Μάθανε ότι πηδιόμαστε , πλακώσαν και οι γύφτοι ...

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

star

Οι απατεώνες του διαδικτύου βάλανε μπρος τις μηχανές τους . Προσοχή σε τέτοιου είδους μηνύματα , όπως αυτό παρακάτω , μην απαντάτε . Το έστειλαν και μεταφρασμένο οι μαλάκες .



JERRY jerryloanservices@gmail.com
11:11 π.μ. (Πριν από 11 ώρες)


προς bcc: Εμένα
Γεια σας,
Έχετε ένα χαμηλό πιστωτικό αποτέλεσμα και δυσκολεύονται να εξασφαλίσουν τα κεφάλαια
δάνεια από τις τοπικές τράπεζες και άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα; Χρειάζεστε ένα δάνειο ή
κεφάλαια για οποιοδήποτε λόγο, όπως:
δάνειο), προσωπική, επέκταση επιχειρηματικών δραστηριοτήτων,
β) επιχειρήσεων, της εκπαίδευσης,
γ) την παγίωση του χρέους,
δ) Hard Δάνεια Χρήματα

Είμαι ένας ιδιώτης δανειστής, θα προσφέρουν μια ποικιλία των δανείων για το σύνολο της πολιτικής μου
Αγαπητοί πελάτες. Όποια και αν το δάνειό σας ανάγκες είναι μεγάλες ή μικρές, προσωπικές
ή ενυπόθηκου δανείου, είμαι πρόθυμος να σας μιλήσω για το πώς μπορώ να καλύψει τις ανάγκες σας. εγώ
Προσφέρουμε μακροπρόθεσμα δάνεια και το προσιτό κόστος
Αυτή η προσφορά δανείου είναι αυστηρά για έντιμοι άνθρωποι που φοβούνται τον Θεό, και
έτοιμη να αποπληρώσει το δάνειο εντός του συμφωνηθέντος χρόνου και δεν τρέχει μακριά με
τα χρήματά μου. Αν σας ενδιαφέρει να συνάψει δάνειο, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να
επικοινωνήστε μαζί μου μέσω e-mail (jerryloanservices@gmail.com)

Αλλά το πρώτο βήμα του δανείου είναι για σας να συμπληρώσουν μια αίτηση και
ότι επιστρέφουν σε μας, συνεχίζουν να ξεκινήσει, αλλά είμαι βρίσκεται στη Μεγάλη Βρετανία
όπου η εταιρεία μου, η εταιρεία μου είναι μια νόμιμη εταιρία μην ανησυχείτε εντάξει.
Περιμένουμε γρήγορη ανταπόκριση σας.

   Δανειζόμενος στοιχεία δεδομένων για πλήρη και ταχεία επιστροφή
STAR διαδικασία εγγραφής.

Όνομα: ____________________________
Είδος: _______________________________
Οικογενειακή κατάσταση: _______________________
Ηλικία: _______________________________
Επικοινωνία: ______________________
Πόλη / Τ.Κ: ________________________
Χώρα: ____________________________
Ημερομηνία Γέννησης: ________________________
Ποσό που απαιτείται ως Δάνειο: ________________
Διάρκεια Δανείου: ________________________
τηλέφωνο Number_________________________
Μηνιαίο εισόδημα / ετήσιο εισόδημα: _________
Σκοπός του δανείου: ______________________
Επάγγελμα: _________________________
Μόλις Needed_______________ δανείου.

Δικός σου στην υπηρεσία,

Mr.jerry Allord
star

0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο: