Μία απρόσμενη γνωριμία !

Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

star

  Ποιόν γνώρισα ;
Αυτόν που γνωρίζει κανείς μία μόνο φορά  ... τον  Άδη ή αλλιώς  ... τον χάρο  !
12 - 7 - 1962 γεννήθηκα ,  12 - 7  - 2011 ημέρα γενεθλίων μου , μου έκανε δώρο ένα "οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου" ...  καθόλου ευχάριστο γεγονός !



Ευτυχώς αντιδράσαμε γρήγορα ... χάρη στην γυναίκα μου , σε μισή ώρα ήμουν στο καρδιολογικό τμήμα του Γενικού Νοσοκομείου Κιλκίς , στους γιατρούς του οποίου οφείλω την από δω και πέρα ύπαρξή μου .  Τους ευχαριστώ θερμά .

 Υγεία και ευτυχία σ΄όλο τον κόσμο .

===============================================
Σημείωση ιστολογίου : Μπορείτε ελεύθερα να αναδημοσιεύσετε όποιο κείμενο θέλετε . Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για την αναδημοσίευση κειμένων του ιστολογίου ***ΜΑΚΕΔΩΝ*** , είναι η σαφής αναφορά σ΄αυτό μ΄ενεργό λινκ .
star

0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο: