Ο εγγονός του δωσίλογου , το ... γουρούνι , μίλησε : "είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του"

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

star



Νέα δήλωση- βόμβα, που αναμένεται να προκαλέσει εκ νέου θύελλα αντιδράσεων, έκανε σήμερα ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, Θεόδωρος Πάγκαλος, μιλώντας στο γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1.

«Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ την άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ.Πάγκαλος και πρόσθεσε:
«Πάντα έλεγα ότι είμαι Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού (πολιτική θεωρία που υποστηρίζει το ομοσπονδιακό σύστημα διακυβέρνησης του κράτους). Ναι, μπορούμε να το δούμε με εθνικά κριτήρια. Αν ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν ήτανΈλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του...».

Κατά τα λοιπά, ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης επεσήμανε ότι «υπάρχει μπροστά μας επίπονος και δύσκολος δρόμος» ενώ τόνισε ότι «η κυβέρνηση κατέβαλε μεγάλες προσπάθειες για να παραμείνει η χώρα στο ευρώ».


ΥΓ. Χρειάζεται κάτι παραπάνω ένας εισαγγελέας για να τον στείλει στο εκτελεστικό απόσπασμα ; Οι πολιτικές των κυβερνήσεων που ήταν μέλος δεν ήταν αυτές που έφεραν την χώρα σε σημείο ώστε να χάσει την εθνική της κυριαρχία ; Αν αυτό δεν είναι απόδειξη δωσιλογισμού , τότε ποιο είναι ; Αν αυτό δεν είναι εσχάτη προδοσία τότε ποιο είναι ; 

star

0 αναγνώστες άφησαν σχόλιο: