Τι διάολο είναι αυτό ;

Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

star



Έχει και συνέχεια ... αν κάποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει mail
star

2 αναγνώστες άφησαν σχόλιο:

andromedios είπε...

Διάβασε το Έλληνα!!!
Αποσπασματικά :

http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2009/09/blog-post_21.html

***ΜΑΚΕΔΩΝ*** είπε...

Έχω όλα τα κείμενα σ΄αυτή την μορφή που τ΄ανέβασα .
Είναι λιγάκι κουραστική η ανάγνωση αλλά απ΄ότι διαβασα στον φιλο "ΕΛΛΗΝ vs ΧΑΟΣ" έχει ενδιαφέροντα ντοκουμέντα .
Η αλήθεια είναι πως όταν διαβασα την πρωτη σελίδα είπα "αλλος ενας βαρεμένος" ... όμως τώρα θα προσπαθήσω να διασταυρώσω τα στοιχεία που αναφέρει,ειδικά για το Κιλκίς ... είναι η ιδιάιτερη πατρίδα μου βλέπεις.
Εχω πολύ καλές οικογενειακές σχέσεις μ΄έναν υποστράτηγο , ο οποίος έχει άριστη γνώση της ιτορίας και μία ενδιαφέρουσα βιβλιογραφία .
Όταν έχω νέα θα τα παρουσιάσω .
Ευχαριστώ για την παραπομπή .