθνους και με μυρίους δεσμούς συνδεδεμένος προς την κρατούσαν τάξιν πραγμάτων κατέστη φυσικός σύμμαχος της τουρκικής και ιθαγενούς ολιγαρχίας" όπως σημειώνει χαρακτηριστικά ο Πιπινέλης.

Τόσο ο Ρήγας όσο και τα γραπτά του ξεσηκώνουν τους Ελληνες και απειλούν "την ησυχία των χριστιανών"· μια "ησυχία" (δουλεία) που το πατριαρχείο διατηρούσε επί πάνω από τρεις αιώνες, όντας το κύριο αντικείμενο της υπαλληλίας του προς το Σουλτάνο.

Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ - RUM ORTODOKS PATRIKHANESI

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

                        Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

Α. ΓΕΝΙΚΑ

Μετά την άλωση της Κωνσταντινούπολης, η ορθόδοξη εκκλησία δεν αντιστρατεύτηκε με κανέναν τρόπο τις επιλογές του κατακτητή. Αντίθετα, τις νομιμοποιούσε και τις προωθούσε μέσα από ένα εσχατολογικό πλαίσιο, που εν ολίγοις συνοψιζόταν στο εξής: "Οι ορθόδοξοι είχαν υποταχθεί στους Οθωμανούς ως τιμωρία που επέβαλλε ο θεός στους χριστιανούς. Η ανατροπή αυτής της κατάστασης επαφίονταν στη θέληση του θεού. Οποιαδήποτε ανθρώπινη παρέμβαση στο ... θείο έργο (π.χ. επανάσταση) ήταν βλασφημία και στρεφόταν άμεσα κατά του ίδιου του θεού".

Ας αφήσουμε όμως το Γρηγόριο πασά τον Ε΄ να μας τα πει με δικά του λόγια:

Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ - ΘΕΟΦΥΛΑΚΤΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ

| 2 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

                  ΘΕΟΦΥΛΑΚΤΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ

A. ΓΕΝΙΚΑ
Ο Οσιος Θεοφύλακτος, αρχιεπίσκοπος Βουλγαρίας, έζησε τον 11ο-12ο αιώνα και ήταν αρχιεπίσκοπος Αχρίδος και πάσης Βουλγαρίας σχεδόν επί 30 χρόνια. Ταυτόχρονα, ήταν καθηγητής Θεολογίας ενώ θεωρείται όσιος από την ορθοδοξη εκκλησία και σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Ι.Μ. Χαλκίδας, τιμάται στις 31 Δεκεμβρίου.
Ο Θεοφύλακτος ήταν πολυγραφότατος και το χριστιανικό του έργο καλύπτει πέντε τόμους της ελληνικής πατρολογίας του Migne. Ως χριστιανός πατέρας όμως που σέβεται τον εαυτό του, δεν θα μπορούσε να αφήσει τους Ελληνες και τον ελληνισμό έξω από τα κείμενά του, αποδίδοντας σ'αυτούς βαριές εκφράσεις, όπως πόρνοι, τυφλοί, αισχροί, ενώ τα σχόλιά του περί της αναγκαιότητας της ελληνικής παιδείας είναι οπωσδήποτε για γέλια, αν δεν είναι για κλάματα.

Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ - ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

| 0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο

                                            Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΤΗΣ ΥΠΑΤΙΑΣ
Α. ΓΕΝΙΚΑ
Ο Επίσκοπος Αλεξανδρείας Κύριλλος, γεννημένος στην Μαχαλά ελ-Κουμπρά, αγιοποιημένος από την ορθόδοξη εκκλησία, προφανώς λόγω του έντονου ανθελληνισμού του και της πρωτοστασίας του στη δολοφονία της Νεοπλατωνικής Φιλοσόφου Υπατίας, κρατάει επάξια μια εξέχουσα θέση στο σύνολο των χριστιανών "πατέρων" που καταφέρονται κατά των Ελλήνων, του ελληνισμού και της ελληνικης σκέψης. Για τον προαναφερθέντα χριστιανό, ο Αγιος Ισίδωρος είχε πει πως "πρόκειται για άτομο που προωθεί τα προσωπικά του μίση αντί να ασχολείται με την αλήθεια του Ιησού Χριστού" (Ισίδωρος ο Πηλουσιώτης, Επιστολές) ενώ ο επίσκοπος Θεοδώρητος Κύρου έγραψε με αφορμή το θάνατο του Κύριλλου:

"Οι ζωντανοί είναι ευτυχισμένοι. Οι νεκροί ίσως να λυπούνται καθώς φοβούνται ότι θα έχουν τη συντροφιά του. Οι νεκροθάφτες ας βάλουν επάνω στον τάφο του έναν βαρύ βράχο, ώστε να μην επιστρέψει πάλι. Ας πάρει τα δόγματά του μαζί στην Κόλαση κι ας τα διδάσκει στους κολασμένους νύχτα και μέρα".