Όταν η αλητεία αποκτά ονόματα ... Γ. Αποστολόπουλος !

Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

star



Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν στη χώρα μας. Ο 55χρονος Γ. Αποστολόπουλος υποστηρίζει ότι είχε παγιδεύσει τον βουλευτή των ΑΝΕΛ Π. Χαϊκάλη για να τον καταγγείλει στον πρόεδρο του κόμματος Π. Καμμένο, ως "διεφθαρμένο".
"Ήθελα να αποδείξω ότι είναι διεφθαρμένος". Είναι η πρώτη φορά που ακούμε κάτι τέτοιο σε απολογία. Δηλαδή υποστηρίζει ότι όλο αυτό ήταν μια καλοστημένη φάρσα για να ενοχοποιήσει τον βουλευτή των ΑΝΕΛ. 
Την ώρα που άπαντες αναμένουν την τελική έκβαση της πολύκροτης υπόθεσης με την καταγγελία για απόπειρα χρηματισμού του βουλευτή των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Παύλου Χαϊκάλη από τον Γιώργο Αποστολόπουλο, το defencenet.gr φέρνει στο φως της δημοσιότητας την κατάθεση του ενώπιον του αρμόδιου αντιεισαγγελέα Εφετών, Παναγιώτη Παναγιωτόπουλου. 
Ο Γιώργος Αποστολόπουλος αρνείται «κάθε υπόνοια τέλεσης του αδικήματος της δωροδοκίας».
Ισχυρίστηκε επιπλέον πως διαθέτει ισχυρά στοιχεία τα οποία αποδεικνύουν όσα λέει «καθώς το βίντεο που έχει καταθέσει στις αρχές ο βουλευτής των ΑΝΕΛ είναι μονταρισμένο» υπονοώντας ότι έχει και εκείνος καταγράψει τις επίμαχες συναντήσεις τους.
«Οι καταγγελίες Χαϊκάλη είναι απάγαυσμα δόλιων σκοπιμοτήτων που στοχεύουν σε συγκυριακά κομματικά οφέλη. Εγώ προσωπικά ουδεμία σχέση έχω με βρώμικο παρασκήνιο ή με βρώμικες πολιτικές σκέψεις. Κανένα ποινικό αδίκημα δεν διέπραξα, αντιθέτων ο κ. Χαϊκάλης και οι συν αυτώ διέπραξαν σοβαρά ποινικά αδικήματα τα οποία τιμωρούνται σε βαθμό κακουργήματος, ομολογώντας δημόσια ότι υπέκλεπταν ιδιωτικές συζητήσεις χωρίς την άδεια των αρχών», ανέφερε ο κ. Αποστολόπουλος. 
«Ρητώς δηλώνω ότι επιφυλάσσομαι παντός δικαιώματός μου έναντι εκείνων που βάναυσα προσέβαλαν την προσωπικότητά μου, την τιμή μου και την υπόληψή μου», κατέληξε. 

Διαβάστε  ολόκληρη την κατάθεση του Γ. Αποστολόπουλου




star