Φίλοι αναγνώστες .Βρίσκεστε σ΄αυτό το ιστολόγιο με δική σας ευθύνη . Ενδεχομένως κάτι που θα διαβάσετε εδώ μπορεί να το θεωρήσετε ύβρη ή να σας θίξει ή να σας προσβάλλει . Θα πρέπει να γνωρίσετε πως δεν έχουμε καμία τέτοια πρόθεση . Έχοντας λοιπόν αυτό υπ΄όψιν οι επιλογές σας είναι δύο : α) ή να φύγετε απ΄το ιστολόγιο αυτό , διακόπτοντας την ανάγνωσή του ,ώστε να αποφύγετε πιθανή προσβολή των ηθικών , θρησκευτικών ή άλλων αξιών σας , ή β) να παραμείνετε αποδεχόμενοι πως ότι και να διαβάσετε δεν θα σας προσβάλλει καθ΄ οιονδήποτε τρόπο . Εμείς απ΄την μεριά μας θα προσπαθήσουμε να διαφυλάξουμε και να προβάλουμε τις πραγματικές ανθρώπινες αξίες , έχοντας πάντα ως γνώμονα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και την αλήθεια . Αν παρ΄όλα αυτά υπάρξει κάποιο πρόβλημα , επικοινωνήστε μαζί μας στο γνωστό e-mail . Καλή συνέχεια .

Η ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Πολιτικες σκοπιμοτητες και αλλες επιδιωξεις δημιουργησαν το 1944 την "Σοσιαλιστικη Δημοκρατια της Μακεδονιας" , οικοδομημα χωρις θεμελια αφου βασιζεται στο τεχνικο κατασκευασμα του αποκαλουμενου "Μακεδονικου εθνους", γιατι οπως γνωριζουμε εθνος με το ονομα Μακεδονικο ηταν ,ειναι και θα ειναι ανυπαρκτο. Σημειωτεον πως τα Σκοπια ουδεποτε υπηρξαν εντος του γεωγραφικου χωρου της Μακεδονιας. Το ιδιο επιχειρησαν και οι Βουλγαροι στις αρχες του αιωνα μας , στο τελος ομως αναγνωρισαν και διακυρηξαν την αληθεια με σαφηνεια , ξεκαθαρα και δεχονται οτι ουτε υπηρξε ουτε υπαρχει Μακεδονικο εθνος .Η παραποιηση της Ιστοριας της Μακεδονιας συνισταται στους εξης αναληθεις ισχυρισμους :1) Οι Μακεδονες δεν ειναι Ελληνες αλλα αποτελουν χωριστη εθνοτητα.2) Η γλωσσα τους δεν ειναι η Ελληνικη αλλα το ομιλουμενο στην περιοχη των Σκοπιων γλωσσικο ιδιωμα
.3) Η Μακεδονια εκτεινεται πολυ βορειοτερα απο τα ορια της ιστορικης Μακεδονιας.4) Οι Μαρχαιοι Ελληνες δεν ηταν Μακεδονες αλλα φυλλα συγγενικα προς τους Θρακες και τους Ιλλυριους.5) Οταν κατεβηκαν οι Σλαβοι στα Βαλκανια (6ο-7ο αιωνα μ.Χ.) ενωθηκαν με τους "μη Ελληνες" αρχαιους Μακεδονες και δημιουργησαν ενα νεο λαο τους Σλαβομακεδονες.6) Απογονοι των Σλαβων Μακεδονων του μασαιωνα ειναι οι σημερινοι "Μακεδονες των σκοπιων".7) Καθετι που αναφερεται ως Μακεδονικο - ηθη ,εθιμα,ιστορια,μνημεια,πολιτισμος κλπ - δεν ειναι ελληνικο αλλα δημιουργημα των Μακεδονων τυπου Σκοπιων ή αλλιως Σλαβομακεδονων .Η ενεργειες αυτες σημερα επιδιωκονται συστηματικα , με καθε τροπο και με πακτωλο εκατομυριων σ΄ολον τον κοσμο για την προωθηση των .Ενα λοιπον δεδομενο αποδεκτο και απο τους Σλαβους ιστορικους ειναι οτι η εγκατασταση των Σλαβων στη Βαλκανικη εγινε τον 6ο αιωνα μ.Χ. και η πολιτιστικη τους ιστορια αρχιζει απο τον 10ο αιωνα μ.Χ. Θεμελιωτες της πολιτιστικης ιστοριας των Σλαβων ειναι δυο ελληνες μοναχοι της θεσσαλονικης , ο Κυριλλος και ο Μεθοδιος, και η πρωτη κυρια υποδομη της πολιτιστικης ιστοριας ειναι τα Βυζαντινα-ελληνικα επιτευγματα, στις επιστημες ,τις τεχνες και τα γραμματα.Και μονο αυτη η παραδοχη ( εμφανιση στη Βαλκανικη 6ο αιωνα μ.Χ) αποκοπτει τους Σλαβους απο την Βαλκανικη.Το γεγονος πως οι Μακεδονες μεγαλουργησαν 1000 και πλεον χρονια πριν εγκατασταθουν οι Σλαβοι στη Βαλκανικη αποδεικνυει ποσο αβασιμος ειναι ο ισχυρισμος για δηθεν Σλαβικη καταγωγη των Μακεδονων.Η πλαστογραφηση της ιστοριας της Μακεδονιας μεχρι τον β΄ παγκοσμιο πολεμο ηταν εργο κυριως των Βουλγαρων ιστορικων του προπολεμικου καθεστωτος. Στο τελος του β΄ παγκοσμιου πολεμου με την ανακηρυξη της Γουγκοσλαβιας σε "Ομοσπονδιακη Σοσιαλιστικη Δημοκρατια" , δημιουργηθηκε στο νοτιο τμημα της , η "Σοσιαλιστικη Δημοκρατια της Μακεδονιας"με πρωτευουσα τα Σκοπια . Ως την εποχη εκεινη (1944) η περιοχη αυτη ηταν γνωστη σαν "Νοτιος Σερβια" ή "Βαρντασκα Μπανοβινα" .Για πρωτη φορα τοτε εμφανιστηκε στα Βαλκανια "Μακεδονικο κρατος" εστω και ως ομοσπονδο , κι ετσι η παραποιηση της ιστοριας της Μακεδονιας ελαβε αλλη μορφη και δημιουργηθηκαν νεες περιπλοκες που και μελλοντικα θα επηρεασουν τις διεθνεις σχεσεις στο τμημα αυτο της Ευρωπης.ΟΙ ΡΙΖΕΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝΤοσο για τις ριζες και την Ελληνικη καταγωγη των Μακεδονων οσο και για τον ρολο τους στην ιστορια του Ελληνικου εθνους, παμπολλα ειναι τα στοιχεια που παρεχουν τοσο οι αρχαιοι συγγραφεις , οσο και τα ιδια τα γεγονοτα .Ο ρολος της Μακεδονιας στον Ελληνικο πολιτισμο αρχιζει απο την μυθολογια. Στον Ολυμπο ηταν η κατοικια των θεων και στα Πιερια η κατοικια των Μουσων . Η πεποιθηση των αρχαιων Μακεδονων καθως και των αλλων Ελληνων οτι η κατοικια των δωδεκα θεων ηταν το μακεδονικο ορος Ολυμπος και οτι οι εννια μουσες ( κορες του βασιλια Πιερου) κατοικουσαν επισης στο αλλο σημαντικο ορος της Μακεδονιας , τα Πιερια, αποτελει αποδειξη οτι τα Ελληνικα φυλλα ησαν αρχικα εγκατεστημενα στη Μακεδονια . Η Μακεδονια λοιπον αποτελουσε σημαντικοτατο μερος της Ελλαδος. Διαφορετικα θα φαινοταν αδιανοητο να πιστευαν οι Ελληνες οτι οι θεοι τους κατοικουσαν σε μη ελληνικη χωρα .Κατα τον Ησιοδο , ο Μακεδων (ο προγονος του Μακεδονικου λαου) και ο Μαγνητας (ο προγονος του Θεσσαλικου λαου) ηταν παιδια του Δια και της πανδωρας , κορης του Δευκαλιωνα , ειχαν την κατοικια τους στα Πιερια και τον Ολυμπο . Ο δε Ελλην ηταν γιος του Δευκαλιωνα . ( Η δ΄υποκυσαμενη Διι γεινατο ... υιε δυω Μαγνητα Μακηδονα ... οι περι Πιεριην και Ολυμπον δωματ΄εναιον).Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΕΩΝ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΟ Ηροδοτος αναφερει ως πρωτο βασιλια των Μακεδονων τον Περδικα (απογονο του Τημενου απο το Αργος)περι το 700 π.Χ.Ο ιστορικος Θεοπομπος αναφερει τον Καρανο, τον αδελφο του βασιλια του Αργους Φειδωνα, ο οποιος εγκατελειψε το Αργος και πηγε στη Μακεδονια οπου συναντησε ομολγωσσους του και εγινε βασιλιας τους τον 9ο αιωνα π.ΧΕιναι γενικα αποδεκτο απο τους ιστορικους της εποχης Ηροδοτου , Θουκιδιδη , Ισοκρατη πως η Μακεδονικη Δυναστεια καταγοταν απο την βασιλικη οικογενεια του Αργους, η οποια ειχε προγονο τον Ηρακλη. Για τον λογο αυτο και ολοι οι ιστορικοι αποκαλουν τους βασιλεις της Μακεδονικης Δυναστειας Αργεαδες και Τημενιδες.Ο Ισοκρατης στον λογο του προς τον Φιλιππο Β΄ , με τον οποιο τον προετρεπε να αναλαβει χαριν ολων των Ελληνων την αρχιστρατηγια στον πολεμο κατα των Περσων , λεει : "Θηβαιοι δε τον αρχηγον του γενους υμων τιμωσι" ( Ηρακλη)Μια επιγραφη που βρεθηκε απο τον Μ.Ανδρονικο στην Βεργινα (Αιγες) αναφερει : ΗΡΑΚΛΗ ΠΑΤΡΩΩ που σημαινει στον Γεναρχη Ηρακλη.Οι Αργειαδες βασιλεις της Μακεδονιας και οι Μυθικοι προγονοι τους ειναι :Ηρακλης - Ιλλος - Κλεοδαιος - Αριστομαχος - Τημενος - Κισσιος - Θεσπιος - Μερωψ - Αριστοδαμιδας - Φειδων - Καρανος - Κοινος - Τυριμμας - Περδικας Α΄ - Αργαιος - Φιλιππος Α΄ - Αεροπος Α΄ - Αλκετας - Αμυντας Α΄- Αλεξανδρος Α΄- Περδικκας Β΄- Αρχελαος Α΄- Ορεστης - Αμυντας Β΄- Παυσανιας - Αμυντας Γ΄- Περδικκας Γ΄- Φιλιππος Β΄- Μεγας Αλεξανδρος - Αντιπατρος - Κασσανδρος .ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ1) Οι πρωτες ιστορικες πληροφοριες για την Μακεδονια διδονται απο τον Ομηρο στην ιλιαδα, ο οποιος αναφερει ονοματα διαφορων ελληνικων φυλων που κατοικουσαν στη Μακεδονια : " Ο Πατροκλος ερριξε πρωτος το στιλπνο κανταρι και πετυχε τον Πυραιχμη που οδηγουσε τους αρματομαχους Παιονες απο την πολη Αμυδωνα , απ΄τ΄Αξιου ποταμου τα πλατια ρεματα ..( Ομηρου Ιλιαδα Π. 287-288)2) Ο Στραβων αναφερει : α) οτι στη οχθη του Αξιου υπηρχε η πολη Αβυδων την οποια ο Ομηρος αποκαλει Αμυδωνα και λεει οτι οι Παιονες απο εκει ηλθαν στην Τροια (Στραβων ,VII Frg 20) .β) Αναφερει επισης τον Αστεροπαιο γιο του Πηλεγονα , που ηταν απο την Παιονια της Μακεδονιας (Στραβων , VII Frg 39)γ) Λεει επισης : εστι μεν ουν Ελλας και η Μακεδονια ,δηλαδη "και αυτη βεβαιως η Μακεδονια ειναι Ελλαδα" (Στραβων , VII Frg 9)3) Ο Ηροδοτος αναφερει : α) αυτοι που καταγονται απο τον Περδικκα ειναι Ελληνες , οπως το θελουν οι ιδιοι , το ξερω και εγω οτι ετσι ειναι (Ηροδοτος V 22,1) β) Κατα τον Ηροδοτο τμημα Μακεδονων μεταναστευσε στη Δωριδα οπου αναμιχθηκε με αλλα Ελληνικα φυλα. Αργοτερα εισεβαλαν στην Παλοποννησο και κατελεβαν το Αργος και οι κατακτητες αυτοι αργοτερα ονομασθηκαν Δωριεις (Ηροδοτος , Ι , 56,3) β) Ο Ηροδοτος αναφερομενος στη ναυμαχια του Αρτεμισιου γραφει : Ελαβαν μερος οι Λακεδαιμονιοι με 16 πλοια ... οι Τροιζηνιοι ... οι Ερμιονεις ... οι Επιδαυριοι οι Σικυωνιοι , ολοι αυτοι εκτος των Ερμιονεων ηταν Δωρικης και Μακεδονικης καταγωγης που ειχαν ελθει απο τον Ερινεο και την Πινδο . (Ηροδοτος VIII, 43)4) Ο Αισχυλος στις Ικετιδες εμφανιζει τον βασιλεα του Αργους να καυχιεται γιατι το γενος του αρχει και περα απο την Πινδο και τη Δωδωνη μεχρι τα αγνα νερα του Στυμωνα συμπεριλαμβανοντας ετσι και την Μακεδονια (Αισχυλου Ικετιδες 250 κ.ε.)5) Ο Θουκιδιδης αναφερει οτι οι Μακεδονες αποτελουνται απο διαφορες Ελληνικες φυλες με χωριστους βασιλεις που κατοικουσαν στη Πινδο και την δυτικη Μακεδονια (Θουκιδιδου Ιστοριαι ΙΙ 99,2-3)6) Ο Αλεξανδρος Α΄ οταν εφτασαν στην Μακεδονια Περσες πρεσβεις για να επισκεφθουν τον πατερα του Αμυντα , που βασιλευε τοτε, τους ειπε : να αναφερετε στον βασιλεα που σας εστειλε οτι ενας Ελλην διοικητης της Μακεδονιας σας εκανε καλη υποδοχη (Ηροδοτος V , 20,4)κλπ κλπΠΟΤΕ ΑΡΧΙΣΕ Ο ΣΦΕΤΕΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΤο Ρωσικο σχεδιο με την συνθηκη του Αγιου Στεφανου το 1878 , υπηρξε η πρωτη επιβουλη κατα της Μακεδονιας , με την διαφορα οτι τοτε δεν διανοηθηκε κανεις , ουτε Βουλγαρος ουτε κανενας αλλος Σλαβος να αναζητησει συγγενεια με τους Μακεδονες , διοτι ολοι γνωριζαν την καταγωγη τους .Συμφωνα με το σχεδιο αυτο ιδρυοταν μεγαλο ανεξαρτητο Βουλγαρικο κρατος που θα περιελαμβανε την περιοχη απο τον Δουναβη εως το Αιγαιο και απο την Μαυρη θαλασσα εως τη Πρεσπα-Αχριδα με εξαιρεση την Θρακη απο το Πορτο Λαγος και ανατολικα τη Χαλκιδικη και την πολη της Θεσσαλονικης . Η αναγγελια της συνθηκης εφερε γενικο ξεσηκωμο του ελληνισμου (ελευθερου και υποδουλου) . Τοτε ξεσπασε και το κινημα του Ολυμπου , οποτε και σχηματιστηκε προσωρινη κυβερνηση στο Λιτοχωρο .Να μην τα πολυλογουμε, η επανασταση επεκταθηκε και σ΄αλλες περιοχες (Κοζανη -Καστορια ..κλπ ) και με την πιεση τοτε των μεγαλων δυναμεων τα σχεδια των Ρωσων ανατραπηκαν , και με το συνεδριο του Βερολινου (Ιουλιος 1878) τα Βουλγαρικα συνορα περιοριστηκαν μεταξυ του Δουναβεως και του Αιμου .Ομως κατοπιν τουτου στην Βουλγαρια αρχισαν να διαμορφωνονται δυο τασεις που εκδηλωθηκαν δυναμικα στην αρχη του 20ου αιωνα . Η μια των "Βερχοβιστων" που ζητουσε την ενσωματωση της Μακεδονιας στη Βουλγαρια και η αλλη της Ε.Μ.Ε.Ο. (Εσωτερικη Μακεδονικη Επαναστατικη Οργανωση) που υποστηριζε οτι αφου οι διεθνεις συνθηκες δεν ευνοουσαν την ενσωματωση θα επρεπε να επιδιωξουν σαν πρωτο βημα την αυτονομηση της Μακεδονιας . Και απο τα δυο σχεδια ειναι προδηλο τι θα ακολουθουσε : η προσαρτηση της Μακεδονιας στην Βουλγαρια . Αποτρεπτικος παραγων στα σχεδια αυτα υπηρξε ο Μακεδονικος αγωνας 1904-1908 , η επανασταση των νεοτουρκων αλλα και οι υπολοιποι Βαλκανικοι πολεμοι .Ετσι .... η Μακεδονια εμεινε Ελληνικη με ενα μικρο τμημα της να περνει τοτε η Σερβια και η Βουλγαρια και σημερα μας δημιουργει τοσα και τοσα προβληματα .Στις 15/1/1920 συνηλθε στη Σοφια Συνεδριο των κουμμουνιστικων κομματων Βαλκανικης με επικεφαλης την Κομιντερν , οπου και ιδρυσαν την Βαλκανικη Κουμμουνοστικη Ομοσπονδια ,(ΒΚΟ).Στην 3η Διασκεψη της ΒΚΟ στη Μοσχα ( 19-21 / 7 / 1921 ) ο Βουλγαρος κουμμουνιστης ηγετης Κολαρωφ εθεσε θεμα αυτονομησης της Μακεδονιας , στην οποια θα περιλαμβανονταν τα τμηματα Βαρδαριου ,Πιριν και Αιγαιου δηλαδη τα τμηματα στη Γιουγκοσλαβια , στη Βουλγαρια και στην Ελλαδα !Στην αποφαση αυτη αντιταχθηκε αρχικα ο γενικος γραμματεας κουμμουνιστικου κομματος Ελλαδος κ. Γεωργιαδης . Η αποφαση ομως παρθηκε και ο Γεωργιαδης διαγραφηκε !Σασφεστερο κειμενο διατυπωθηκε απο την 6η συνδιασκεψη της ΒΚΟ το 1924 με το οποιο η ΒΚΟ ταχθηκε υπερ μιας ενιαιας και αυτονομης Μακεδονιας και υπερ μιας κουμμουνιστικης ομοσπονδιας στα βαλκανια οπου θα συμμετειχε και η "Δημοκρατια της Μακεδονιας και Θρακης" . Την αποφαση αυτη επικυρωσε και το 5ο συνεδριο την Κομιντερν το 1924.Οι αποφασεις της 6ης διασκεψης της ΒΚΟ και του 5ου συνεδριου της Κομιντερν επικυρωθηκαν απο το 3ο συνεδριο του Κουμμουνιστικου κομματος Ελλαδος (!!!!) το Σεπτεμβριο του 1924 . Οι διαφονουντες καθαιρεθηκαν και παραιτηθηκαν , μεταξυ των οποιων ητο και ο ιστορικος Κορδατος .Η πολιτικη αυτη παρεμεινε εως το 1935 οποτε η Κομιντερν αναγκαστηκε να εγκαταλειψει την ιδεα για "Ανεξαρτητη Μακεδονια" και να υιοθετηση τον συστημα "ισοτιμια των μειονοτητων" ,σε μια προσπαθεια να προωθησει την πολιτικη των Λαικων Μετωπων . Τον Απριλιο του 1936 το Κ.Κ.Ε. ανακαλεσε την αποφαση ( της ντροπης !) του 1924 , και ευθυγραμμισθηκε ( ε καλα τωρα !) εκ νεου με την γραμμη της Κομιντερν !Οι αποφασεις λοιπον στα διαφορα συνεδρια των κομμουνιστικων κομματων της Βαλκανικης ενισχυσαν την ιδεα της ιδρυσεως της δημοκρατιας της Μακεδονιας στη Γιουγκοσλαβια . Στις 11/11/1943 συγκροτηθηκε η πρωτη Ταξιαρχια Παρτιζανων Κοσσυφοπεδιου στη Διβρη της Γιουγκοσλαβιας ενω στις 20/12/1943 το 5ο συνεδριο Παρτιζανων στο Γαϊτσε ενεκρινε ψηφισμα σχετικα με την ιδρυση "Μακεδονικου ομοσπονδου κρατους" στα πλαισια της Γιουγκοσλαβικης ομοσπονδιας .[ Σοβαρη δραστηριοτητα για την προβολη του ολου θεματος ανεπτυξε και η "ανεξαρτητη μακεδονικη ορθοδοξη εκκλησια" που ιδρυθηκε το 1968 στα Σκοπια και που με την σειρα της ιδρυσε Μητροπολη στην Αμερικη ,οπου και επεδειξε μεγαλη δραστηριοτητα .Φυσικα αυτη η εκκλησια δεν ειναι αναγνωρισμενη ουτε απο το Πατριαρχειο Κων/πολης ουτε απο το Πατριαρχειο της Σερβιας καθως επισης και απο καμια αλλη ορθοδοξη εκκλησια ! (να ενας γερος ασσος που δεν ειδε κανενας ... )]Στις 2/8/1944 στη μονη PROHOR PCINJSCI ανακηρυχθηκε η συσταση της λαϊκης σημερινης "Σοσιαλιστικης Δημοκρατιας της Μακεδονιας" , ομοσπονδου τμηματος της νεας Ομοσπονδιακλης Γιουγκοσλαβιας .Ετσι τον Απριλιο του 1945 ο Τιτο επιβαλλει το ομοσπονδιακο συστημα στη Γιουγκοσλαβια και εγκαθιστανται κυβερνησεις ομοσπονδων κρατων της Σερβιας, Κροατιας, Βοσνιας,Σλοβενιας,Μαυροβουνιου και τελος της Μακεδονιας η οποια ιδρυθηκε στις 30/4/1945 . Ενω οι αλλες 5 δημοκρατιες υπηρχαν πραγματικα φυλετικα κριτηρια για την δημιουργια τους , η δημοκρατια της Μακεδονιας δημιουργηθηκε μονο απο πολιτικα κριτηρια διοτι ο πληθυσμος της δεν ειχε καμια σχεση με τους Μακεδονες 'η την Μακεδονια της αρχαιοτητας .Το μεγαλο παιχνιδι παιχτηκε με τον Τιτο και τον Δημητρωφ . Μετα απο διαβουλευσεις που εγιναν στο Μπλεντ εθεσαν τις βασεις για την ενωση του Πιριν (βουλγαρικη) με την δημοκρατια των Σκοπιων .Συμφωνηθηκε ακομα να προηγηθει μια πνευματικη και πολιτιστικη προπαρασκευη των Βουλγαρων του Πιριν ωστε να δεχθουν την Μακεδονοποιηση τους και στην συνεχεια την ενσωματωση της επαρχιας τους στο Γιουγκοσλαβικο κρατος , σαν φυσικη και αναγκαια θυσια στο βωμο της Βουλγαρο-γιουγκοσλαβικης φιλιας που θα οδηγουσε στη ομοσπονδιοποιηση των νοτιων Σλαβων. Σε ανταλαγμα η Γιουγκοσλαβια θα παραχωρουσε στη Βουλγαρια τις παλιες μικρες Βουλγαρικες περιοχες που ειχε προσαρτησει μετα τον Α΄παγκοσμιο πολεμο με την συνθηκη του Νεϊγυ. Επι πλεον η Γιουγκοσλαβια ανελαβε να υποστηριξει το Βουλγαρικο αιτημα στη Διασκεψη Ειρηνης των Παρισιων για την ενσωματωση στην ηττημενη Βουλγαρια της Ελληνικης Δυτικης Θρακης !Για την εκτελεση της συμφωνιας αυτης οι Βουλγαροι δεχθηκαν την εισοδο στο Πιριν δηθεν Μακεδονων , καθοδηγητων , διδασκαλων και διοικητικων υπαλληλων για την εφαρμογη του πρωτου σταδιου της ενσωματωσης της Μακεδονιας του Πιριν .Για την Μακεδονια του Αιγαιου με μυστικο πρωτοκολλο αναγνωριστηκε στη Γιουγκοσλαβια το δικαιωμα ενσωματωσης της μελλοντικα στην ενιαια "Σοσιαλιστικη Δημοκρατια της Μακεδονιας" Συνεβη ομως κατι που δεν το περιμεναν οι μεγαλοι ηγετες ,Τιτο και Δημητρωφ . Οι Βουλγαροι του Πιριν ξεσηκωθηκαν διαμαρτυπομενοι πως δεν ειναι Μακεδονες αλλα Βουλγαροι .Τον Ιουνιο του 1948 λοιπον , με την αποκηρυξη του Τιτο απο την Κομινφορμ η συμφωνια του Μπλεντ πεφτει στο κενο και ετσι εκδιωχθηκαν ολοι οι Γιουγκοσλαβοι καθοδηγητες απο την Βουλγαρια . Η Βουλγαρια απο το 1948 και μετα , βαθμηδον εγκατελειπε τις διακηρυξεις για εδαφικες διεκδικησεις , ωσπου με επισημη δηλωση της αναγνωριζει οτι δεν υπαρχει Μακεδονικον Εθνος , οτι στο Πιριν κατοικοι αμιγης Βουλγαρικος πληθυσμος και οτι στην Ελλαδα δεν υπαρχει Σλαβικη εθνοτητα .Η ρηξη αυτη δημιουργησε προβληματα και στο Κ.Κ.Ε. Στις 31/1/1949 η 5η ολομελεια του Κ.Κ.Ε. που ασπαστηκε την Κομινφορμικη γραμμη στο Μακεδονικο διακηρυξε οτι "ο Μακεδονικος λαος θα βρει την πληρη εθνικη αποκατασταση του " (!!!!!) και ταχθηκε υπερ μιας ενιαιας και ανεξαρτητης Μακεδονιας υπο Σοβιετικο ελεγχο Βαλκανικης Κομμουνιστικης Ομοσπονδιας (Τι διαολο , να χαλασουμε το χατρι της μαμας Ρωσιας;)Το 1956 βεβαια χαρακτηρισε την αποφαση αυτη ως "λαθος" .Ας δουμε τρια γεγονοτα σχετικα προσφατα :α) Στις 16 Δεκεμβριου του 1991 το τοτε Συμβουλιο της ΕΟΚ, αποφασιζε οτι στην ονομασια των Σκοπιων δεν θα πρεπει να υπαρχει ο ορος «Μακεδονια»!β)Στην χθεσινη συνεδριαση του Ευρωπαϊκου Κοινοβουλιου στο Στρασβουργο, αποφασιστηκε και με την ψηφο των Ελληνων βουλευτων, ότι «το προβλημα του ονοματος των Σκοπιων δεν αποτελει εμποδιο στην εναρξη των διαπραγματευσεων για την προσχωρηση τους στην ΕΕ».Μπορουν με αλλα λογια τα Σκοπια να ονομαστουν οπως αυτα επιθυμουν .γ) Την εκθεση καταψηφισαν ολοι οι βουλευτες της Νεας Δημοκρατιας πλην Σαμαρα ,του ΠΑΣΟΚ εκτος της κ. Τζαμπαζη που ηταν απουσα. Αρνητικη ηταν η ψηφος των κ. Παφιλη και Τουσα (ΚΚΕ)( ??!!), καθως και του κ. Καρατζαφερη (ΛΑΟΣ), ενω ο κ. Παπαδημουλης (ΣΥΝ) ψηφισε αποχη.Συνοπτικα, η τροποποιημενη εκθεση για την προοδο της ΠΓΔΜ σε σχεση με την ενταξιακη της πορεια που εισηγηθηκε ο ολλανδος ευρωβουλευτης Ερικ Μαιερ υπερψηφισθηκε απο το Ευρωκοινοβουλιο με 558 ψηφους υπερ, 47 κατα και 8 αποχες.Και η κ.Μπακογιαννη - Μητσοτακη ( ας μην το ξεχναμε αυτο το επιθετο) διακηρυσσει πως δεν υπαρχει καμια πιθανοτητα ενταξης της γειτονικης χωρας στο ΝΑΤΟ με το λεγομενο συνταγματικο της ονομα "Δημοκρατια της Μακεδονιας" .Μπορουμε δηλαδη να καταλογησουμε στους Ευρωβουλετες μας ... προδοσια βασει του συνταγματος της Ελλαδος; Καμαρωστε τους1. ΑΓΓΕΛΑΚΑΣ, Εμμανουήλ Ομάδα τoυ Ευρωπαϊκoύ Λαϊκoύ Κόμματoς (Χριστιαvoδημoκράτες) και των Ευρωπαίωv Δημoκρατώv 2. ΑΡΝΑΟΥΤΑΚΗΣ, Σταύρος Σοσιαλιστική Ομάδα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο 3. ΜΠΑΤΖΕΛΗ, Κατερίνα Σοσιαλιστική Ομάδα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο 4. ΜΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ, Κωνσταντίνος Σοσιαλιστική Ομάδα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο 5. ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, Γιώργος Ομάδα τoυ Ευρωπαϊκoύ Λαϊκoύ Κόμματoς (Χριστιαvoδημoκράτες) και των Ευρωπαίωv Δημoκρατώv 6. ΓΕΩΡΓΙΟΥ, Γεώργιος Ομάδα Ανεξαρτησία/Δημοκρατία 7. ΓΚΛΑΒΑΚΗΣ, Ιωάννης Ομάδα τoυ Ευρωπαϊκoύ Λαϊκoύ Κόμματoς (Χριστιαvoδημoκράτες) και των Ευρωπαίωv Δημoκρατώv 8. ΚΟΠΠΑ, Μαρία-Ελένη Σοσιαλιστική Ομάδα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο 9. ΚΡΑΤΣΑ-ΤΣΑΓΚΑΡΟΠΟΥΛΟΥ, Ρόδη Ομάδα τoυ Ευρωπαϊκoύ Λαϊκoύ Κόμματoς (Χριστιαvoδημoκράτες) και των Ευρωπαίωv Δημoκρατώv 10. ΛΑΜΠΡΙΝΙΔΗΣ, Σταύρος Σοσιαλιστική Ομάδα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο 11. ΜΑΝΩΛΑΚΟΥ, Διαμάντω Συνομοσπονδιακή Ομάδα της Ευρωπαϊκής Ενωτικής Αριστεράς/Αριστερά των Πρασίνων των Βορείων Χωρών 12. ΜΑΤΣΟΥΚΑ, Μαρία Σοσιαλιστική Ομάδα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο 13. ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗΣ, Μανώλης Ομάδα τoυ Ευρωπαϊκoύ Λαϊκoύ Κόμματoς (Χριστιαvoδημoκράτες) και των Ευρωπαίωv Δημoκρατώv 14. ΠΑΦΙΛΗΣ, Αθανάσιος Συνομοσπονδιακή Ομάδα της Ευρωπαϊκής Ενωτικής Αριστεράς/Αριστερά των Πρασίνων των Βορείων Χωρών 15. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ-ΚΑΣΣΙΩΤΟΥ, Μαρία Ομάδα τoυ Ευρωπαϊκoύ Λαϊκoύ Κόμματoς (Χριστιαvoδημoκράτες) και των Ευρωπαίωv Δημoκρατώv 16. ΠΑΠΑΔΗΜΟΥΛΗΣ, Δημήτριος Συνομοσπονδιακή Ομάδα της Ευρωπαϊκής Ενωτικής Αριστεράς/Αριστερά των Πρασίνων των Βορείων Χωρών 17. ΠΑΠΑΣΤΑΜΚΟΣ, Γεώργιος Ομάδα τoυ Ευρωπαϊκoύ Λαϊκoύ Κόμματoς (Χριστιαvoδημoκράτες) και των Ευρωπαίωv Δημoκρατώv 18. ΠΟΔΗΜΑΤΑ, Αννυ Σοσιαλιστική Ομάδα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο 19. ΣΧΟΙΝΑΣ, Μαργαρίτης Ομάδα τoυ Ευρωπαϊκoύ Λαϊκoύ Κόμματoς (Χριστιαvoδημoκράτες) και των Ευρωπαίωv Δημoκρατώv 20. ΤΟΥΣΣΑΣ, Γεώργιος Συνομοσπονδιακή Ομάδα της Ευρωπαϊκής Ενωτικής Αριστεράς/Αριστερά των Πρασίνων των Βορείων Χωρών 21. ΤΡΑΚΑΤΕΛΛΗΣ, Αντώνιος Ομάδα τoυ Ευρωπαϊκoύ Λαϊκoύ Κόμματoς (Χριστιαvoδημoκράτες) και των Ευρωπαίωv Δημoκρατώv 22. ΤΖΑΜΠΑΖΗ, Ευαγγελία Σοσιαλιστική Ομάδα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο 23. ΒΑΚΑΛΗΣ, Νικόλαος Ομάδα τoυ Ευρωπαϊκoύ Λαϊκoύ Κόμματoς (Χριστιαvoδημoκράτες) και των Ευρωπαίωv Δημoκρατώv 24. ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ, Ιωάννης Ομάδα τoυ Ευρωπαϊκoύ Λαϊκoύ Κόμματoς (Χριστιαvoδημoκράτες) και των Ευρωπαίωv ΔημoκρατώvΥΓ. Πολλα στοιχεια εχουν αντληθει από το βιβλιο του κ.Μαρτη , ο οποιος βραβευτηκε απο την ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΘΗΝΩΝ .


Αρχική σελίδα

0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .


Παρακάτω μπορείτε να αφήσετε τις όποιες αναλύσεις και προσωπικές κρίσεις σας , τις κριτικές ή ερμηνευτικές σημειώσεις σας .

Η λίστα ιστολογίων μου