Σύμφωνα με τους φαρμακοποιούς είμαστε καθάρματα , αχάριστοι , αλήτες , σκατόψυχοι , παλιομαλάκες , ελεεινοί , παλιάνθρωποι κλπ

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

star


Σ΄ένα θέμα του ιστολογίου "Ξυπνήστε ρε" για τους φαρμακοποιούς έκανα το παρακάτω σχόλιο :

Παίρνω 430 ευρώ σύνταξη αναπηρίας και αυτόν το μήνα πλήρωσα 250 ευρώ στα φάρμακα - με τα υπόλοιπα θα πρέπει να ζήσω την οικογένειά μου . Να πάτε να γαμ#$%^%$ όλοι οι φαρμακοποιοί μαζί μην πω τίποτε χειρότερο ... λαμόγια

και πήρα την παρακάτω οργισμένη αντίδραση απ΄έναν "ανώνυμο" φαρμακοποιό :

ΆΚΟΥ ΚΑΘΑΡΜΑ "ΜΑΚΕΔΩΝ",

Και εγώ ο φαρμακοποιός περιμένω να πληρωθώ μια περιουσία από το 2011 που μου χρωστάνε τα Ταμεία, για να ξαναγοράσω φάρμακα να ξαναρχίσω να δίνω και σε σένα και στον κάθε ΑΛΗΤΗ ΑΧΑΡΙΣΤΟ που έχει και μούτρα να μου ζητάει και τα ρέστα από πάνω ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑ ΣΚΑΤΟΨΥΧΕ "ΜΑΚΕΔΩΝ".

Άμα σε πνίγει το δίκιο να πας να βρίσεις τις εταιρείες που απαιτούν να πληρώνονται μια χαρά στην ώρα τους και μέσα σε λίγες μερούλες, και στις Τράπεζες που είτε ζω είτε πεθαίνω θέλουν τα χρήματά τους επίσης στην ώρα τους και "δεν ρίχνουν καθόλου νερό στο κρασί τους", όπως τόσο ρατσιστικά λέτε μόνο για μας και ποτέ για αυτούς όλοι εσείς!

Να πας λοιπόν ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΛΟ ΣΟΥ ΤΟ ΣΟΪ ΠΑΛΙΟΤΟΜΑΡΟ "ΜΑΚΕΔΩΝ" που επειδή σας εξυπηρετούμε χρόνια ολόκληρα και μας έχετε για "εύκολους" ξεσπάτε όλη την αχαριστία και την κακία πάνω μας, λες και εμείς είμαστε ο Σάλας ή ο Λοβέρδος ή οι μεγαλομέτοχοι της κάθε πολυεθνικής!

Και λαμόγιο να πεις τη μάνα σου και τον πατέρα σου σκουλίκι "ΜΑΚΕΔΩΝ". Εγώ ζω την οικογένειά μου από το φαρμακείο μου παλιοκάθαρμα και έχω στερέψει από λεφτά για να σας εξυπηρετώ και να μου τη λέτε κι από πάνω παλιάνθρωποι!

ΕΛΕΕΙΝΟΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ!

ΟΧΙ ΡΕ! ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥΣΤΗ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΡΕ ΑΛΗΤΗ "ΜΑΚΕΔΩΝ"!

ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΕΣΥ ΡΕ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΟΥΒΑΡΝΤΑΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΤΣΕΠΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗ ΛΕΣ ΚΙΟΛΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΤΥΧΕ ΑΛΗΤΗ!

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΣΚΑΤΟΜΑΛΑΚΑ;

ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΣΚΑΤΟΨΥΧΕ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΕ!

ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΛΗ ΣΟΥ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ! ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ!

Και επειδή δεν είμαι και απ΄τα καλίτερα παιδιά και επειδή δεν του δίνω δίκιο του απάντησα στο ίδιο "στύλ" :

***ΜΑΚΕΔΩΝ***1 Ιουλίου 2012 3:49 μ.μ. 
Μόλις τώρα είδα την τοποθέτηση του νεκροθάφτη φαρμακοποιού και φυσικά η απάντηση θα έχει το ίδιο ύφος ... 

Κάθαρμα και αλήτης είσαι εσύ ρε λαμόγιο χαραμοφάη φαρμακοποιέ . Κάτι αλήτες σαν και μένα ταΐζουν την δική σου κλεφτοφάρα πουστόπαιδο . Αν σου χρωστάνε τα ταμεία να πας να τα διεκδικήσεις απ΄τα ταμεία ρε μαλακισμένο . Εγώ έχω πληρώσει επί 32 χρόνια τα ταμεία που σου χρωστάνε , χαζομαλάκα και δεν σας χρωστώ μία ... κωλοπαίδι . 

 Δεν με πνίγει το δίκιο κωλοπαίδι αλλά η αδυναμία της καρδιάς να συνεχίσει να χτυπά χωρίς φάρμακα , γαμώ το σπίτι σου τσόγλανε . Με την τράπεζα έχουμε όλοι προβλήματα , γι΄αυτό μην κλαίγεσαι σαν πουτανίτσα . 

Ποιόν εξυπηρετείς ρε μαλάκα ... εμένα ! Χάρη μου κάνεις ρε βλαμμένε ! Αν εγώ δεν αρρωστήσω εσύ θα ψοφήσεις σαν το σκυλί από την πείνα ρε ανίκανε χαραμοφάη . Και όπως είπα και νωρίτερα εγώ έχω πληρώσει προκαταβολικά για την αρρώστιά μου γαμημένε ...

 Λαμόγιο είσαι ναι! Και η μάνα σου και ο πατέρα σου λαμόγια είναι διότι σε κληροδότησαν ένα "κλειστό" επάγγελμα και εκβιάζετε ένα λαό που σας ταΐζει χρόνια τώρα ... ελεεινά παράσιτα είστε ... και εσείς και οι φαρμακευτικές εταιρείες , κλεφτρόνια του κερατά .

 Και τι θέλεις ρε μαλακισμένο δηλαδή , να πεθάνω εγώ που έχω προπληρώσει για την υγειονομική μου περίθαλψη επειδή εσύ είσαι ανίκανος να διεκδικήσεις τα λεφτά σου από τα ταμεία ; Κλείστο το φαρμακείο σου ρε σκουλήκι και άνοιξε μπουρδέλο ... βάλε την οικογένειά σου και όλο το σόι σου μέσα να "εργάζεται" ... και μη βγάλεις άδεια ... αν σε πιάσουν στήσε κώλο ... 

Αν φεσώθηκες εσύ δεν θα πληρώσω εγώ με την ζωή μου την ανικανότητά σου , γκέγκε ; Και τι παιχνιδάκια κάνω εγώ ρε βλάκα ; ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ 32 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΓΑΜΗΜΕΝΕ ΜΑΛΑΚΑ .

 Και για ποιόν ιδρώτα σου μιλάς ρε ανίκανε χαραμοφάη ; Από που έβγαλες την άδεια του φαρμακείου ρε αλήτη ; Μήπως την κληρονόμησες απ΄το λαμόγιο τον πατέρα σου σου ; Που σπούδασες ρε πανύβλακα ; Μήπως σε καμιά Βουλγαρία ; Σάλτα και γαμήσου ρε κάφρε ...

 Και για να τελειώνουμε ρε κοπρίτη αν τυχόν βρεθώ στο φαρμακείο σου εσύ πάρε φόρα απ΄το απέναντι πεζοδρόμια και έλα να μου κλάσεις τα παπάρια ... μαλάκα που θα με πετάξεις και έξω με τις κλωτσιές , βλάκα ... Α και για να έχουμε καλό ρώτημα , που είναι το φαρμακείο σου ; 

 Και για να μην ξεχνιόμαστε . Ο καραγκιόζης ήταν λαϊκός ήρωας ... εσύ νεκροθάφτης του λαού ...

Αυτή  λοιπόν η συμμορία των φαρμακοποιών εκβιάζει την κυβέρνηση στέλνοντας στον θάνατο εκατοντάδες χιλιάδες σοβαρά ασθενείς ή μάλλον   εκατοντάδες χιλιάδες καθάρματα , αχάριστους , αλήτες , σκατόψυχους , παλιομαλάκες , ελεεινούς , παλιάνθρωπους  κλπ

Έτσι ... για να ξέρουμε με τι κουμάσια έχουμε να κάνουμε .
star

0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο: